2 φωτογραφίες »

Ο EcoBoost των 125 ίππων είναι πιο ικανός από την έκδοση με τους 100 ίππους, και πιο οικονομικός από εκείνη των 140 ίππων, αποτελώντας την καλύτερη επιλογή.

Κινητήρας: Ακριβώς στη μέση…

123.255 Επισκέψεις στο άρθρο (8/5/2020)

O 1.000άρης EcoBoost του Fiesta διαφοροποιείται -εκτός της απόδοσης- ανάλογα με την έκδοση των 100, 120 και 140 ίππων, στο γεγονός ότι αποδίδει την ροπή του, κατά 500 στροφές ψηλότερα σε κάθε ισχυρότερη. Η έκδοση λοιπόν με τους 125 ίππους, αποδίδει και αυτή 170 Nm ροπής, είναι όμως διαθέσιμη έως τις 4.500 σ.α.λ. (αντί των 4.000 σ.α.λ. στην έκδοση με τους 100 ίππους), προσφέροντας έτσι στο σύνολο πιο ευρύ φάσμα λειτουργίας το οποίο σε συνδυασμό με το σφιχτά κλιμακούμενο 6τάχυτο κιβώτιο του χαρίζουν σημαντικά πιο ζωντανό «παλμό». Στην πράξη ο τρικύλινδρος κινητήρας EcoBoost δεν διαφέρει σε τίποτα από τους άλλους δύο διαφορετικής απόδοσης, παρουσιάζοντας ανεπαίσθητη τραχύτητα και θετικό τράβηγμα από χαμηλά, με τη διαφορά ότι εδώ έχουμε μεγαλύτερη επάρκεια ισχύος σε πιο ψηλές στροφές και σαφώς πιο «γεμάτη» λειτουργία. Μάλιστα είναι αρκετά πιο αισθητή η «διευρυμένη» απόδοσή του σε σχέση με τον 100άρη EcoBoost, παρά η «περιορισμένη» του σε σχέση με τον 140άρη. Οσον αφορά στις επιδόσεις, ο κινητήρας αυτός δεν τοποθετείται ακριβώς εκεί που ορίζει η ισχύς του, δηλαδή σε ίση απόσταση από τα άλλα δύο μοντέλα. Με την γλώσσα των αριθμών αλλά και εντελώς πληροφοριακά, είναι σαφώς πιο γρήγορο από το 100άρι, αλλά όχι σημαντικά πιο αργό από το 140άρι.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
test center