Το Civic Red Bull Global Rallycross θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στις 21 Μαΐου στο ράλι του Φοίνιξ.

Το Civic GRC είναι καρπός της εργασίας των Σουηδών ειδικών της Olsbergs MSE, αλλά και των ανθρώπων του Honda Performance Division.

H απόδοση του αγωνιστικού Civic υπερβαίνει τους 600 ίππους, ενώ κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,0 δλ.

Η Honda παρουσιάζει μέσω της θυγατρικής Acura, την αγωνιστική εκδοχή του νέου της supercar, το NSX GT3.

Το NSX GT3 κινείται από τον ίδιο twin-turbo V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων, αλλά έχει αφήσει πίσω του το υβριδικό σύστημα. Οπότε, μιλάμε για ένα πισωκίνητο (και όχι 4κίνητο όπως το μοντέλο παραγωγής) όχημα.

Όπως υποδηλώνει και το όνομα του NSX GT3, συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της FIA για την GT3 κατηγορία. Η εξέλιξή του δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα και αναμένεται να αγωνιστεί του χρόνου.

Δύο νέα αγωνιστικά Honda

4.974 Επισκέψεις στο άρθρο - Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/3/2016

Ένα «καυτό» Civic Rallycross 600+ ίππων, αλλά και μια αγωνιστική GT3 έκδοση του νέου NSX, παρουσίασε στη Νέα Υόρκη η Honda.

 
Στην έκθεση της Νέας Υόρκης η Honda παρουσίασε δύο «καυτές» αγωνιστικές εκδόσεις δύο πολύ διαφορετικών μοντέλων της. Βλέπετε, η μία αφορά στο «ταπεινό» Civic, ενώ η άλλη στο υβριδικό supercar NSX.

Για να πάρουμε τα πράγματα από την αρχή, λόγος γίνεται για το Civic Red Bull Global Rallycross, το οποίο θα κάνει το αγωνιστικό του ντεμπούτο στις 21 Μαΐου στο ράλι του Φοίνιξ. Το Civic GRC είναι καρπός της εργασίας των Σουηδών ειδικών της Olsbergs MSE, αλλά και των ανθρώπων του Honda Performance Division. H απόδοσή του υπερβαίνει τους 600 ίππους, ενώ κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,0 δλ.

Περισσότερα νέα στο Auto Τρίτη

Για το 2ο μοντέλο, θα μεταφερθούμε στο περίπτερο της θυγατρικής Acura, για να δούμε το νέο NSX GT3. Όπως υποδηλώνει και το όνομά του, συμμορφώνεται με τους κανονισμούς της FIA για την GT3 κατηγορία. Η εξέλιξή του δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα και αναμένεται να λάβει ομολογοποίηση το προσεχές φθινόπωρο, ώστε να συμμετάσχει στο αμερικάνικο πρωτάθλημα του 2017.

Υπεύθυνο για την εξέλιξή του αγωνιστικού NSX είναι πάλι το τμήμα Honda Performance. Κινείται από τον ίδιο twin-turbo V6 κινητήρα των 3,5 λίτρων, αλλά έχει αφήσει πίσω του το υβριδικό σύστημα. Οπότε, μιλάμε για ένα πισωκίνητο (και όχι 4κίνητο όπως το μοντέλο παραγωγής) όχημα. Φυσικά και διαθέτει αεροδυναμικό body kit, με μεγάλη πίσω αεροτομή, διαχύτη και επιπλέον αεραγωγούς.