Το υβριδικό σύστημα του Lynk & Co 08 έχει συμβατική τεχνολογία, με τον 1,5 λτ. υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 140 ίππων να συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα 211 ίππων για την κίνησή του, ενώ αυτός ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί και ως γεννήτρια μαζί με τον βασικό υπεύθυνο για αυτό το ρόλο 2ο ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται κοντά στο αυτόματο κιβώτιο 3 σχέσεων, λειτουργούν και ως γεννήτρια.
Οι επιδόσεις που προσφέρει ο συνδυασμός βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση του Lynk & Co 08 είναι πολύ καλές, όμως το δυνατότερο χαρακτηριστικό τους είναι η αυτονομία που προσφέρουν μεμονωμένα (190 χλμ. με ρεύμα και 1.000 χλμ. με βενζίνη).
Η συνδυαστική απόδοση ανέρχεται στους 345 και περνούν στο δρόμο από τους εμπρός τροχούς, αν και το Lynk & Co 08 είναι σε άλλες αγορές διαθέσιμο και ως 4κίνητο με έναν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα στον πίσω άξονα. Στην περίπτωσή μας, το βάρους 2.112 κιλών αμάξωμα του Lynk & Co 08 (σ.σ. περιορισμένο για Plug-in υβριδικό σε αυτές τις διαστάσεις και τόσο μεγάλη μπαταρία), επιταχύνει γραμμικά από στάση και χρειάζεται 7,2 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα, ενώ εξαιρετικές είναι και οι επιταχύνσεις του εν κινήσει. Το δυνατότερο σημείο του βεβαίως είναι η μπαταρία των 39,4 kWh, που του επιτρέπει να κάνει έως και 190 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες, οπότε άνετα μπορεί να βγάλει τα χλμ, της εβδομάδας με μια μόνο φόρτιση. Αν και πρακτικά η μπαταρία δεν μένει ποτέ από ενέργεια, σε ένα ταξίδι ο βενζινοκινητήρας θα αναλάβει τον πρωταγωνιστικό ρόλο, καταναλώνοντας εκεί 6 λτ./100 χλμ.. Με γεμάτη μπαταρία και ρεζερβουάρ (60 λτ.) το Lynk & Co 08 προσφέρει θεωρητική αυτονομία 1.190 χλμ.