ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας-Επιδόσεις: Μεστός, ισχυρός αλλά «διψάει»…

1.054 Επισκέψεις στο άρθρο (30/9/2025)
Ο δίλιτρος TSI κινητήρας έχει θετικό τράβηγμα από χαμηλά και είναι «γεμάτος» σε όλο το φάσμα περιστροφής του, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις στο Octavia RS. Θα θέλαμε λίγο πιο άγριο «ήχο» και μικρό

Ο δίλιτρος TSI κινητήρας έχει θετικό τράβηγμα από χαμηλά και είναι «γεμάτος» σε όλο το φάσμα περιστροφής του, προσφέροντας πολύ καλές επιδόσεις στο Octavia RS. Θα θέλαμε λίγο πιο άγριο «ήχο» και μικρότερη κατανάλωση.

Ο ΕΑ888 δίλιτρος TSI κινητήρας διαμορφώνει για άλλη μια φορά την κορυφαία πρόταση ενός αυτοκινήτου του group VW, αυτή τη φορά με την απόδοση στην περίπτωση του Octavia RS να ανέρχεται στους 265 ίππους. Γνωστός για την κορυφαία του απόκριση και το «βάθος» του, ο δίλιτρος αυτός κινητήρας δεν κομπιάζει πουθενά και έχει δύναμη μέχρι και τον κόφτη, με το 7τάχυτο DSG κιβώτιο να μην τον αφήνει να «ξεφουσκώσει». Οι επιδόσεις είναι αντάξιες του σπορ χαρακτήρα της έκδοσης με 6,3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα από στάση και εξαιρετικές ρεπρίζ (2,8 δλ. για το 60-100 και 3,5 δλ. για το 80-120 χλμ./ώρα. Από την άλλη του λείπει η σπορ χροιά που ξέρουμε από άλλες περιπτώσεις πως μπορεί να την υποστηρίξει, κάτι που είναι προφανώς σκόπιμο λόγω του οικογενειακού χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ το αδύνατό του σημείο είναι οι απαιτήσεις του σε καύσιμο, με την μέση κατανάλωσή του να μην «πέφτει» από τα 11,5 λτ./100 χλμ., ενώ αν κινείσαι συχνά στο εθιστικό πρόγραμμα «Sport» θα κυμαίνεται πέριξ των 15 λτ./100 χλμ..  

Σελίδα 1Δοκιμή του Skoda Octavia RS: Το σπορ οικογενειακό της Skoda
Σελίδα 2Σχεδίαση-Εσωτερικό-Χώροι: Σπορ μέσα και έξω, χωρίς να ξεχνάει την οικογένεια…
Σελίδα 3Κινητήρας-Επιδόσεις: Μεστός, ισχυρός αλλά «διψάει»…
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πιο ενδιαφέρον από GT, πιο φιλικό από GTi
Σελίδα 5Η γνώμη μας - Μετρήσεις & Τεχνικά Χαρακτηριστικά