Eξαιρετικό το «0-100» που πετυχαίνει το Insignia με αυτό το μοτέρ, καθώς είναι κι ένα «κλικ» καλύτερο από της έκδοσης των 165 ίππων. Στις ρεπρίζ υστερεί ελάχιστα.

Κινητήρας-Επιδόσεις: «Βενζίνη, αγάπη μου!»

34.039 Επισκέψεις στο άρθρο (5/4/2019)

Στα «χαρτιά» οι 140 ίπποι μπορεί να μην προδιαθέτουν για σπορ επιδόσεις όταν συνδυάζονται με ένα αμάξωμα τόσο… ανεπτυγμένο όσο αυτό του Insignia, ωστόσο στην πράξη η εικόνα είναι διαφορετική. Το εν λόγω υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ ξεπερνά σχετικά γρήγορα μια πρώτη υστέρηση που έχει στις χαμηλές στροφές και αναπτύσσει πολύ ικανές ποσότητες δύναμης για ευχάριστες εκκινήσεις. Η δε ροπή είναι επίσης πλούσια και έρχεται στα ίσια μάλιστα με την τιμή που αναφέρει η Opel και για την έκδοση των 165 ίππων, με μια ελάχιστη αλλαγή στο εύρος απόδοσης (στη μεγάλη έκδοση το ονομαστικό ωφέλιμο «παράθυρο» μένει ανοικτό έως και 400 σ.α.λ. παραπάνω). Αυτό που θα εκτιμήσει κανείς είναι η ήσυχη λειτουργία, η γραμμικότητα στην απόδοση και ο ισορροπημένος χαρακτήρας. Ομολογουμένως δεν υπάρχει κάποιο σπορτίφ ξέσπασμα από το μοτέρ, όμως όσο πιέζει ο οδηγός, τόσο θα αυξάνει η ώθηση χωρίς να νιώθει ότι του λείπει κάτι. Από πλευράς κατανάλωσης η μέση τιμή είναι απόλυτα διαχειρίσιμη ωστόσο είναι ελαφρώς υψηλότερη από ότι στην εκδοχή των 165 ίππων, προφανώς διότι η δεύτερη αποδίδει λίγο πιο εύκολα τη δύναμή της.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Mercedes
moto