Ο 1,0 λτ κινητήρας έχει ικανοποιητική απόκρισή στο γκάζι και ελαστική λειτουργία χαμηλά, ωστόσο όσο ανεβαίνουν οι στροφές αποκαλύπτεται το αστικό του προφίλ.

    Κινητήρας: Πολιτισμένος με αστικό προσανατολισμό

    53.464 Επισκέψεις στο άρθρο (11/10/2019)

    Ο 3κύλινδρος, ατµοσφαιρικός 1,0 MPI βενζινοκινητήρας του VW Polo της δοκιµής µας, αποδίδει 80 ίππους µε µέγιστη ροπή 95 Nm διαθέσιµη στις 3.000 σ.α.λ.. Στην πράξη, ο κινητήρας αυτός δε διακρίνεται για την απόλυτα πολιτισµένη του λειτουργία αλλά ούτε και για την πλήρη απουσία του χαρακτηριστικού κροταλίσµατος των 3 κυλίνδρων. Επωφελείται ωστόσο, από την καλή ηχοµόνωση. Το µοτέρ είναι ελαστικό, µε την απόκρισή του στο γκάζι να είναι καλή και παράλληλα στις χαµηλές στροφές λειτουργίας του δείχνει «ζωντανός». Ωστόσο όσο ανεβαίνουν οι στροφές και τα χιλιόµετρα, η απόδοσή του µειώνεται αισθητά και αυξάνεται ο θόρυβος αποκαλύπτοντας τον αστικό του προορισµό. Το 5άρι µηχανικό κιβώτιο από την πλευρά του έχει σχετικά αραιή κλιµάκωση, κρατώντας χαµηλά τη µέση κατανάλωση, η οποία µετρήθηκε στα  5,7 λτ./100 χλµ., µην ευνοώντας ωστόσο τις ρεπρίζ.

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    peugeot
    citroen