Το concept «κοντό και φαρδύ αμάξωμα» σε συνδυασμό με τη μαγική ρύθμιση της ανάρτησης και το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, δουλεύει εξαιρετικά. Σε συνδυασμό με το εξαιρετικό τιμόνι το Renault 5 σε εμπνέει για οδήγηση σε κάθε διαδρομή, και ας είναι ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Δεν χρειάζονται παρά λίγα χιλιόμετρα οδήγησης για να ξαφνιαστείς ευχάριστα με την αίσθηση του Renault 5, που συνδυάζει αριστουργηματικά την εξαιρετική ποιότητα κύλισης με την απρόσμενα «ζωντανή» συμπεριφορά που απέχει μακράν από τα αποστειρωμένα «ηλεκτρικά δεδομένα». Με ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω και μαγική απόσβεση, η ποιότητα κύλισης σε συνδυασμό με τον ελάχιστο θόρυβο κύλισης δίνει μια εντελώς upper class, σχεδόν premium αίσθηση. Μάλιστα, αυτή η πλευρά συνδυάζεται με ελάχιστη κλίση και άριστο έλεγχο των κινήσεων του αμαξώματος με αποτέλεσμα το μικρό γαλλικό ηλεκτρικό να είναι άνετο και ευχάριστο σε κάθε διαδρομή.
Με ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων πίσω και μαγική απόσβεση, η ποιότητα κύλισης σε συνδυασμό με τον ελάχιστο θόρυβο κύλισης δίνει μια εντελώς upper class, σχεδόν premium αίσθηση.
Το τιμόνι είναι ακριβές, έχει «σωστό» βάρος και μπόλικη αυτοπεποίθηση στον οδηγό, ακόμα και υπό πίεση. Έχει και έντονη επαναφορά, δίνοντάς του μια σπορτίφ χροιά, ενώ δεν αμελεί να «κόβει» αρκετά για ευελιξία στην πόλη (κύκλος στροφής 10,3 μ.). Η προς τα πίσω ορατότητα δεν είναι και η καλύτερη, αλλά το σύστημα καμερών και αισθητήρων δουλεύει άψογα, οπότε μικρό το κακό. Σε γενικές γραμμές το concept «κοντό και φαρδύ αμάξωμα» σε συνδυασμό με τη μαγική ρύθμιση της ανάρτησης και το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, δουλεύει εξαιρετικά. Το Renault 5 δεν χαζοσπινάρει και τα ηλεκτρονικά βοηθούν αρκετά σε αυτό. Μόνο αν το παρακάνεις και πατήσεις νωρίς το πεντάλ ισχύος πριν ισιώσουν οι τροχοί θα δεις την ελεγχόμενη προοδευτική υποστροφή να ανοίγει την τροχιά των εμπρός τροχών, χωρίς όμως παρατράγουδα μιας και παίζοντας με την παροχή ισχύος μπορείς να ζυγίσεις τη συμπεριφορά.
Το πλαίσιο είναι συμμετοχικό και σε γενικές γραμμές το ηλεκτρικό πεντάρι σε εμπνέει να μπεις με φόρα στην είσοδο, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι η μπαταρία εδράζεται στο δάπεδο, εξασφαλίζοντας χαμηλό κέντρο βάρους και πολύ καλό «ζύγισμα». Στο ίδιο μήκος κύματος και τα φρένα με 4 αεριζόμενους δίσκους που είναι πολύ δυνατά (100-0 χλμ./ώρα σε 36,3 μ.). Δεν υπάρχει κάποια μηχανική σύνδεση, αφού είναι σύστημα brake-by-wire και το «δάγκωμα» στο πεντάλ αρχικά ξενίζει, αλλά είναι τελικά πολύ καλύτερο απΆ αυτά που έχουν κενό μεταξύ μηχανικής και αναγεννητικής πέδησης.