Τεχνικά χαρακτηριστικά Mazda MX-30 R-EV Κινητήρας* Κυβισμός (κ.εκ.) 830 Κύλινδροι/Βαλβίδες 1 ρότορας/- Τροφοδοσία Αμ. Ψεκασμός βενζίνης Ισχύς κινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.) 74/4.700 Ροπή κινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 116/4.000 Ισχύς ηλεκτροκινητήρα (ίπποι/σ.α.λ.) 170/- Ροπή ηλεκτροκινητήρα (Nm/σ.α.λ.) 260/- Start/Stop ΝΑΙ Βάρος με οδηγό (κιλά) 1.853 Κιβώτιο-Μετάδοση Τύπος κιβωτίου 1 σχέσης Κίνηση Εμπρός Eπιδόσεις 0-50 χλμ./ώρα (δλ.) 3,5 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 8,9 30-80 χλμ./ώρα (δλ.) 4,1 60-100 χλμ./ώρα (δλ.) 4,8 80-120 χλμ./ώρα με (δλ.) 6,1 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* 140 Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Μέση εργοστασιακή* 1,0 Ηλεκτρική αυτονομία (χλμ.)* 85 Μέση δοκιμής / Πόλη δοκιμής 6,0/9,5 Ηλεκτρική αυτονομία δοκιμής 75 Ρεζερβουάρ (λτ.)/Mπαταρία* 50/17,8 kWh Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)* 21 *εργοστασιακές μετρήσεις Εξοπλισμός - τιμή Mazda MX-30 R-EV ESP * Σύστήμα Αυτόματου Φρεναρίσματος * Αερόσακοι 7 Ηλ. παράθυρα Ε/Π */* Κεντρικό κλείδωμα/Tλχ */* Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Ηλ. Aναδ. */* Υποβοήθηση/ Ρύθμιση τιμονιού */* Κλιματισμός * (Thermatic) Ηχοσύστημα/Οθόνη αφής */έγχρωμη αφής 12,3'' Κάμερα οπισθοπορείας * Cruise control * (adaptive) Ζάντες αλουμινίου * (19 ιντσών) Φώτα ημέρας * (LED) Εγγύηση μηχ. Μερών 5 χρόνια (8 χρόνια για τη μπαταρία) Έκδοση Prime-Line Τιμή από (ευρώ) *: στάνταρ, Ο: προαιρετικός, -: δε διατίθεται Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι Mazda MX-30 R-EV Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι Πίσω φρένα Δίσκοι 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 38,0 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.565/1.565 Απόσταση από το έδαφος (χλστ.) 130 Στροφές τιμονιού 2,9 Κύκλος στροφής (μ.) 11,4 Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 64,0/66,0 Διάσταση ελαστικών δοκιμής (Ε-Π) 215/55 R18 Μάρκα ελαστικών Bridgestone Turanza T005 Διαστάσεις (χλστ.)* Mazda MX-30 R-EV Κεφάλι οδηγού 91 Κεφάλι πίσω 20 Πλάτος εμπρός 1.418 Πλάτος πίσω 1.345 Πόδια πίσω 105 Χώρος αποσκευών (λτ.) 350 (332 με ηχοσύστημα BOSE) ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.395x1.795x1.555 Μεταξόνιο 2.655 *Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. και βάρους 75 κιλών< Προηγούμενη σελίδαΣελίδα 1Δοκιμή: Mazda MX-30 R-EV | Η επιστροφή του Wankel που «ηλεκτρίζει»Σελίδα 2Το διαφορετικό coupe-SUV με τις πόρτες α λα RX-8Σελίδα 3Κινητήρας-Αυτονομία: Πάνω από 500 χλμ. με ένα φουλάρισμα βενζίνης & μπαταρίαςΣελίδα 4Στο δρόμο: Παραμένει ευχάριστο στην οδήγηση, αλλά «ακούγεται» περισσότεροΣελίδα 5Η γνώμη μαςΣελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά