• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

    Κινητήρας: Δυνατό, σβέλτο, αλλά και «λαίμαργο»

    Διαβάστηκε από 25927 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/9/2018
     

    Ο 1.500άρης turbo βενζινοκινητήρας με διπλό μεταβλητό χρονισμό και διπλό σύστημα ψεκασμού αποδίδει 163 άλογα και 250 Νm ροπής (από τις 1.800 ως τις 4.500 σ.α.λ.). Στην πράξη λειτουργεί με ιδιαίτερα ραφιναρισμένο τρόπο, τραβάει από χαμηλά και κινεί σβέλτα το ιαπωνικό SUV. Eυχάριστη έκπληξη και η λειτουργία του  CVT κιβωτίου συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης, με το οποίο συνδυάζεται αποκλειστικά η 4Χ4 έκδοση του Eclipse Cross. Ουσιαστικά επιλέγει μεταξύ οκτώ προκαθορισμένων σχέσεων και έτσι αμβλύνεται το χαρακτηριστικό βουητό ενός κλασικού CVT. Υπάρχει και δυνατότητα για «σειριακές» εναλλαγές με τα πακτωμένα στην κολώνα του τιμονιού, ευμεγέθη, paddles. Δεν γίνεται kickdown, ενώ οι αλλαγές γίνονται ελαφρώς… πατιναριστές. Με το Eco Mode διατηρείται μια πιο μακριά σχέση μετάδοσης και στοχεύει σε μια θεωρητική συγκράτηση της κατανάλωσης, που όμως στην πράξη δεν επιτυγχάνεται και τόσο με τη μέση τιμή να είναι στα 10,2 λτ./100 χλμ..

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