mono-sto-autotriti

Τιμολογιακά, η Nissan προσφέρει το Pulsar στις diesel εκδόσεις του σε ένα ποσόν που ξεκινά από τα 17.290 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση.

Γενναιόδωρο στις διαστάσεις του, το Nissan Pulsar έχει το μεγαλύτερο μεταξόνιο (2,7 μ.) και ύψος (1,52 μ.) της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Test: Pulsar 1.5 dCi

118.941 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/10/2015

Με το νέο Pulsar, η Nissan θέτει υψηλούς στόχους στην μικρομεσαία κατηγορία, φέρνοντας ένα παραδοσιακό χάτσμπακ, που προβάλει στοιχεία όπως η άνεση και η ευρυχωρία, αλλά και η εξαιρετική οικονομία κίνησης.

 
Στα γρήγορα: 
• 1,5 diesel με 110 PS
• 0-100 χλμ./ώρα σε 10,2 δλ.
• Χωρίς τέλη κυκλοφορίας
• Από 17.290 ευρώ

+ Ποιότητα, χώροι, άνεση, ποιότητα κύλισης, κατανάλωση-μηδενικά τέλη, απόδοση κινητήρα-επιδόσεις

- Εμφάνιση χωρίς ρίσκα, μέσα και έξω

Το Pulsar είναι το μοντέλο εκείνο μέσω του οποίου η Nissan επιστρέφει από το 2006 και το τέλος του Almera (το Tiida του 2007 ήταν ένα διαφορετικό project, μη ευρωπαϊκό), στα μικρομεσαία χάτσμπακ αυτοκίνητα που προβάλλουν… παραδοσιακές αξίες, όπως η άνεση, η ευρυχωρία και η αξιοπιστία. Τοποθετείται στη γκάμα κάτω από το Qashqai, διαθέτοντας τους ίδιους κινητήρες βενζίνης (1,2 turbo) και πετρελαίου (1,5 dCi), αλλά και τα ίδια προηγμένα στοιχεία τεχνολογίας ασφαλείας του Nissan Safety Shield (προαιρετικό). Εμείς, υποδεχόμαστε το νέο Pulsar στη χώρα μας δοκιμάζοντας την έκδοση με τον 1,5 diesel κινητήρα, η οποία αναμένεται να συγκεντρώσει και το μεγαλύτερο μέρος των πωλήσεων του μοντέλου.

Κλασικό χάτσμπακ
Σχεδιαστικά, το
Pulsar εφαρμόζει κλασικές χάτσμπακ γραμμές, σε ένα 5θυρο αμάξωμα που υιοθετεί αρκετές σχεδιαστικές λεπτομέρειες από τη νέα γενιά του Nissan Qashqai. Έτσι, στο εμπρόσθιο τμήμα συναντούμε την ίδια, «V-Shaped» γρίλια της Nissan με μεγάλο το λογότυπο της φίρμας, ενώ πίσω, τα πολύ μοντέρνα φωτιστικά έρχονται και αυτά σχεδόν απευθείας από τον crossover «αδελφό» του Pulsar, όπως και το τρίτο πίσω πλαϊνό τζάμι. Από εκεί και πέρα, αυτό που αποτελεί εντύπωση στο Pulsar είναι οι μικροί πρόβολοι εμπρός-πίσω και οι τραβηγμένοι στα άκρα τροχοί, κάτι που έρχεται ως απόρροια του μεγαλύτερου μεταξονίου της κατηγορίας (2,7 μέτρα). Σε πρακτικά επίπεδα, το μακρύ μεταξόνιο σε συνδυασμό με το ύψος των 1,52 μέτρων (το υψηλότερο της κατηγορίας), εξασφαλίζουν αρκετά οφέλη στους εσωτερικούς χώρους του αυτοκινήτου.

