
Πρόβλημα στο κιβώτιο για τον Tanak την Κυριακή, αλλά κατάφερε να τερματίσει πρώτος.
Δεύτερος ο Ogier: 5 podium για τον Γάλλο σε ισάριθμες συμμετοχές φέτος.
Έσωσε την παρτίδα ο Evans και παραμένει στην κορυφή του πρωταθλήματος.
autotriti team
Πρόβλημα στο κιβώτιο για τον Tanak την Κυριακή, αλλά κατάφερε να τερματίσει πρώτος
Ο οδηγός της Hyundai ήταν σε εξαιρετική φόρμα όλο το Σαββατοκύριακο και φαινόταν έτοιμος να ολοκληρώσει μια καθαρή τελευταία ημέρα, κερδίζοντας δύο από τις τέσσερις απαιτητικές χωμάτινες ειδικές διαδρομές της Κυριακής. Ωστόσο, ένα πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων παρουσιάστηκε στην Wolf Power Stage, με αποτέλεσμα ο Tanak να πηγαίνει «έρποντας» μέχρι τον τερματισμό.
Παρά την καθυστέρηση που προκάλεσε το μηχανικό πρόβλημα, είχε «χτίσει» αρκετή διαφορά από τον επόμενο για να διατηρήσει την πρωτοπορία, εξασφαλίζοντας την πρώτη νίκη του και της Hyundai από το Ράλλυ Κεντρικής Ευρώπης του 2024 με διαφορά 32,8 δευτερολέπτων, με ένα αποτέλεσμα που έβαλε τέλος στο αήττητο σερί της Toyota το 2025.
Το αποτέλεσμα αυτό φέρνει τον Εσθονό σε απόσταση μόλις 12 βαθμών από τον πρωτοπόρο του πρωταθλήματος Elfyn Evans με τον Sebastien Ogier να βρίσκεται ανάμεσά τους, δύο βαθμούς μπροστά από τον Tanak.
Δεύτερος ο Ogier: 5 podium για τον Γάλλο σε ισάριθμες συμμετοχές φέτος
Ο Ogier, ο οποίος ηγήθηκε στην αρχή του ράλλυ, συμβιβάστηκε με τη δεύτερη θέση και την πέμπτη του παρουσία σε βάθρο σε ισάριθμες εκκινήσεις φέτος. Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, ο οποίος πρόκειται να μην συμμετάσχει στον επόμενο γύρο, φόρεσε ολοκαίνουργια μαλακά ελαστικά στο GR Yaris Rally1 του για τον τελευταίο γύρο και πήρε τη νίκη στην Wolf Power Stage.
Ο Adrien Fourmaux πανηγύρισε το δεύτερο βάθρο του με την Hyundai στην τρίτη θέση, αφού ανάρρωσε από τη ζημιά στην ανάρτηση το Σάββατο. Ήταν ένα πολύτιμο αποτέλεσμα για τον Γάλλο, ο οποίος δεν είχε συγκεντρώσει βαθμούς από την πέμπτη θέση του στα Κανάρια Νησιά τον Απρίλιο.
Έσωσε την παρτίδα ο Evans και παραμένει στην κορυφή του πρωταθλήματος
Ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος, Elfyn Evans, κατέλαβε την τέταρτη θέση παρά το γεγονός ότι άνοιξε το δρόμο την Παρασκευή. Μια αξιοπρεπής συλλογή βαθμών -συμπεριλαμβανομένης της τέταρτης θέσης στο Wolf Power Stage- βοήθησε στην ελαχιστοποίηση της ζημιάς που υπέστη από το προβάδισμα του τίτλου.
Ο Thierry Neuville κατέκτησε την πέμπτη θέση συνολικά, αφού τα κλαταρίσματα της Παρασκευής τον εμπόδισαν να ανέβει στο βάθρο από νωρίς. Ένα κατεστραμμένο αμορτισέρ και ένα μυστηριώδες τεχνικό πρόβλημα που ανάγκασε τον Βέλγο να σταματήσει και να επανεκκινήσει το αυτοκίνητό του στην προτελευταία ειδική επιδείνωσαν περαιτέρω το απογοητευτικό Σαββατοκύριακο.
Ο Grégoire Munster βρισκόταν πίσω από τον Neuville πριν η M-Sport αποφασίσει να αποσύρει το Puma Rally1 του κατά τη διάρκεια του σέρβις του Σαββάτου το βράδυ λόγω τεχνικού προβλήματος, προωθώντας τον νικητή του WRC2, Oliver Solberg, στην έκτη θέση της γενικής κατάταξης.
Κλείνοτας, το WRC συνεχίζεται με το Rally Εσθονίας (17 - 20 Ιουλίου), όπου οι υψηλές ταχύτητες και η υποστήριξη από την έδρα περιμένουν τον Tanak καθώς η μάχη για τον τίτλο φτάνει σε μια κρίσιμη φάση.