Η μάσκα ανασχεδιάστηκε σε πιο όρθια θέση και με πιο έντονο πλαίσιο, το οποίο κάνει περισσότερο εμφανή το διαχωρισμό της από τους επίσης νέας σχεδίασης και λεπτότερους προβολείς.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η μάσκα ανασχεδιάστηκε σε πιο όρθια θέση και με πιο έντονο πλαίσιο, το οποίο κάνει περισσότερο εμφανή το διαχωρισμό της από τους επίσης νέας σχεδίασης και λεπτότερους προβολείς.

Δοκιμή: Skoda Kodiaq 2.0 TDI DSG με 150 PS & 4x4

13.522 Επισκέψεις στο άρθρο (26/8/2022)

Το Skoda Kodiaq στην τετρακίνητή του έκδοση υπόσχεται εκτός δρόμου συγκινήσεις και παράλληλα καθότι diesel χαμηλή κατανάλωση. Πάντοτε σε συνδυασμό με τους τεράστιους χώρους και έναν πλούσιο εξοπλισμό από τη βασική του έκδοση.

Τετρακίνητο, χωράει τα πάντα και δεν καίει

Το Kodiaq έκανε αίσθηση από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε, καθώς έδειξε το δρόμο που είχε σκοπό να ακολουθήσει η τσέχικη φίρμα. Και όντως η Skoda φάνηκε συνεπής, αφού με «μπροστάρη» το μεσαίο της SUV εξελίχθηκε από μία προσιτή εταιρεία (με τις απαραίτητες «εκπτώσεις», ώστε να κρατάει χαμηλά το κόστος), σε μια mainstream φίρμα, με επίκαιρα μοντέλα που φέρουν όλο το σύγχρονο τεχνολογικό οπλοστάσιο του ομίλου.


Επιβλητικό αλλά χωρίς κραυγαλέες λεπτομέρειες το Skoda Kodiaq.

Επιβλητικό αλλά χωρίς κραυγαλέες λεπτομέρειες το Skoda Kodiaq.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Kodiaq: Επιβλητικό από 30 χιλιάρικα

Το Kodiaq λοιπόν διαθέτει μια σύγχρονη εμφάνιση με επιβλητική παρουσία χάρη στην 4,7 μέτρων τετράγωνη σιλουέτα του με τη σχεδίαση να χαρακτηρίζεται από «καθαρές» γραμμές και μεγάλες γυάλινες επιφάνειες. Συνολικά όμορφη παρουσία χωρίς κραυγαλέες λεπτομέρειες, αλλά και χωρίς κάποιο στοιχείο ενθουσιασμού.

Από πλευράς τιμής, ξεκινάει από τα 30.300 ευρώ στη βασική έκδοση βενζίνης με τους 150 ίππους, αν και βέβαια το μοντέλο της δοκιμής μας είναι το τετρακίνητο που έρχεται αποκλειστικά με τον δίλιτρο ντίζελ κινητήρα των 150 ίππων σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων. Αυτό κοστίζει 40.200 ευρώ.

Πάντως από τη βασική του έκδοση είναι αρκετά πλούσιο, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει -ενδεικτικά- Hill Start Assist, LED φώτα ημέρας, προβολείς και πίσω, 2ζωνικό κλιματισμό, cruise control, αισθητήρα φώτων και βροχής, ηχοσύστημα με 8 ηχεία, συρόμενα πίσω καθίσματα, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών και αισθητήρες παρκαρίσματος, καθώς και σουίτα με τα σημαντικότερα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης. Με άλλα λόγια, δεν του λείπει τίποτα….

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Toyota
test center