Δοκιμή: Hyundai Santa Fe 1,6T 265 PS Plug-in 4WD
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Δοκιμή: Hyundai Santa Fe 1,6T 265 PS Plug-in 4WD

71.547 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2022)

Δοκιμάζουμε την plug-in υβριδική έκδοση του ολοκαίνουργιου Hyundai Santa Fe, το οποίο γιγαντώθηκε σε διαστάσεις, ανέβηκε ποιοτικό και τεχνολογικό επίπεδο, ενώ έρχεται με στάνταρ 6θέσια ή 7θέσια διάταξη καμπίνας.

Λιτοδίαιτος γίγαντας το Plug-in Hyundai Tucson

Μια νέα αρχή κάνει το Hyundai Santa Fe, που μέχρι σήμερα είχε απλά τη φήμη για τον προσιτό και αξιόπιστο χαρακτήρα του στα οικογενειακά SUV. Πλέον το κορεάτικο μοντέλο, γιγάντωσε τις διαστάσεις του και άρχισε να ρίχνει κλεφτές ματιές στο premium πεδίο των μεγάλων SUV τόσο ποιοτικά, όσο και τεχνολογικά.

Όμως να πάρουμε τα πράγματα με τη σειρά. To ολοκαίνουργιο, 5ης γενιάς, Hyundai Santa Fe πλησίασε το όριο των 4,8 μέτρων (4.785 χλστ.) βασισμένο σε μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα. Μάλιστα είναι το πρώτο μοντέλο της Hyundai στην Ευρώπη και το πρώτο της SUV στον κόσμο που βασίζεται στην νέα 3ης γενιάς πλατφόρμα της κορεάτικης φίρμας, που υπόσχεται υψηλό επίπεδο ακαμψίας, άνεσης, ασφάλειας, επιδόσεων, αλλά και οικονομίας μιας και υποστηρίζει τον εξηλεκτρισμό: Το νέο Santa Fe είναι διαθέσιμο μόνο ως αυτοφορτιζόμενο full υβριδικό ή plug-in υβριδικό.

Επίσης προσφέρει ένα νέο σύστημα που ελέγχει τη ροή του αέρα και την κίνησή του στο χώρο του κινητήρα επιτρέποντας τη διάχυση της θερμότητας. Σύμφωνα με την Hyundai, εκτός από το νέο δάπεδο, η σταθερότητα του οχήματος ενισχύεται περαιτέρω από την εγκατάσταση εξαρτημάτων με μεγάλο βάρος χαμηλά «μέσα» στην πλατφόρμα – επιλογή που χαμηλώνει το κέντρο βάρους. Επιπλέον το νέο Santa Fe έχει βελτιωμένη αεροδυναμική με τον σχετικό συντελεστή να είναι στο 0,33, τιμή έκπληξη για ένα μοντέλο αυτού του… εκτοπίσματος. Αν μη τι άλλο το νέο Santa Fe είναι επιβλητικό, όχι μόνο λόγω των διαστάσεων, αλλά και της σχεδίασής του.


Το Sante Fe ξεπερνάει τους δύο τόνους, χωρίς ωστόσο στην πράξη να δείχνει το βάρος του. Ούτε και τον όγκο του μέσα στην πόλη, όπου είναι αρκούντως ευέλικτο (κύκλος στροφής 11,4 μ.) και με καλή περιφερειακή ορατότητα.

Το Sante Fe ξεπερνάει τους δύο τόνους, χωρίς ωστόσο στην πράξη να δείχνει το βάρος του. Ούτε και τον όγκο του μέσα στην πόλη, όπου είναι αρκούντως ευέλικτο (κύκλος στροφής 11,4 μ.) και με καλή περιφερειακή ορατότητα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Η μάσκα χαρακτηρίζει το νέο Santa Fe

Χαρακτηριστική είναι η μεγάλη μάσκα του νέου Santa Fe, που απλώνεται σε όλο το μπροστινό μέρος και συνδυάζεται με λεπτά φώτα καθώς και σχήματος «Τ» φώτα ημέρας, ενώ ο δυναμισμός τονίζεται από τον προφυλακτήρα με τους κάθετα προσανατολισμένους αρωγούς στα άκρα του να κλέβουν την παράσταση. Εκτενείς είναι και οι διαφοροποιήσεις στο πίσω μέρος. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα φώτα και οι διπλές «φωτεινές» οριζόντιες μπάρες. Η πρώτη «ενώνει» τα φώτα, ενώ υπάρχει και μία χαμηλά τοποθετημένη στον προφυλακτήρα. Για την plug-in υβριδική φύση του μοντέλου μας ενημερώνει το σχετικό λογότυπο πίσω δεξιά, αλλά και το αντίστοιχο πορτάκι για τη θύρα φόρτισης.

Το νέο Hyundai Santa Fe θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας με στάνταρ 6θέσια ή 7θέσια διάταξη καμπίνας (σε αντίθεση με το 5θέσιο μοντέλο που δοκιμάσαμε). Οι τιμές του ακόμα δεν έχουν ανακοινωθεί, αν και υπολογίζουμε πως θα είναι ανάλογες του premium προσανατολισμού του μοντέλου, καθώς και της plug-in υβριδικής τεχνολογίας που φέρει, και ταυτόχρονα πιστές στον VFM χαρακτήρα της μάρκας Hyundai.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

SPRING SEAT
citroen