Κάτω από την μοντέρνα εικόνα του το Jimny κρύβει την σκληροτράχηλη συνταγή, η οποία συνδυάζει πλαίσιο τύπου σκάλας και βαρβάτη τετρακίνηση με κοντές σχέσεις.
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Κάτω από την μοντέρνα εικόνα του το Jimny κρύβει την σκληροτράχηλη συνταγή, η οποία συνδυάζει πλαίσιο τύπου σκάλας και βαρβάτη τετρακίνηση με κοντές σχέσεις.

Δοκιμή: Suzuki Jimny

122.402 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2019)

Ζητούνται καλύτερα φρένα: Οι μοντέρνοι εκπρόσωποι των μικρών crossover/SUV σταματάνε σε 37-38 μέτρα. Tα 48 μέτρα, που χρειάστηκε το νέο Jimny για να «κοκαλώσει» επισκιάζουν τις σημαντικές βελτιώσεις και τις απίστευτες εκτός δρόμου ικανότητες, που έχει κατά τα άλλα το μικρό τζιπάκι της Suzuki.


Brother in arms τα δύο τετρακίνητα Suzuki. Στη διάρκεια της φωτογράφισης μας ζητήθηκε βοήθεια από ένα οδηγό, ο οποίος κατάφερε να κολλήσει για τα καλά το Vitara του στη λάσπη. Το νέο Jimny δεν δυσκολεύτηκε να το… ξελασπώσει, χωρίς καν τη χρήση των «κοντών».

Brother in arms τα δύο τετρακίνητα Suzuki. Στη διάρκεια της φωτογράφισης μας ζητήθηκε βοήθεια από ένα οδηγό, ο οποίος κατάφερε να κολλήσει για τα καλά το Vitara του στη λάσπη. Το νέο Jimny δεν δυσκολεύτηκε να το… ξελασπώσει, χωρίς καν τη χρήση των «κοντών».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

What is new
- «Φρέσκια», αλλά ρετρό σχεδίαση 
- 1,5 VVT με 102 άλογα
- Αύξηση πλάτους
- Mοντέρνες τεχνολογίες
- Από 18.470 ευρώ (GL)

Σε έναν κόσμο, που καθημερινά εξελίσσεται, το Suzuki Jimny είχε μείνει ουσιαστικά στάσιμο εδώ και 20 χρόνια ως ένα αυθεντικό, σκληροτράχηλο και αξιόπιστο μικρό 4Χ4, το οποίο ως άλλο… «κατσίκι» μπορούσε να πάει ακόμη και στα πιο απρόσιτα κακοτράχαλα. Ήταν το αγαπημένο παιδί των βελτιωτών 4Χ4 και γενικά είχε κτίσει το δικό του θρύλο παρότι η χρήση του στην καθημερινότητα απαιτούσε αρκετούς συμβιβασμούς.

Είπαμε όμως, ο κόσμος εξελίσσεται, οι ανάγκες αλλάζουν. Έτσι χρειάστηκε η Suzuki να εξελίξει μια νέα γενιά Jimny, που θα είναι up to date και βελτιωμένη σε όλους τους τομείς. Είναι αλήθεια πως σε ότι αφορά την εικόνα του τα κατάφερε περίφημα. Ας μην ξεχνάμε πως καλώς ή κακώς η «εικόνα» πουλάει από μόνη της σε πολλές περιπτώσεις. Θυμίζει μικρογραφία της Mercedes G-Class; Nαι. Ε, και; Το νέο Jimny ξεχωρίζει και κάνει κεφάλια να γυρνάμε με την τετράγωνη σιλουέτα του, τις έντονες ακμές, τις ορθές γωνίες του, τη χαρακτηριστική μάσκα με τις 5 κάθετες γρίλιες μπροστά η οποία εκτείνεται πλέον από άκρη σε άκρη, αλλά και τα πλαστικά προστατευτικά στο πλάι και τις εμφανώς μεγαλύτερες γυάλινες επιφάνειες.

Η κρεμαστή πίσω ρεζέρβα παραμένει φυσικά τονίζοντας τις… άγριες διαθέσεις και τονίζοντας τον off road χαρακτήρα. Αισθητά φαρδύτερο από πριν (+45 χλστ.) και με διευρυμένα μετατρόχια (+40 χλστ. εμπρός και πίσω), το νέο Jimny έχει ουσιαστικά νέες αναλογίες μιας και παραμένει κοντό (3,48 μ. χωρίς την κρεμαστή πίσω ρεζέρβα και 3,645 με αυτήν) και ψηλό (1,72 μ.), τη στιγμή που η απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 210 χλστ.. Το μεταξόνιο έχει μείνει το ίδιο λιλιπούτειο στα 2.250 χλστ. 

Βέβαια κάτω από την μοντέρνα εικόνα του το Jimny κρύβει την σκληροτράχηλη συνταγή ενός πλαισίου τύπου σκάλας -έχει βελτιωθεί σε σχέση πιο πριν όντας πιο άκαμπτο με την προσθήκη δύο αξόνων χιαστί στο κέντρο- και κατΆ επιλογή τετρακίνηση με κοντές σχέσεις. Σταθερή αξία και οι άκαμπτοι άξονες εμπρός-πίσω, οι οποίοι που είναι ιδανικοί για αντοχή στα εκτός δρόμου ζορίσματα.

Πόσο έχει είπαμε;
Το νέο Jimny συνεχίζει να προσφέρεται αποκλειστικά με 3θυρο αμάξωμα είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις εξοπλισμού, την GL και την GLX. H πρώτη έχει όλα τα απαραίτητα (ηλεκτρικές ευκολίες, air condition, ραδιοcd με Bluetooth, 6 αερόσακους, ΕSP και ABS) και κοστίζει 18.470 ευρώ. Για την πιο πλούσια έκδοση GLX, που μεταξύ άλλων προσφέρει επιπλέον ζάντες αλουμινίου, κλιματισμό, αυτόματα φώτα, οθόνη αφής και σύστημα ειδοποίησης αλλαγής πορείας, η τιμή ανεβαίνει στα 20.390 ευρώ. Οι αντίστοιχες τιμές για την έκδοση με αυτόματο κιβώτιο είναι 20.070 και 22.270 ευρώ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

ELASTIKA 2024
OPEL