ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Εσωτερικό-Χώροι: Ρετρομοντέρνο και ποιοτικό, αλλά κάπως «στριμόχωρο» πίσω

(3/9/2025)
Pετρό στοιχεία, εμπνευσμένα από το θρυλικό 5, υπάρχουν φυσικά και στο ποιοτικό εσωτερικό, όπως για παράδειγμα η επένδυση από συνθετικό δέρμα στο ταμπλό με τις διπλές ραφές.
7 Φωτογραφίες »

Pετρό στοιχεία, εμπνευσμένα από το θρυλικό 5, υπάρχουν φυσικά και στο ποιοτικό εσωτερικό, όπως για παράδειγμα η επένδυση από συνθετικό δέρμα στο ταμπλό με τις διπλές ραφές.

Ίδιας φιλοσοφίας με το έξω είναι και το εσωτερικό, που έχει ρετρό στοιχεία εμπνευσμένα από το θρυλικό 5, όπως για παράδειγμα την επένδυση από συνθετικό δέρμα στο ταμπλό με τις διπλές ραφές και το τετραγωνισμένο σχήμα του καντράν. Βέβαια, δεν πρόκειται για ένα κανονικό καντράν, αλλά για έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25” (7 ιντσών στη βασική έκδοση με τη μικρή μπαταρία). Υπάρχει και 10άρα κεντρική οθόνη αφής, από όπου ελέγχονται οι περισσότερες λειτουργίες και το σύστημα infotainment, σημείο αναφοράς του οποίου είναι η απόλυτη ενσωμάτωση των υπηρεσιών της Google στο λογισμικό. Υπάρχει play store, από το οποίο μπορείς να κατεβάσεις όλων των ειδών τις εφαρμογές ψυχαγωγίας και streaming, μέχρι και Chrome για να σερφάρεις στο ίντερνετ. Μετά από μια μικρή περίοδο προσαρμογής διαπιστώνεις πως δεν είναι δύσκολο στη χρήση, ενώ υπάρχει και ο ψηφιακός βοηθός Reno, που εκτελεί εντολές στα αγγλικά, σου απαντάει σε ερωτήσεις με τη βοήθεια του Chat GPT και σε αποχαιρετά όταν βγαίνεις από το αυτοκίνητο.


Έντονο το digital στοιχείο με 2 οθόνες, τα καθίσματα είναι εξαιρετικά από κάθε άποψη, πολύ προσεγμένη η ποιότητα κατασκευής.
7 Φωτογραφίες »

Έντονο το digital στοιχείο με 2 οθόνες, τα καθίσματα είναι εξαιρετικά από κάθε άποψη, πολύ προσεγμένη η ποιότητα κατασκευής.


Τις εντυπώσεις κερδίζουν και τα καθίσματα, η σχεδίαση των οποίων παραπέμπει στο θρυλικό 5άρι Turbo προσφέροντας άριστη στήριξη, χωρίς όμως να κουράζουν. Πολύ προσεγμένη είναι και η ποιότητα των υλικών και των επενδύσεων, ακόμα και αν μιλάμε για βιώσιμα σκληρά πλαστικά στο πάνω μέρος του ταμπλό. Το φινίρισμα είναι αψεγάδιαστο και η συναρμογή είναι ιδιαίτερα στιβαρή.

Επίσης, ευπρόσδεκτη είναι η διατήρηση φυσικών διακοπτών για τον κλιματισμό κάτω από την κεντρική οθόνη που κάνουν τη ζωή πιο εύκολη, όπως και τα απτικά κουμπιά στο τιμόνι που δεν πατιούνται κατά λάθος. Εύσημα αξίζει και το My Safety Perso, στο οποίο επιλέγεις τα συστήματα υποβοήθησης που θέλεις και τα ενεργοποιείς (ή απενεργοποιείς) εύκολα με ένα κλικ από ένα κουμπί-συντόμευση στα αριστερά του ταμπλό. Εργονομικά, το μόνο που μας ενόχλησε κάπως είναι η τριπλή διάταξη με τους λεβιέδες πολυμέσων, επιλογής κίνησης και υαλοκαθαριστήρων στο δεξί μέρος πίσω από το τιμόνι.
 
Στενό το πίσω κάθισμα
Σε γενικές γραμμές το ηλεκτρικό Renault 5 θα βολέψει μια χαρά 2 ενήλικες μπροστά, ωστόσο το πίσω κάθισμα είναι αρκετά στενό (1,27 μ,) και ο «αέρας» για τα γόνατα είναι απλά επαρκής για μέσου αναστήματος επιβάτες και παρά το επίπεδο πάτωμα και τον ικανοποιητικό χώρο για το κεφάλι, τρίτος πίσω επιβάτης δε θα βολευτεί.

Για το χώρο αποσκευών η Renault ανακοινώνει κάποια 326 λίτρα, αλλά σε αυτά περιλαμβάνονται και τα 49 λίτρα του κρυφού χώρου κάτω από το πάτωμα για την αποθήκευση των καλωδίων φόρτισης. Μεγάλο και το σκαλοπάτι φόρτωσης, όμως το σχήμα είναι αρκετά κανονικό και πρακτικό.

Σελίδα 1Δοκιμή: Renault 5 E-Tech -Ρετρό ηλεκτρικό με χαμηλή κατανάλωση
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ρετρομοντέρνο και ποιοτικό, αλλά κάπως «στριμόχωρο» πίσω
Σελίδα 4Κινητήρας-Αυτονομία: Σβέλτο και καίει λιγότερο από ό,τι περιμένεις
Σελίδα 5Στο δρόμο: Απρόσμενα ευχάριστο και αποτελεσματικό, σε κάνει να χαμογελάς
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά