Αρκετά ήσυχος και κυρίως ελάχιστα τραχύς είναι ο κινητήρας των 85 ίππων στο νέο μικρό Ford.

    Κινητήρας: Γεμάτος σε ροπή και με 6άρι κιβώτιο

    39.219 Επισκέψεις στο άρθρο (25/2/2018)

    Ροπή 215 Nm από τις 1.750 σ.α.λ. ανακοινώνει η Ford για το «ντίζελ» της και αυτά είναι καθόλα ικανοποιητικά. Στην πράξη το μοτέρ νιώθει πιο καλά όσο πλησιάζει τις 2.000 σ.α.λ., σημείο από το οποίο δείχνει πολύ «γεμάτος» μέχρι αρκετά ψηλά στο στροφόμετρο. Όπως όλες οι εκδοχές αυτής της οικογένειας κινητήρων στα 1,5 λίτρα έτσι και η βασική είναι αρκετά διακριτική ηχητικά και κυρίως έχει ένα αρκετά ομαλό, γραμμικό ίχνος χωρίς να «γδέρνει». 
    Σημαντικό ατού η παρουσία χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων, στοιχείο που σίγουρα δεν είναι ο απαράβατος κανόνας της κλάσης καθώς συχνά συναντούμε πολλά 5άρια. Η ρύθμιση της Ford σε ό,τι αφορά την κλιμάκωση είναι εμφανές ότι έχει στόχο μια ισορροπημένη παρουσία ανάμεσα στις επιδόσεις και την κατανάλωση. Με 6η σχέση και 1.000 σ.α.λ. η θεωρητική ταχύτητα του οχήματος είναι 58,8 χλμ./ώρα στοιχείο που δείχνει ότι είναι μια λίγο μακριά επιλογή για εξοικονόμηση. Ταυτόχρονα όμως η 4η και η 5η παρέχουν πολύ καλές ρεπρίζ. 
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ALL SEASON FALKEN VS GOODYEAR
    skoda