• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το VW Polo αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας του δίνοντας έμφαση στην ευρυχωρία, στην άνεση και στην ποιοτική του κατασκευή.

Αισθητικά, η έκδοση της Polo με φυσικό αέριο (CNG) δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδοχές του μοντέλου.

Μόνη διαφορά στο εξωτερικό του αυτοκινήτου το σήμα TGI.

Δοκιμή: Νέο VW Polo με φυσικό αέριο

Διαβάστηκε από 26359 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 12/9/2018
 

Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 13,50 ευρώ: To VW Polo με τον κινητήρα βενζίνης-φυσικού αερίου συνδυάζει όλα τα προτερήματα του γερμανικού μοντέλου, με την εξαιρετική οικονομία κίνησης που προσφέρει το CNG καύσιμο.

Το VW Polo αποτελεί ένα από τα πιο δημοφιλή μοντέλα της κατηγορίας του δίνοντας έμφαση στην ευρυχωρία, στην άνεση και στην ποιοτική του κατασκευή. Η έκδοση TGI με κινητήρα διπλού καυσίμου, που λειτουργεί με φυσικό αέριο ή με βενζίνη όταν εξαντληθεί το απόθεμα του πρώτου, πέρα από τα παραπάνω έρχεται να προσθέσει και την κορυφαία οικονομία καυσίμου, αποτελώντας την ιδανική επιλογή για αυτούς, που κάθε χρόνο βλέπουν στο κοντέρ τους να έχουν προστεθεί πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα. Αισθητικά, η έκδοση της Polo με φυσικό αέριο (CNG) δεν διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδοχές του μοντέλου.

Από 15.990 ευρώ με πλούσιο εξοπλισμό
Το «χιλιάρι» Polo με τον κινητήρα CNG των 90 ίππων είναι διαθέσιμο με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλεια (από στάνταρ τροχούς αλουμινίου 15 ιντσών, κλιματισμό και κορυφαίο σύστημα infotainment με οθόνη 6,5 ιντσών, μέχρι σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και φώτα LED. Για όλα αυτά το τίμημα ανέρχεται στα 15.990 ευρώ, πακέτο που το θεωρούμε πιο συμφέρον συγκριτικά με τα 16.600 ευρώ που απαιτούνται για την βασική και πιο λιτή έκδοση Trendline, με τον TDI πετρελαιοκινητήρα των 95 ίππων. Πόσο μάλλον με την πιο πλούσια diesel έκδοση Comfortline του ίδιου κινητήρα που κοστίζει 17.250 ευρώ…

info
Το φυσικό αέριο καύσιμο αποτελεί την οικονομικότερη στην αγορά και τη χρήση «πράσινη» λύση. Η εξέλιξη του στη χώρα μας γίνεται με αλματώδεις ρυθμούς, κάτι που φαίνεται τόσο από την σταδιακή αύξηση των πρατηρίων σε όλη την επικράτεια, όσο και από το λανσάρισμα νέων μοντέλων που εισάγουν στη γκάμα τους κινητήρες διπλού καυσίμου με CNG.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

VOLKSWAGEN POLO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

  • Χρήστος S

    Γιώργαρε, αυτό που εννοεί μάλλον, αν λάβεις υπόψιν τα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, (1000άρι ατμοσφαιρικο,τρικύλινδρο, 90 άλογα), είναι πως αν πατήσεις απότομα το γκάζι, θα ακούσεις από τα ηχεία μια φωνή να σου λέει "Που πα ρε Καραμητρο"..."

      5
  • Γιώργος

    Τι εννοείτε σε συνθήκες πίεσης ζορίζεται? Στον διεθνή και με ταχύτητα 130 χλμ π.χ.? Σε ανηφόρα και φορτωμένος?

      3
  • Χρήστος S

    Έχεις δίκιο Νικ. Μου διέφυγε το συγκεκριμένο, αλλά και πάλι οι επιδόσεις του-αυτές που αναφέρονται εδώ τουλάχιστον- δεν είναι κάτι σπουδαίο. Εστιάζει στην οικονομία και μόνο...οπότε την φωνή δεν την γλυτώνεις...

      1
  • Nik

    Τι ατμοσφαιρικο ρε ανθρωπε;; 1.0 tsi ειναι 3κυλινδρο,,,,Σχολιαζει ο καθενας οτι του ερχεται. ,ΕΛΕΟΣ

      1