Στο δρόμο: Στρίβει σαν γνήσια Porsche, πάει off-road σαν αγρίμι και ταξιδεύει σαν γιοτ σε νηνεμία

27.527 Επισκέψεις στο άρθρο (20/3/2024)
Μέσα στην πόλη «σιδερώνει» λακκούβες, σαμαράκια και κακοτεχνίες, χωρίς να ακούσεις ή να νιώσεις το παραμικρό, ενώ όταν βγεις στην εθνική θα σε μαγέψει η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση.
2 Φωτογραφίες »

Μέσα στην πόλη «σιδερώνει» λακκούβες, σαμαράκια και κακοτεχνίες, χωρίς να ακούσεις ή να νιώσεις το παραμικρό, ενώ όταν βγεις στην εθνική θα σε μαγέψει η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση.

Η Cayenne Coupe με το καλημέρα σε καθηλώνει πίσω από την πολύ καλή θέση οδήγησης και φροντίζει να κάνει συναρπαστική την οδηγική σου εμπειρία. Ο κυριότερος λόγος γι αυτό είναι το σύστημα ανάρτησης PASM  (Porsche Active Suspension Management), το οποίο ελέγχει ενεργά και συνεχώς τη δύναμη απόσβεσης σύμφωνα με τις συνθήκες του δρόμου και τον τρόπο οδήγησης.


Η Cayenne Coupe αντιδρά με μοναδική αμεσότητα και εμφανίζει απειροελάχιστη κλίση για όχημα του είδους. Η δε πρόσφυση είναι αντάξια χάτσμπακ επιδόσεων.
2 Φωτογραφίες »

Η Cayenne Coupe αντιδρά με μοναδική αμεσότητα και εμφανίζει απειροελάχιστη κλίση για όχημα του είδους. Η δε πρόσφυση είναι αντάξια χάτσμπακ επιδόσεων.


Ακόμα καλύτερα βέβαια αν επιλέξεις την έξτρα αερανάρτηση (αξίζει τα 2.812 ευρώ). Μέσα στην πόλη «σιδερώνει» λακκούβες, σαμαράκια και κακοτεχνίες, χωρίς να ακούσεις ή να νιώσεις το παραμικρό, ενώ όταν βγεις στην εθνική θα σε μαγέψει η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση, που (ευτυχώς) αφήνει να φτάνει στα αυτιά μόνο το ξέσπασμα του κινητήρα ψηλά. Νιώθεις σαν να κινείσαι σε αφρό και απολαμβάνεις χαλαρές στιγμές ενώ το στροφόμετρο πλησιάζει τη δεύτερη εκατοντάδα. Μέχρι να βγεις στην πρώτη έξοδο και να πιάσεις τα στροφιλίκια του επαρχιακού δικτύου. Με την επιλογή Sport η ανάρτηση σφίγγει και χαμηλώνει το αμάξωμα και έτσι η Cayenne ακλόνητα σταθερή, προσπερνά αστραπιαία και το κυριότερο σε φτιάχνει στις στροφές. Η Cayenne Coupe αντιδρά με μοναδική αμεσότητα  και εμφανίζει απειροελάχιστη κλίση για όχημα του είδους. Ακόμη και όταν η ουδετερότητα υποκύψει στην πίεση η αρχική ισχνή υποστροφή, εξαλείφεται από το Torque Vectoring, το οποίο «τσιμπά» τα φρένα των εσωτερικών και η έξυπνη ρύθμιση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης τετρακίνησης την μετατρέπει σε μια ευπρόσδεκτη γλυκιά υπερστροφική τάση, που έρχεται απλά για να βοηθήσει την σωστή τοποθέτηση.

Αν εκεί που οδηγείς στα όρια η αδρεναλίνη σου αναζητήσει ένα διαφορετικό ξέσπασμα, τότε βγαίνεις από το δρόμο, επιλέγεις τη λειτουργία off road, που ψηλώνει το αμάξωμα στα 25 εκ. από το έδαφος και ξεκινάς την περιπέτεια. Μην περιμένετε τις συγκινήσεις που θα είχατε με ένα Ford Ranger για παράδειγμα, αλλά θα κινηθεί σβέλτα και δεν θα μασήσει σε λάσπες και εμπόδια, αρκεί να  σου κάνει καρδιά να φερθείς έτσι στην Cayenne σου…
 

Σελίδα 1Πρώτη Δοκιμή: Porsche Cayenne Coupe, a piece of art!
Σελίδα 2Σχεδίαση: Πιο δυναμικό και πάντοτε επιβλητικό
Σελίδα 3Εσωτερικό: Η ποιότητα των υλικών και η τεχνολογία συγκλονίζουν
Σελίδα 4Κινητήρας: Ένας μελωδικός V6 που βάζει πιπέρι (καγιέν) στην άσφαλτο
Σελίδα 5Στο δρόμο: Στρίβει σαν γνήσια Porsche, πάει off-road σαν αγρίμι και ταξιδεύει σαν γιοτ σε νηνεμία
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
ETRANSIT VS ESPRINTER
OPEL