Οι κινητήρες του Hyundai i20 είναι αξιόπιστοι, χωρίς σοβαρές βλάβες
2.222 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2025)
Το Hyundai i20 ήρθε να αντικαταστήσει το Getz, έχοντας πιο ευρωπαϊκό «αέρα», μιας και η πλατφόρμα που χρησιμοποιήθηκε εξελίχθηκε στο Ευρωπαϊκό Τεχνικό Κέντρο της εταιρείας στο Rüsselsheim της Γερμανίας.
Το i20 έγινε σύντομα best seller, κάτι που συνεχίζει να ισχύει και για την τρέχουσα, τρίτη γενιά του μοντέλου. Εμείς κάνουμε δύο βήματα προς τα πίσω και αναλύουμε το πρώτο i20, που κατασκευάστηκε από το 2008 έως το 2014, προκειμένου να δούμε πόσο καλή επιλογή είναι για αγορά μεταχειρισμένου.
Δοκιμάζουμε ένα Hyundai i20 του 2009, το οποίο εφοδιάζεται με το βενζινοκινητήρα 1,4 λίτρων που αποδίδει 101 άλογα. Οδηγώντας το κορεάτικο μικρό δεν παρατηρήσαμε κάποια δυσλειτουργία στα μηχανικά μέρη. Ο κινητήρας επιταχύνει σωστά το όχημα, με την ατμοσφαιρική «φύση» του να σημαίνει πως αν θέλετε να κινηθείτε σβέλτα θα πρέπει να έχετε αυξημένες στροφές στο μοτέρ. Παρόλα αυτά, δεν θα προβληματίσει στην καθημερινότητα, ούτε στο ταξίδι, ενώ παράλληλα είναι ιδιαίτερα αξιόπιστος, μιας και δεν υπάρχουν εκτεταμένες αναφορές για σημαντικές βλάβες.
Το ίδιο απροβλημάτιστα είναι και τα υπόλοιπα μοτέρ που βρίσκονται στη γκάμα του Hyundai i20. Σύμφωνα με αναφορές συνεργείων, το μόνο που μπορεί να παρατηρήσετε είναι κάποιες διαρροές λαδιού από τον κινητήρα. Η βασική έκδοση του μοντέλου έχει κινητήρα 78 ίππων. Η πετρελαιοκίνητη έχει μοτέρ 1,6 λίτρων, το οποίο καίει λιγότερο από 5 λτ/100 χλμ και είναι ιδανικό για όσους θέλουν να κάνουν συχνά μεγάλες αποστάσεις.