Αισθητικά μπορεί να μην ενθουσιάζει, ωστόσο στο εσωτερικό του Pulsar τα πάντα είναι καλοβαλμένα και με προσεγμένο φινίρισμα.
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Αισθητικά μπορεί να μην ενθουσιάζει, ωστόσο στο εσωτερικό του Pulsar τα πάντα είναι καλοβαλμένα και με προσεγμένο φινίρισμα.

Εσωτερικό: Καλοφτιαγμένο και ποιοτικό

125.809 Επισκέψεις στο άρθρο (1/10/2015)

Στο θάλαμο των επιβατών του Pulsar με την πρώτη ματιά αυτό που προκαλεί εντύπωση είναι η στιβαρότητα των υλικών, το προσεγμένο φινίρισμα και η γενικότερη προσοχή που έχει δοθεί κατά τη συναρμογή όλων των πλαστικών και των διαφόρων διακοπτών και χειριστηρίων. Τα μαλακά πλαστικά δεν είναι μεν τόσο ευρείας χρήσης όσο σε άλλα μικρομεσαία μοντέλα ή ακόμη και στο Qashqai (υπάρχει σχετικά αφρώδες υλικό μόνο στο πάνω τμήμα του ταμπλό), ωστόσο η γενικότερη εντύπωση που αφήνει ποιοτικά το εσωτερικό του Pulsar, υπερβαίνει το μέσο όρο της κατηγορίας. 


Από εκεί και πέρα, στο σχεδιαστικό κομμάτι το εσωτερικό του μικρομεσαίου Nissan διατηρεί μια σχετικά λιτή εικόνα, με την στρογγυλεμένη κεντρική κονσόλα να εξέρχεται ελαφρώς του ταμπλό, φιλοξενώντας τα χειριστήρια του κλιματισμού, το ηχοσύστημα και τους κεντρικούς αεραγωγούς. Το τριάκτινο τιμόνι, εφοδιασμένο με τα χειριστήρια για το ηχοσύστημα, το trip computer και το cruise control, έρχεται απευθείας από το Qashqai, όπως και ο πλήρης και ευανάγνωστος πίνακας οργάνων. Από την άλλη, στο Pulsar η Nissan δεν κάνει χρήση ηλεκτρικού χειρόφρενου όπως στο Qashqai, αφού στη θέση του υπάρχει το κλασικό χειρόφρενο. Δεν λείπουν πάντως και κάποιες πιο premium λύσεις, όπως το button εκκίνησης του κινητήρα πάνω στο τούνελ της κεντρικής κονσόλας, που αντικαθιστά την παραδοσιακή μίζα.

Πρακτικότητα-Εργονομία
Στο εσωτερικό του
Pulsar στόχος της Nissan είναι να τονιστεί η γενικότερη ευρυχωρία και άνεση, που προσφέρει το νέο της μικρομεσαίο. Έτσι, τα εμπρόσθια καθίσματα είναι άνετα και πλατιά, με σχετικά μέτρια πλευρική στήριξη, όμως υψηλή τοποθέτηση που βοηθά στη γενικότερη ορατότητα, σε συνδυασμό και με τις σχετικά μεγάλες περιμετρικές γυάλινες επιφάνειες. Επίσης, θήκες για μικροαντικείμενα δεν θα λείψουν από το εσωτερικό του Pulsar, με δύο γενναιόδωρες ποτηροθήκες να είναι τοποθετημένες δίπλα από τον επιλογέα του χειρόφρενου, μαζί με ένα καλυπτόμενο ντουλαπάκι ακριβώς από πίσω, αλλά και μια έξτρα θήκη για μικροαντικείμενα, μπροστά από τον επιλογέα ταχυτήτων. Για τους λάτρεις της τεχνολογίας, υπάρχουν τέλος όλες οι απαραίτητες δυνατότητες συνδεσιμότητας με το ηχοσύστημα (θήρες USB και AUX, Bluetooth κ.λπ.).

Στην δεύτερη εξοπλιστική έκδοση Acenta της δοκιμής μας, η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται με μπουτόν στο τούνελ της κονσόλας.

Στην δεύτερη εξοπλιστική έκδοση Acenta της δοκιμής μας, η εκκίνηση του κινητήρα γίνεται με μπουτόν στο τούνελ της κονσόλας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

Hyundai
OPEL