Κάψανε λιγότερο από diesel

Ο αυτοκινητόδρομος και οι ανοικτές καμπές είναι ψωμοτύρι για το μεσαίο της Mazda. Σε πιο κλειστά κομμάτια η υποστροφή και το βάρος στο μπροστινό άξονα κάνουν την εμφάνισή τους. Το τιμόνι από την άλλη είναι σαφές και καλό σε πληροφόρηση.

Κεφάλαιο 3ο: Σπορτίφ προσέγγιση

105.662 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2019)

Όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Mazda που δοκιμάσαμε πρόσφατα, έτσι και το Mazda 6 ακολουθεί μια σπορτίφ προσέγγιση στο δρόμο χωρίς όμως να χάνει σε άνεση ή ποιότητα κύλισης. Συγκεκριμένα, στον αυτοκινητόδρομο και σε ανοικτές καμπές το αυτοκίνητοείναι αρκετά απολαυστικό (μπορείς να νιώσεις μάλιστα την ουρά να ελαφραίνει όσο πρέπει όταν αφήνεις το γκάζι), ωστόσο σε πιο κλειστά κομμάτια το βάρος στον μπροστινό άξονα φαίνεται αισθητά και η υποστροφή είναι υπαρκτή παρότι έρχεται προοδευτικά και ενίοτε γρηγορότερα από την εμπλοκή των ηλεκτρονικών συστημάτων. Από την άλλη το τιμόνι δεν υπολείπεται σε αίσθηση και ακρίβεια, ενώ στα θετικά η αίσθηση των φρένων και τα 36,2 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
BRIDGESTONE
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel