Τιμές με Leasing
Επαγγελματικά

Ο κινητήρας δεν ξεχωρίζει για τις επιδόσεις, αλλά για την οικονομία καυσίμου.

Το κιβώτιο δεν αφήνει τον κινητήρα να δείξει σημάδια κόπωσης χαμηλά, ενώ είναι γρήγορο και ομαλό στις αλλαγές.

Κινητήρας-Κιβώτιο: Aνετα και οικονομικά

37.670 Επισκέψεις στο άρθρο (19/12/2019)

Περνώντας στο ζουμί της υπόθεσης, δηλαδή στον συνδυασμό «κινητήρας 1,6 TDI – κιβώτιο DSG7» έχουμε να πούμε πως αυτός αφήνει πολύ θετικές εντυπώσεις.

Αναφορικά με τις επιδόσεις σίγουρα τα 116 άλογα του TDI δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο (0-100 χλμ./ώρα σε  9,9 δλ.), όμως τα 250 Nm ροπής συμβάλλουν ώστε να επιτύχεις καλές ρεπρίζ (60-100 και 80-120 χλμ./ώρα σε 5,1 και 6,8 δλ. αντίστοιχα) και να ταξιδέψεις με άνεση στον αυτοκινητόδρομο. Επίσης, ο κινητήρας ικανοποιεί με την γραμμικότητα της απόδοσης, ενώ από πλευράς θορύβου ένας μικρός θόρυβος και κροτάλισμα υπάρχουν, παρόλα αυτά δεν γίνονται ενοχλητικοί.

Για το κιβώτιο από την άλλη δεν έχουμε να σημειώσουμε κάτι καινούριο μιας και αυτό έχει δοκιμαστεί σε υπόλοιπες εφαρμογές του γερμανικού γκρουπ. Είναι λοιπόν αρκετά ομαλό και γρήγορο σε γενικές γραμμές, ενώ ελάχιστα πιο σβέλτο θα θέλαμε το κατέβασμα στο kich-down. Επιπλέον, δεν μας έλειψαν τα paddles πίσω από το τιμόνι, ενώ στα συν ότι συνεργάζεται άριστα με τον κινητήρα και δεν αφήνει να δείξει αυτός πουθενά σημάδια διστακτικότητας.

Συνεχίζοντας με την κατανάλωση, όπως αναφέραμε και στην αρχή της δοκιμής, αυτή ανήκει στα πλεονεκτήματα του αυτοκινήτου αφού στον αυτοκινητόδρομο και με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα κινείσαι καίγοντας κάτω από 5,0 λτ./100 χλμ., ενώ συνδυαστικά το trip δεν θα δείξει πάνω από 6,5 λτ./100 χλμ. (σ.σ. όπως φαίνεται στην πράξη, βοηθάει που έχει δύο τελικές σχέσεις μετάδοσης). Αν μάλιστα υπήρχε και ένα πρόγραμμα επιλογής προφίλ οδήγησης -θα το θέλαμε- τα πράγματα ίσως ήταν ακόμη καλύτερα είτε κυνηγούσες την κατανάλωση, είτε τις επιδόσεις.

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Toyota
Ford