Στη διάρκεια της φωτογράφισης μας ζητήθηκε βοήθεια από ένα οδηγό, ο οποίος κατάφερε να κολλήσει για τα καλά το Vitara του στη λάσπη. Το νέο Jimny δεν δυσκολεύτηκε να το… ξελασπώσει, χωρίς καν τη
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Στη διάρκεια της φωτογράφισης μας ζητήθηκε βοήθεια από ένα οδηγό, ο οποίος κατάφερε να κολλήσει για τα καλά το Vitara του στη λάσπη. Το νέο Jimny δεν δυσκολεύτηκε να το… ξελασπώσει, χωρίς καν τη χρήση των «κοντών».

Στο δρόμο: Συμβιβασμοί στην άσφαλτο, άπιαστο στο χώμα

122.416 Επισκέψεις στο άρθρο (8/11/2019)

Η άσφαλτος συνεχίζει να μην είναι το φόρτε του Jimny, αν και εμφανίζεται αισθητά βελτιωμένο. Υπάρχουν κραδασμοί στον λεβιέ από τον κινητήρα και τη μετάδοση, οι λακούβες περνούν στην καμπίνα και δεν λείπουν οι αναπηδήσεις στο πέρασμα των ανωμαλιών του δρόμου, ωστόσο όλα αυτά έχουν αμβλυνθεί σε σχέση με πριν. Ακόμη και ο θόρυβος έχει μειωθεί, ωστόσο σε καμία περίπτωση οδηγικά δεν υπάρχει σύγκριση με ένα σύγχρονο crossover. Σίγουρα η κίνηση στην άσφαλτο απαιτεί συμβιβασμούς, χαρακτηριστικό που τονίζεται όσο αυξάνεται η ταχύτητα. Η κλίση είναι μεγάλη, το ελαφρύ τιμόνι με τα επανακυκλοφορούντα σφαιρίδια δεν είναι ακριβές και γενικά υπάρχει μια «στο περίπου» οδηγική αίσθηση. Μεγαλύτερο πρόβλημα είναι φυσικά το φρενάρισμα πανικού, αφού για την ακινητοποίηση από τα 100 χλμ./ώρα χρειάζονται 48,2 μ., (1 μέτρο λιγότερο από πριν πάντως), όταν ο μέσος όρος των σύγχρονων αυτοκινήτων είναι 37-38 μέτρα. Από την άλλη βέβαια κάθεσαι ψηλά και χάρη στο μικρό μήκος και το τιμόνι, που κόβει αρκετά μπορείς να ελιχθείς μέσα στην πόλη και να παρκάρεις εύκολα, αν και απουσιάζει η κάμερα οπισθοπορείας ή οι σχετικοί αισθητήρες. 

Ένα Suzuki στην διάθεση ενός άλλου Suzuki, με στόχο να το «ξελασπώσει» κυριολεκτικά!

Ένα Suzuki στην διάθεση ενός άλλου Suzuki, με στόχο να το «ξελασπώσει» κυριολεκτικά!

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »


Ωστόσο, στο χώμα το Jimny μεταμορφώνεται σε ένα θηρίο «τσέπης» παραμένοντας πιστό στην ιστορία και στον προσανατολισμό του, κάτι που θα εκτιμήσουν οι κυνηγοί, οι χομπίστες και οι κυνηγοί της off road περιπέτειας. Χάρη στο πλαίσιο τύπου σκάλας, στους άκαμπτους άξονες εμπρός και πίσω, στους ανύπαρκτους προβόλους που δίνουν κορυφαίες γωνίες αναρρίχησης, στο χαμηλό βάρος, στα 210 χλστ. από το έδαφος και φυσικά στη «βαρβάτη» κατ΄ επιλογή τετρακίνηση ALLGRIP PRO με «κοντά», κυριολεκτικά κάνει παπάδες. Περνάει από σημεία όπου δεν υπάρχει καν δρόμος, κατεβαίνει χαράδρες (έχει στάνταρ Hill Descent Control), ανεβαίνει απότομες βουνοκορφές, διασχίζει ποτάμια, περνάει λάσπες και χιόνια, με δυο λόγια δεν κωλώνει, ούτε και δείχνει να κολλάει πουθενά! 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

MERCEDES NEW RANGE
OPEL