
Η BMW X4 έκανε το ντεμπούτο της το 2014, με την πρώτη γενιά, που έχει κωδικό F26, να μένει σε παραγωγή έως το 2018. Με κεκλιμένη οροφή, μυώδη σχεδιασμό και καλούς χώρους, η BMW X4 έγινε δημοφιλής και πλέον είναι πιο προσιτή ως μεταχειρισμένη.
Ώθηση στο αμάξωμα δίνει ο τρίλιτρος πετρελαιοκινητήρας που αποδίδει 258 άλογα και 560 Nm ροπής, με την ισχύ να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων. Κατά την οδήγηση, η αίσθηση που αποπνέει το γερμανικό SUV είναι δυναμική: Το τιμόνι είναι άμεσο και η ανάρτηση όσο σφιχτή χρειάζεται για να κρατά μετριασμένες τις κλίσεις, χωρίς όμως να κάνει θυσίες στον τομέα της άνεσης. Παράλληλα, δεν ακούγονται τριγμοί και δεν εμφανίζονται τάσεις πλεύσης.
Ο κινητήρας επιταχύνει σθεναρά το αμάξωμα της X4, με τις αλλαγές ταχυτήτων να γίνονται άμεσα και χωρίς κομπιάσματα. Σε επαρχιακούς δρόμους, η κατανομή βάρους και τα χαμηλά τοποθετημένα καθίσματα κάνουν το SUV απολαυστικό.
Το σύστημα τετρακίνησης xDrive είναι standard σε όλες τις BMW X4 πρώτης γενιάς. Η γκάμα των βενζινοκίνητων μηχανικών συνόλων αποτελείται από τους τετρακύλινδρους κινητήρες 2 λίτρων με κωδικό N20 που έχουν ισχύ 184 και 245 άλογα και το εξακύλινδρο μοτέρ N55 των εκδόσεων 35i και M40i με απόδοση 306 και 360 ίππους αντίστοιχα.
Οι επιλογές σε πετρελαιοκινητήρες είναι 3: Στη βάση βρίσκουμε τον δίλιτρο τετρακύλινδρο B47 των 190 ίππων, ενώ στην κορυφή τον τρίλιτρο N57 με 313 άλογα. Στη μέση βρίσκεται ο ίδιος κινητήρας με απόδοση 258 ίππους, που βρίσκεται και στη X4 που δοκιμάζουμε ως μεταχειρισμένη.
Οι επιλογές σε κιβώτια ταχυτήτων είναι δύο: Εξατάχυτο χειροκίνητο και οκτατάχυτο αυτόματο, κατασκευής της ZF, το οποίο έχει πολύ καλή ρύθμιση.
Οι αναφορές βλαβών έχουν να κάνουν με τις αλυσίδες χρονισμού και με απώλεια ψυκτικού υγρού από ρωγμές στα περιφερειακά του κινητήρα. Στην περίπτωση που το αυτοκίνητο είναι κακοσυντηρημένο και δεν έχει γίνει ποτέ αλλαγή λιπαντικού στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, υπάρχει το ενδεχόμενο να παρουσιαστούν προβλήματα, επομένως θα πρέπει να κάνετε έναν σωστό έλεγχο στο ιστορικό συντήρησης πριν την αγορά.
Επιπλέον, στα μοντέλα που έχουν διανύσει μεγάλο αριθμό χιλιομέτρων, μπορεί να παρουσιαστούν διαρροές στα μπεκ ψεκασμού καυσίμου.
Σελίδα 1 | Δοκιμή μεταχειρισμένου: BMW X4 με 221.000 χλμ |
Σελίδα 2 | Μπορεί να θέλει αλλαγή η καδένα χρονισμού ή να έχει διαρροές ψυκτικού υγρού |
Σελίδα 3 | Φθορές στα πολλά χλμ: Ανάρτηση και μπαλάκια στα ακρόμπαρα |
Σελίδα 4 | Έχει δυναμικό design με κεκλιμένη οροφή, αλλά πίσω χωράς ακόμα και αν είσαι 1,80 μ. |
Σελίδα 5 | Οι μεταχειρισμένες BMW X4 F26 κοστίζουν κατά μέσο όρο 33.000 ευρώ |