Κινητήρας- κιβώτιο: Τα φώτα πάνω τους

18.613 Επισκέψεις στο άρθρο (21/10/2020)

0 2λιτρος turbodiesel, που αποδίδει 150 άλογα με 320 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ. μόλις, είναι απόλυτα «καθαρός» (με διπλό σύστημα επιλεκτικής κατάλυσης καλύπτει ήδη τις προδιαγραφές Euro 6d) και με εξαίρεση ένα «γρέζι» στις υψηλές στροφές διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία, την άμεση απόκριση και τις πιπεράτες επιδόσεις, που προσφέρει. Δεν είναι μόνο τα 8,0 δλ για το κλασσικό «0-100», αλλά και οι δυναμικές ρεπρίζ με χορηγό και το νέο κιβώτιο 8G-DCT. Αυτό είναι ικανό και πολιτισμένο σε όποιο πρόγραμμα λειτουργίας και αν επιλέξεις, αν και στο Dynamic και με τέρμα το γκάζι το πέρασμα στη μεγαλύτερη σχέση γίνεται λιγότερο κομψά κάτι που φανερώνει το σχετικό μικρό «άλμα». Μέσα σε όλα η κατανάλωση συγκρατείται εύκολα κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ., ενώ με μόνιμη εμπλοκή της ECO λειτουργίας και προσοχή στο πάτημα του γκαζιού πέφτει και κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ. Από την άλλη, στην αποκλειστική μέτρηση κατανάλωσης του Auto Τρίτη, η B 200 d με 5 λτ./100 χλμ. ταξιδεύει με 134 χλμ./ώρα.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
RENAULT