ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Αυτονομία: Σβέλτο και καίει λιγότερο από ό,τι περιμένεις

(3/9/2025)
Το Renault 5 E-Tech με τα 150 ηλεκτρικά άλογα είναι ιδιαίτερα σβέλτο, αλλά και πολύ οικονομικό σε κατανάλωση ενέργειας. Οι μετρήσεις μας έδειξαν γύρω στις 14 kWh/100 χλμ.. Έτσι παρά τη μικρή μπαταρία,

Το Renault 5 E-Tech με τα 150 ηλεκτρικά άλογα είναι ιδιαίτερα σβέλτο, αλλά και πολύ οικονομικό σε κατανάλωση ενέργειας. Οι μετρήσεις μας έδειξαν γύρω στις 14 kWh/100 χλμ.. Έτσι παρά τη μικρή μπαταρία, η μέση αυτονομία των 370 χλμ. με μια φόρτιση είναι απόλυτα αξιόλογη.

Ο ηλεκτροκινητήρας του Renault 5 δε διαθέτει μόνιμους μαγνήτες με σπάνιες γαίες και στην περίπτωση του μοντέλου δοκιμής αποδίδει 150 ίππους με 245 Nm ροπής (θυμίζουμε υπάρχει και έκδοση με 120 ίππους και μπαταρία 40 kWh). Η αίσθηση επιτάχυνσης είναι άμεση και γραμμική με το σύνολο να παραμένει αθόρυβο. Με επιλεγμένη τη Sport λειτουργία, το ηλεκτρικό Renault 5 προσφέρει ιδιαίτερα «ζωντανές» επιταχύνσεις με τις μετρήσεις μας να δείχνουν 0-100 σε 8,0 δλ. (όσο υπόσχεται και η γαλλική φίρμα), ενώ ανάλογα ζωηρή είναι και η εικόνα από το μέτωπο των ρεπρίζ που «μετράνε» στην καθημερινότητα: 30-80, 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 3,8, 4,3 και 5,8 δλ. αντίστοιχα είναι πολύ καλά νούμερα για ένα μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αστικό και lifestyle χαρακτήρα.


Βέβαια, ο αστικός χαρακτήρας φαίνεται και από τη μικρή μπαταρία των 52 kWh τύπου Li-NMC, του αυτοκινήτου δοκιμής. Παρά τη μόνο μια επιλογή για την ένταση ανάκτησης ενέργειας (B), το Renault 5 εκμεταλλεύεται στο έπακρο τη μοντέρνα ηλεκτρική του τεχνολογία και την εξαιρετική διαχείριση ενέργειας για να εμφανίζει χαμηλή κατανάλωση. Μάλιστα οι μετρήσεις μας έδειξαν μια μέση τιμή κάτω από τις 14,9 kWh/100 χλμ.. για τις οποίες κάνει λόγο η Renault. Εμείς είδαμε σε μικτές διαδρομές γύρω στις 14 kWh/100 χλμ., επιλέγοντας κυρίως προφίλ οδήγησης eco και comfort από το σχετικό μπουτόν στο τιμόνι. Έτσι παρά τη μικρή μπαταρία, η μέση αυτονομία των 370 χλμ. με μια φόρτιση είναι απόλυτα αξιόλογη.

Αν και μέσα στην πόλη οι μετρήσεις έδειξαν την επίδοση ρεκόρ των 10,8 kWh/100 χλμ (μιλάμε για πραγματική αυτονομία 480 χλμ.), στο ταξίδι τα πράγματα δεν είναι και τόσο ρόδινα. Οι μετρήσεις μας με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ./ώρα έδειξαν μια μέση κατανάλωση 19,6 kWh/100 χλμ., οπότε η αυτονομία είναι κοντά στα 265 χλμ.. Πάντως η υποδοχή ταχυφόρτισης στα 100 kW υπόσχεται αναπλήρωση ενέργειας από το 15-80% σε 30 λεπτά. Με on board φορτιστή 11 kW η πλήρης οικιακή φόρτιση σε αντίστοιχο wallbox είναι υπόθεση περίπου 4,5 ωρών.

Σελίδα 1Δοκιμή: Renault 5 E-Tech -Ρετρό ηλεκτρικό με χαμηλή κατανάλωση
Σελίδα 2Σχεδίαση, εξοπλισμός, τιμή
Σελίδα 3Εσωτερικό-Χώροι: Ρετρομοντέρνο και ποιοτικό, αλλά κάπως «στριμόχωρο» πίσω
Σελίδα 4Κινητήρας-Αυτονομία: Σβέλτο και καίει λιγότερο από ό,τι περιμένεις
Σελίδα 5Στο δρόμο: Απρόσμενα ευχάριστο και αποτελεσματικό, σε κάνει να χαμογελάς
Σελίδα 6Η γνώμη μας & Μετρήσεις-Τεχνικά Χαρακτηριστικά