
Είναι «κουκλί», αλλά έχει και τσιμπημένη τιμή.
Έχει ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων χωρίς μόνιμους μαγνήτες για να είναι eco friendy.
Στην πόλη είδαμε τη χαμηλότερη κατανάλωση από όλα τα ηλεκτρικά μέχρι σήμερα (10,8 kWh/100 χλμ.). Η μέση κατανάλωση μικρότερη από την εργοστασιακή (14,1 kWh/100 χλμ.).
Στενό το πίσω κάθισμα (1,27 μ.) και μικρό το πορτ-μπαγκάζ (277 λίτρα).
Με ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, φρένα-άγκυρες (100-0 σε 36,3 μ.) και «ζωντανή» οδική συμπεριφορά.
Είναι «κουκλί», αλλά έχει και τσιμπημένη τιμή
Πενήντα τρία χρόνια μετά από το θρυλικό Renault 5, η γαλλική φίρμα επαναφέρει το όνομα και το στυλ του σε ένα ηλεκτρικό μοντέλο, που πιθανότατα είναι το πιο ενδιαφέρον του είδους που έχουμε δει και οδηγήσει το τελευταίο χρονικό διάστημα. Ένα κλικ κάτω από τα 4 μέτρα, αλλά φαρδύ και σχετικά υψηλό, το αμάξωμα του Renault 5 E-Tech είναι γεμάτο ρετρό λεπτομέρειες. Για παράδειγμα η θύρα εξαερισμού στο καπό του αρχικού μοντέλου σήμερα λειτουργεί ως δείκτης φόρτισης με τη μορφή του αριθμού 5. Έχει πλήρη εξοπλισμό, αλλά η βασική έκδοση techno των 150 ίππων της δοκιμής με τιμή από 29.900 ευρώ είναι η ακριβότερη ανάμεσα στα μικρά ηλεκτρικά.
Έχει ηλεκτροκινητήρα 150 ίππων χωρίς μόνιμους μαγνήτες για να είναι eco friendy
Ο ηλεκτροκινητήρας του 5αριού δε διαθέτει μόνιμους μαγνήτες και σπάνιες γαίες που σημαίνει ότι είναι και πιο «eco friendly» και η Renault δεν είναι δέσμια στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα (σ.σ. όποιος κατάλαβε, κατάλαβε… 😉). Τεχνικά τώρα, στην περίπτωση του μοντέλου δοκιμής αποδίδει 150 ίππους με 245 Nm ροπής. Με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία, το ηλεκτρικό Renault 5 προσφέρει ιδιαίτερα «ζωντανές» επιταχύνσεις με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 0-100 σε 8,0 δλ., ενώ ανάλογα ζωηρή είναι και η εικόνα από το μέτωπο των ρεπρίζ που «μετράνε» στην καθημερινότητα: 30-80, 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,8, 4,3 και 5,8 δλ. αντίστοιχα είναι πολύ καλά νούμερα.
Στην πόλη είδαμε τη χαμηλότερη κατανάλωση από όλα τα ηλεκτρικά μέχρι σήμερα (10,8 kWh/100 χλμ.), η μέση μικρότερη από την εργοστασιακή (14,1 kWh/100 χλμ.)
Οι μετρήσεις μας έδειξαν μια μέση κατανάλωση ενέργειας κάτω από τις 14,9 kWh/100 χλμ.. για τις οποίες κάνει λόγο η Renault. Συγκεκριμένα, σε μικτές διαδρομές είδαμε γύρω στις 14 kWh/100 χλμ. Έτσι παρά τη μικρή μπαταρία των 52 kWh, η μέση αυτονομία των 370 χλμ. με μια φόρτιση είναι απόλυτα αξιόλογη. Στην πόλη από την άλλη, όπου και είναι το βασικό πεδίο δράσης, η κατανάλωση των 10,8 KWh/100 χλμ. αποτελεί ρεκόρ για όλα τα ηλεκτρικά που έχουμε δοκιμάσει.
Στενό το πίσω κάθισμα (1,27 μ.) και μικρό το πορτ-μπαγκάζ (277 λίτρα)
Το ηλεκτρικό Renault 5 θα βολέψει μια χαρά 2 ενήλικες μπροστά, ωστόσο το πίσω κάθισμα είναι αρκετά στενό (1,27 μ,) και ο «αέρας» για τα γόνατα είναι απλά επαρκής. Τα 326 λίτρα, που ανακοινώνει η Renault για το χώρο αποσκευών περιλαμβάνουν και τα 49 λίτρα του κρυφού χώρου κάτω από το πάτωμα για την αποθήκευση των καλωδίων φόρτισης.
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή |
Σελίδα 3 | Εσωτερικό-Χώροι: Ρετρομοντέρνο και ποιοτικό, αλλά κάπως «στριμόχωρο» πίσω |
Σελίδα 4 | Κινητήρας-Αυτονομία: Σβέλτο και καίει λιγότερο από ό,τι περιμένεις |
Σελίδα 5 | Στο δρόμο: Απρόσμενα ευχάριστο και αποτελεσματικό, σε κάνει να χαμογελάς |
Σελίδα 6 | Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά |