ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Δοκιμή: Νέο Citroen e-C4 X με 136 ίππους
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Νέο Citroen e-C4 X με 136 ίππους

18.250 Επισκέψεις στο άρθρο (18/11/2023)

- Ηλεκτροκινητήρας που αλλάζει τα άλογα με ένα κουμπί
- Σούπερ πρακτική καμπίνα με 3 ντουλαπάκια συνοδηγού
- Με ανάρτηση μέσα στην ανάρτηση για να μη νιώθεις τις λακκούβες
- Έχει λίγο από σεντάν, SUV, Fastback και MPV

Ηλεκτροκινητήρας που αλλάζει τα άλογα με ένα κουμπί

Ο ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων έχει 3 επιλογές οδήγησης. Στο Εco αποδίδει 82 άλογα, στο Normal 109 και στο Sport 136, με αντίστοιχη βέβαια μειωση της συνολικής αυτονομίας. 

Το C4 X είναι διαθέσιμο εκτός της ηλεκτρικής έκδοσης της δοκιμής (e-C4 με 136 ίππους και κόστος με επιδότηση από 37.300 ευρώ) με κινητήρες βενζίνης (από 27.400 με 100 ίππους & 32.600 με 130 ίππους) και πετρελαίου από 34.300 ευρώ με 130 ίππους.

Σούπερ πρακτική καμπίνα με 3 ντουλαπάκια συνοδηγού

Στο εσωτερικό τα καθίσματά του είναι κανονικές πολυθρόνες, μιας και έχουν έξτρα υλικό για να αγκαλιάζει το σώμα και να μη σε κουράζει ακόμα και μετά από πολλές ώρες ταξιδιού. Οι δύο οθόνες του ταμπλό καλύπτουν τις ανάγκες σου, ειδικά η κεντρική 10 ιντσών που είναι σωστή... οθονάρα, με τα υλικά να είναι επίσης ποιοτικά.

Όμως μεγάλο ατού του μοντέλου είναι η πρακτικότητα. Πιο συγκεκριμένα εκτός των 16 θηκών ο συνοδηγός θα χει στη διάθεσή του 3! ντουλαπάκια, ενώ οι πίσω θα κάτσουν πολύ άνετα.


Η επιμήκυνση του πίσω προβόλου, φάρδυνε τις κολώνες, με την οροφή να φθίνει όπως στα fastback μοντέλα για να δημιουργήσει ένα μικρό τρίτο όγκο.
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η επιμήκυνση του πίσω προβόλου, φάρδυνε τις κολώνες, με την οροφή να φθίνει όπως στα fastback μοντέλα για να δημιουργήσει ένα μικρό τρίτο όγκο.

Με ανάρτηση μέσα στην ανάρτηση για να μη νιώθεις τις λακκούβες

Ένα άλλο ατού του e-C4 X είναι η σχεδίαση της ανάρτησης, επικεντρωμένη στη βέλτιστη άνεση, με ιδιαίτερο χαρακτηριστικό τα υδραυλικά στοπ στα αμορτισέρ. Αν προσθέσει κανείς και τα υπερ-άνετα καθίσματα μιλάμε για μαγικό χαλί στο δρόμο και παρόλο που πρόκειται για ηλεκτρικό μοντέλο με το... έξτρα βάρος να μην φαίνεται στις λακκούβες. Βέβαια με τόση.. άνεση μην περιμένεις σπορτίφ οδηγική συμπεριφορά.

Έχει λίγο από σεντάν, SUV, Fastback και MPV

Η Citroen έχει αποδείξει πως δε φοβάται να διαφοροποιείται και να ξεφεύγει από τα στεγανά που θέτουν όρια στη σχεδίαση. Έτσι, διαχρονικά μας έχει δώσει μοντέλα που συνδυάζουν στοιχεία διαφορετικών κατηγοριών χαρίζοντας μια δημιουργική εκκεντρικότητα στα μοντέλα της.

Μάλιστα το Citroen C4 (εδώ μπορείτε να δείτε τις δοκιμές όλων των εκδόσεων) διαχρονικά έπαιξε το ρόλο της μαγιάς για να γεννηθούν αρκετές διαφορετικές εκδοχές του (Picasso, Cactus, κ.ο.κ.). Η νέα εκδοχή του λοιπόν φέρει το κωδικό γράμμα «Χ», που έρχεται να δηλώσει την συνένωση αρκετών διαφορετικών κόσμων, όπως είχαμε δει και από τη δοκιμή του Citroen C5 X.

Σελίδα 2Σχεδίαση: Σεντάν Χ SUV X Fastback X MPV
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Μοντέρνο, υπερ-πρακτικό και ποιοτικό
Σελίδα 4Κινητήρας: Αλλάζει την ιπποδύναμή του και έχει 11άρη On Board Charger
Σελίδα 5Στο δρόμο: Αγχολυτικό στην πόλη χάρη στην άνεσή του
Σελίδα 6Μετρήσεις & τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
KLEBER DYNAXER