• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
12 φωτογραφίες »

Κινητήρας, οδική συμπεριφορά & η γνώμη μας

31.087 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 28/2/2021

Κινητήρας-Επιδόσεις: Και όμως είναι καλύτερο!
Μπορεί ο κινητήρας να έχασε 10 ίππους, η ροπή των 160 Nm όμως είναι πλέον διαθέσιμη από τις 2.100 σ.α.λ. (2.750 σ.α.λ πριν) κυρίως όμως τη διαχειρίζεται ένα πιο πυκνής κλιμάκωσης 6τάχυτο κιβώτιο αντί του μακριού 5ταχύτου. Σαν αποτέλεσμα το Captur τραβάει πιο πειστικά και σε ένα ευρύτερο φάσμα λειτουργίας. Το έδειξαν άλλωστε και οι μετρήσεις μας με τα 60-100 χλμ./ώρα και 4η σχέση να έρχονται σε 9,2 δλ. (10,5 δλ. με το 5άρι κιβώτιο), ενώ τα 80-120 χλμ./ώρα και 5η σχέση είναι πλέον υπόθεση 15,7 δλ. (21,9 δλ. με το 5άρι κιβώτιο). Χάρη στο σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο δε χρειάζεται η συχνή καταφυγή στον θετικότατο, ψηλά τοποθετημένο, επιλογέα και γενικά το νέο σύνολο πείθει περισσότερο από ό,τι ίσως προδιαθέτουν τα 91 άλογα ή τα 13,7 δλ. για το κλασσικό 0-100 (12,8 δλ. με το 5άρι κιβώτιο). Η βελτίωση της ροπής χαμηλά είχε θετική επίπτωση και στην κατανάλωση, η μέση τιμή της οποίας σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής παρέμεινε γύρω από τα 6,5 λτ./100 χλμ. Βεβαίως υπάρχει πάντα και η επιλογή ECO, που θυσιάζει μέρος της απόκρισης προς όφελος της οικονομίας. Με συνεχή χρήση της ECO και προσεκτικό πάτημα του γκαζιού, η κατανάλωση μπορεί να πέσεις και κάτω από τα 6 λτ./100 χλμ..

Στο δρόμο: Με ποιοτική κύλιση και ικανότητες
Χάρη στο 6άρι κιβώτιο και την βελτίωση της καμπύλης ροπής του, το «βασικό» Renault Captur τονώθηκε και έγινε πιο ευχάριστο με την προθυμία και πολιτισμένη λειτουργία του μοτέρ να δένει ωραία με την ποιοτική κύλιση και το χαμηλό ομολογουμένως επίπεδο θορύβου στην καμπίνα. Με 210 χλστ. από το έδαφος (174 με πλήρες φορτίο), το νέο Captur θα ξεπεράσει με ευκολία τις ανωμαλίες του δρόμου, αλλά και τα εμπόδια στο κακοτράχαλο, χωρίς να μεταφέρει κλονισμούς στην καμπίνα με την σφιχτούτσικη, πλην απορροφητική, ανάρτηση να μην επιτρέπει έντονες κλίσεις στο αμάξωμα, ακόμα και σε απότομες αλλαγές πορείας. Σε συνδυασμό με το μη απενεργοποιούμενο, αλλά εξαιρετικά αποτελεσματικό σε λειτουργία ESP, τα περιθώρια είναι υψηλά και οι αντιδράσεις απόλυτα προβλέψιμες και προοδευτικές. Το γρήγορο τιμόνι θα μεταφέρει τις εντολές στο αμάξωμα πολύ αποτελεσματικά, ωστόσο έχει πολύ ελαφριά αίσθηση προς όφελος της ευκολίας όχι όμως και της πληροφόρησης. Πάντως ο κύκλος στροφής των 11,1 μ. δεν είναι ότι καλύτερο για την ευελιξία στην πόλη. Από την άλλη, η σταθερότητα και η ευθυβολία του Renault Captur στην ευθεία είναι χαρακτηριστικές. Αν θεωρητικά είχαμε κάτι σοβαρό να προσάψουμε στο νέο Captur, είναι η παρουσία ταμπούρων στους πίσω τροχούς, στην πράξη όμως όχι μόνο δεν παρατηρήσαμε κόπωση ή ανασφάλεια στο φρενάρισμα, αλλά σύμφωνα με τις μετρήσεις μας πετύχαμε άκρως αποτελεσματικές επιδόσεις (100-0 χλμ./ώρα σε 37,1 μ.). Το απόλυτα ασφαλές προφίλ του νέου Renault Captur διαμορφώνεται και από τα πολλά και στάνταρ σύγχρονα συστήματα υποβοήθησης. Σωστή θέση οδήγησης, απροβλημάτιστη περιφερειακή ορατότητα (μέχρι και τα προσκέφαλα διαθέτουν σχετική ειδική σχεδίαση) και απροβλημάτιστη εργονομία, βοηθούν και μακριά από την άσφαλτο, όπου το B-SUV μπορεί να τα καταφέρει πολύ καλύτερα από ότι ίσως τα ασφάλτινα ελαστικά και η απουσία κάποιου συστήματος προσαρμογής του ESP σε ολισθηρές συνθήκες, υπονοούν. 

Η γνώμη μας 
 H νέα βασική έκδοση του Renault Captur αφήνει καλύτερες εντυπώσεις από την προηγούμενη χάρη και στο 6τάχυτο κιβώτιο. Κομψό, πρακτικό, αποτελεσματικό και οικονομικό στη χρήση, το «βασικό» Renault Captur αναβαθμίστηκε ουσιαστικά. 

+ Σχεδίαση, λειτουργία κινητήρα και 6άρι κιβώτιο, ποιότητα και high-tech αίσθηση καμπίνας, οδική συμπεριφορά, πρακτικότητα, χώρος αποσκευών, κατανάλωση (ειδικά με ECO λειτουργία), απόσταση από το έδαφος 
- Αύξηση τιμής, ελαφρύ τιμόνι, κύκλος στροφής, πίσω ταμπούρα

Προηγούμενη

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

41 διαθέσιμα άρθρα για RENAULT  CAPTUR

 
Σχολιάστε την είδηση 5 σχόλια