«Πρωτότυπο» απΆ έξω, σε premium χνάρια μέσα

7.105 Επισκέψεις στο άρθρο (5/5/2024)
Στο εσωτερικό του C-HR υιοθετείται μια πιο οδηγοκεντρική και premium προσέγγιση.
3 Φωτογραφίες »

Στο εσωτερικό του C-HR υιοθετείται μια πιο οδηγοκεντρική και premium προσέγγιση.

Το C-HR PHEV δεν διαφέρει σε εξωτερική και εσωτερική σχεδίαση από  τα full hybrid μοντέλα που δοκιμάσαμε πρόσφατα. Έτσι συνεχίζει να «προκαλεί» με την εντυπωσιακή και φουτουριστική του σχεδίαση του design. Από όπου και να το κοιτάξεις έχει έναν αιχμηρό design με έντονες ακμές και γωνίες και η κουπέ λογική ολοκληρώνει την σπορτίφ του λογική.


Επαρκείς χώροι για τους πίσω επιβάτες και αμβλυμμένη η κλειστοφοβική αίσθηση του παρελθόντος.
3 Φωτογραφίες »

Επαρκείς χώροι για τους πίσω επιβάτες και αμβλυμμένη η κλειστοφοβική αίσθηση του παρελθόντος.


Στο εσωτερικό του πάντως δεν υιοθετείται η σπορτίφ λογική, αλλά μια πιο οδηγοκεντρική και premium προσέγγιση. Η κεντρική κονσόλα είναι ελαφρώς στραμμένη προς τον οδηγό και παράλληλα η στάνταρ οθόνη αφής 12,3ΆΆ που βρίσκεται ψηλά στο ταμπλό έρχεται κοντά και στο ίδιο ύψος με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων (επίσης 12,3ΆΆ), ώστε τα μάτια να μην φεύγουν από το δρόμο. Σχετικά με την ποιότητα τώρα, θα μείνετε απόλυτα ικανοποιημένοι από την αίσθηση που αφήνουν τα υλικά του C-HR, τα οποία έχουν μαλακή υφή τόσο στο ταμπλό, όσο και στο πάνω μέρος των θυρών και επιπλέον εξαιρετική συναρμογή μεταξύ τους.
 

Σελίδα 1Δοκιμή: Toyota C-HR plug-in hybrid με 223 ίππους
Σελίδα 2«Πρωτότυπο» απΆ έξω, σε premium χνάρια μέσα
Σελίδα 3Κινητήρας: Βενζίνη θα χρειαστείς μόνο στο ταξίδι
Σελίδα 4Στο δρόμο: Πετυχημένη συνταγή με τα «μαγικά» αμορτισέρ
Σελίδα 5Η γνώμη μας & Μετρήσεις - Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Mercedes
test