Με 17.290, αλλά με αρκετά καλό εξοπλισμό
Τιμολογιακά, η Nissan προσφέρει το Pulsar στις diesel εκδόσεις του σε ένα ποσόν που ξεκινά από τα 17.290 ευρώ με έκπτωση και απόσυρση.
Το ποσόν αυτό με βάση τα δεδομένα της κατηγορίας κρίνεται «τσιμπημένο», ωστόσο από την αρχική του έκδοση το Pulsar έρχεται με αρκετά καλό εξοπλισμό (στάνταρ ESP-6 αερόσακοι, ηχοσύστημα και cruise control με χειριστήρια στο τιμόνι, όλες οι ηλεκτρικές ευκολίες, air condition κ.λπ.). Για τις εκδόσεις του με τον 1,2 turbo βενζινοκινητήρα των 115 ίππων, το Pulsar στο ίδιο επίπεδο εξοπλισμού κοστίζει 14.990 ευρώ με χειροκίνητο κιβώτιο ή 16.490 ευρώ με το κιβώτιο CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων).

 
  • cynic

    Αγαπητό Autotriti: Γιατί δεν κάνετε ένα άρθρο με συγκριτική παρουσίαση του Pulsar 1.5 dci και της αντίστοιχης Mercedes A-Class με τον ίδιο κινητήρα; Εσείς να παραθέσετε πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα εκατέρωθεν και ο κόσμος να συμπεράνει αν αξίζει η διαφορά των +11.000,00 ευρώ περίπου (ή περίπου 65% ακριβότερα).

      34
  • kostas

    μπορεί να είανι λίγο απρόσωπο σχεδιαστικά,αλλά είναι κλάσεις ανώτερο από το golf σε ποιότητα και προπάντων σε αξιοπιστία,να το λέτε και αυτό.

      23
  • kostas

    Φίλε Χρήστο οι κινητήρες τη renault το έχουν αποδδείξει ότι είανι αξιόπιστοι,και δεν είναι τυχαίο ότι τους χρησιμοποιηθεί η μερσεντές,δεν είναι τυχαίο.

      12
  • Xρήστος

    Με Renault μηχανη...απο Ποτε λενε τα γαλλικα αξιοπιστα; επειδη λεει Nissan...; ετσι ναι...αφου την εχει αγορασει η Renault εδω κ χρονια...

      6
  • Μίρωνας

    σιγα το αμαξι μονο γιαπωνεζικο δεν ειναι, μηχανικα ρενο οσο για τα υλικα κατασκευης απο κακης ποιοτητας ανακυκλωσιμα υλικα

      4
  • Σταύρος

    επειδή εδώ είναι βαλκανια, και επειδή περασε η εποχη των παχιων αγελαδων , που κάθε οικογενεια ειχε 4 και 5 αυτοκίνητα, που όταν περνουσαν τα βλαστάρια στο πανεπιστημιο ειχαν δωρο και ένα αυτοκινητο από τον μπαμπα και τη μαμα, που γεμιζαν τα καφε με ακρινα ενεργοβορα .SUV..που κινιωταν μονο μεσα στην πολη..που η επαρχια αναστεναζε στα τεραστια 4χ4 αγροτικα, τωρα ..ότι πιο οικονομικο τοσο πιο καλο....αλλα γιατι δεν φγαζουν και ένα σενταν στο αντιστοιχο χατς μοντελο; εμενα μου αρεσει η νισαν ..πού είναι ο αντικατασταστης του αλμερα η του πριμερα; για την ελλαδα και τους ελληνες οικογενειάρχες; όπως και άλλες εταιριες , ας ππουμε η πεζω, η ρενω και η σιτροεν..γιατι δεν εχουν τα αντιστοιχα σενταν; δεν μιλαω γιαεκεινα τα φτηνα δευτεροκλασατα,σενταν που διαθετουν, νομιζω μονο η οπελ με το αστρα εχει σενταν και αυτό το φτιαχνουν στην πολωνια......απορω όμως γιατι το κορολα της τογιοτα δεν πουλαει ..όπως παλια..ακομη να προσαρμοστουμε;

      3