Ο κινητήρας της GLB 200 με το 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη
είναι «γεμάτος», δυνατός και εύστροφος χαρίζοντας άκρως ζωντανές επιδόσεις.

Ο κινητήρας της GLB 200 με το 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη είναι «γεμάτος», δυνατός και εύστροφος χαρίζοντας άκρως ζωντανές επιδόσεις.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Καλές επιδόσεις, συγκρατημένη κατανάλωση

141.991 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2023)

Ο κινητήρας της GLB 200 είναι ο γνωστός 1,33 λτ. turbo βενζινοκινητήρας της φίρμας, που αποδίδει 163 ίππους και 250 Nm ροπής (μόλις στις 1.620-4.000 σ.α.λ.) και είναι «γεμάτος», δυνατός και εύστροφος χαρίζοντας άκρως ζωντανές επιδόσεις. Σε αυτό συμβάλει και το εξαιρετικό, 8τάχυτο, ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8G-DCT (στη δικίνητη έκδοση είναι 7τάχυτο), το οποίο φροντίζει να γίνονται όσο πιο ανεπαίσθητες οι αλλαγές, ανάλογα φυσικά και το επιλεγμένο προφίλ οδήγησης. Συγκριτικά με τη δικίνητη έκδοση, η GLB 200 4MATIC λόγω έξτρα βάρους παρουσιάζει ελαφρώς μειωμένες (60-100 σε 5,2 έναντι 4,6 δλ. και 80-120 σε 6,8 έναντι 5,5 δλ) και αυξημένη σε φυσιολογικά επίπεδα κατανάλωση, η οποία φτάνει τα 9,5 λτ./100 χλμ.. Βέβαια με χρήση του προγράμματος ECO, θα δείτε μια μείωση της τάξεως του 10%.

Σελίδα 1Δοκιμή: 4κίνητη Mercedes GLB 200 με 163 PS
Σελίδα 2Κινητήρας-Κιβώτιο: Καλές επιδόσεις, συγκρατημένη κατανάλωση
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ποιοτικό, καλαίσθητο και πολύ πρακτικό
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Αρχοντική στο δρόμο, αγρίμι εκτός
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Toyota
SEAT