8 φωτογραφίες »

Στο minimal, αλλά άκρως ποιοτικό, εσωτερικό οι αλλαγές είναι τεχνολογικές και αισθητικές: Όλες οι εκδόσεις πλέον εισάγουν στο βασικό εξοπλισμό τους το Apple Carplay-Android Auto, ενώ προστέθηκε νέα ασημένια ραφή στα καθίσματα, στο λεβιέ ταχυτήτων, στη «χούφτα», στο τιμόνι και στις εσωτερικές επενδύσεις πορτών.

Με το χαμόγελο στα χείλη...

30.740 Επισκέψεις στο άρθρο (1/7/2020)

Καθισμένος χαμηλά με τον επιλογέα-ποίημα και το τιμόνι να υφίσταται ως προέκταση των χεριών σου νιώθεις να το «φοράς» το ΜΧ5 και το μόνο που θέλεις είναι κάνεις την τέλεια διαδρομή. Μόνο που με το μικρό ανοιχτό διθέσιο μοντέλο κάθε διαδρομή μπορεί να γίνει τέλεια. Ακόμη και μέσα στην πόλη με την απίστευτη ευελιξία, το απίθανα μικρό κύκλο στροφής και τη μαγική λειτουργία της ανάρτησης, που φιλτράρει τέλεια τις ανωμαλίες, που συναντούν τα 16άρια Yokohama Advan Sport V105 χωρίς θορύβους και χωρίς τραντάγματα. Ευθύβολο και σταθερό στον ανοιχτό δρόμο με κλειστή οροφή ταξιδεύει υπέροχα, ενώ αν αποφασίσεις την Tagra επιλογή, η κόμμωση των επιβατών παραμένει απόλυτα προστατευμένη από τον αέρα ακόμα και σε ταχύτητες πάνω από 150 χλμ./ωρα.

Το πραγματικό οδηγικό μεγαλείο όμως του Μazda MX-5 θα φανεί σε μια επαρχιακή διαδρομή με στροφές. Εκεί είναι που θα εξαργυρώσεις με πολλά χαμόγελα ανά ώρα το στιβαρό πλαίσιο, την ευρεία χρήση αλουμινίου και το χαμηλό βάρος, το ιδανικό ζύγισμα των μαζών, τις άμεσες αντιδράσεις στις κινήσεις των χεριών και την ηδονική ρυθμισιμότητα του συνόλου. Σίγουρα πρέπει να ξεχάσεις το βόλεμα με την πλούσια ροπή των turbo και για να πας αέρα πρέπει να μαστιγώνεις τον κινητήρα συνεχώς μεταξύ 5.000 και 7.000 σ.α.λ με μια σχέση κάτω, αλλά από την άλλη αυτό το πραγματάκι σου δίνει τα εφόδια για να μεταφέρεις πολλή ταχύτητα μέσα στη στροφή. Αυτή η «μικρή» έκδοση, είναι μαλακή (και άνετη) και γέρνει λίγο περισσότερο απΆ όσο θέλεις, ενώ σε κανονικές συνθήκες το «γύρισμα» είναι δύσκολο. Κάτι η έλλειψη ροπής, κάτι η έλλειψη μπλοκέ διαφορικού κάνουν την υπερστροφή ισχύος ένα άπιαστο όνειρο. Γυαλιστερής ασφάλτου όμως και ESP επιτρέποντος, καθώς και με τη βοήθεια μιας γενναίας τιμονιάς, η πλαγιολίσθηση έρχεται για να αναστήσει τη οδηγική χαρά στο μυημένο, αλλά και να προσηλυτίσει στην περίεργη αυτή… αίρεση, τον εκπαιδευόμενο… Παρά την όχι αμελητέα κλίση, ο οδηγός σύντομα κτίζει με το MX-5 RF μια αμοιβαία σχέση οδηγικής εμπιστοσύνης, την οποία επικουρούν τόσο η γραμμικότητα του πλαισίου, όσο η ξεχωριστή χάρη του σπαρταριστού τιμονιού και τα εξαιρετικά φρένα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

ELASTIKA 2024
vw