Δοκιμή: MG4 με τη μεγάλη μπαταρία και 245 PS

6.673 Επισκέψεις στο άρθρο (27/3/2024)
Στην πράξη και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το MG4 Extended Range επιταχύνει αισθητά πιο γρήγορα και προσπερνά πιο άνετα  από τις εκδόσεις με μπαταρία 51 και 64 kWh, κυρίως όμως «βγάζει» περισσότερα
4 Φωτογραφίες »

Στην πράξη και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το MG4 Extended Range επιταχύνει αισθητά πιο γρήγορα και προσπερνά πιο άνετα από τις εκδόσεις με μπαταρία 51 και 64 kWh, κυρίως όμως «βγάζει» περισσότερα χλμ. με μια φόρτιση.

- To πιο Value for money MG4: Πληρώνεις λιγότερα ευρώ/kWh & με πλουσιότερο εξοπλισμό
- Βγάζει πάνω από 100 χιλιόμετρα παραπάνω σε σχέση με τη «βασική» μπαταρία
- Είναι το πιο δυνατό MG4 με έναν ηλεκτροκινητήρα

Πληρώνεις λιγότερα ευρώ/kWh και έχεις πλουσιότερο εξοπλισμό

H Extended Range έκδοση του MG4 έχει μπαταρία 77 kWh και κοστίζει 33.750 ευρώ (μετά την αφαίρεση των 8.000 ευρώ της κρατικής επιδότησης), με άλλα λόγια πληρώνεις 438 ευρώ την kWh. Η βασική έκδοση της MG4 με τη μπαταρία των 64 kWh κοστίζει 28.750 ευρώ με την αναλογία να είναι εδώ στα 449 ευρώ/kWh. Απέναντι στη βασική έκδοση των 51 kWh, το Extended Range έχει ακόμα καλύτερη αναλογία, αφού η πρώτη κοστίζει 24.450 ευρώ, αλλά η αναλογία είναι 479 ευρώ/100 χλμ.. Με λίγα λόγια η έκδοση της δοκιμής είναι η πιο VFM από τις ήδη VFM των 51 και 64 kW!

Στο κομμάτι, δε, του εξοπλισμού το MG4 77 kWh προσφέρεται στην έκδοση Luxury με πλουσιότερο όλων των άλλων στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων 18άρες ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 235/45, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους και θερμαινόμενους καθρέπτες, πλοήγηση, φωνητικό έλεγχο λειτουργιών, κάμερα στάθμευσης με απεικόνιση 360 μοιρών, ηχοσύστημα με 6 ηχεία και 3D ήχο, καθώς και αντλία θερμότητας στο σύστημα κλιματισμού.

Βγάζει πάνω από 100 χιλιόμετρα παραπάνω σε σχέση με τη «βασική» μπαταρία

Το σημαντικό πλεονέκτημα του MG4 με τη μπαταρία των 77 kWh είναι πως «βγάζει» αρκετά παραπάνω χλμ. με μια φόρτιση, παρά τη συγκριτικά αυξημένη του κατανάλωση (17,8 kwh/100 χλμ., έναντι 16,5 του MG4 204 PS και 17,0 του MG4 170 PS). Στη διάρκεια της δοκιμής κάναμε με άνεση πάνω από 400 χλμ., τα οποία μάλιστα σε αστική χρήση (τα φρενάρισμα και το σήκωμα του ποδιού από το γκάζι φορτίζουν συχνότερα τη μπαταρία) ξεπερνούν τα 460 χλμ..  Πάντα σύμφωνα με τις μετρήσεις μας η «μικρή» έκδοση έχει αυτονομία 300-350 χλμ., ενώ στη «μεσαία» με μια φόρτιση κάνεις 360-430 χλμ..


Εμφανισιακά δεν εντοπίζονται διαφορές στο MG4 με τη μεγάλη μπαταρία σε σχέση με τις εκδόσεις με μικρότερη μπαταρία.
4 Φωτογραφίες »

Εμφανισιακά δεν εντοπίζονται διαφορές στο MG4 με τη μεγάλη μπαταρία σε σχέση με τις εκδόσεις με μικρότερη μπαταρία.

Είναι το πιο δυνατό MG4 με έναν ηλεκτροκινητήρα

Αυτή είναι η πιο δυνατή έκδοση του MG4 με έναν ηλεκτροκινητήρα (υπάρχει και το MG4 XPower με 2 ηλεκτροκινητήρες, τετρακίνηση και 435 άλογα) και ισχύ 245 ίππων. Ανεβασμένη κατά 100 Nm (350 συνολικά) είναι και η ροπή σε σχέση με τις άλλες δύο  πισωκίνητητες εκδόσεις του MG4. Στην πράξη και σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το MG4 Extended Range επιταχύνει αισθητά πιο γρήγορα (0-100 σε 6,8 δλ, έναντι 7,4 δλ του MG4 204 PS και 8,5 δλ. του MG4 170 PS)  και προσπερνά πιο άνετα (60-100 σε 3,6 δλ., έναντι 3,7 δλ. του MG4 204 PS και 4,6 δλ. του MG4 170 PS).
 
Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τη δοκιμή του MG4 με τη  μεγάλη μπαταρία των 77 kWh  και τον ηλεκτροκινητήρα των 245 ίππων.

Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Κάνει πάνω από 110 χλμ. παραπάνω σε σύγκριση με το «βασικό»
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πιο «σφιχτό», πιο «ζωντανό»
Σελίδα 5Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
FORD E-TRANSIT
Audi