• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
3 φωτογραφίες »

Έδειξε τα δόντια της η υδρογονοκίνητη Toyota Corolla

2.557 Επισκέψεις στο άρθρο (4/6/2021)

Η αγωνιστική Corolla που εφοδιάζεται με κυψέλες υδρογόνου αντί για θερμικό μοτέρ ολοκλήρωσε 24ώρο αγώνα αντοχής στην Ιαπωνία.

Έναν 24ωρο αγώνα με την υδρογονοκίνητη Corolla ολοκλήρωσε η Toyota για το πρωτάθλημα αντοχής Super Taikyu στην Ιαπωνία. To αγωνιστικό αυτοκίνητο ολοκλήρωσε 358 γύρους στην πίστα και έκανε συνολικά 1.634 χιλιόμετρα. Πρέπει να σημειωθεί πάντως πως δεν έλειψαν τα απρόοπτα καθώς, η Corolla έμεινε περίπου 8 ώρες στα pits λόγω τεχνικών προβλημάτων και χρειάστηκε επίσης 4 ώρες για να ανεφοδιαστεί και να συνεχίσει μέχρι την καρό σημαία.

Σε αντίθεση με άλλα αυτοκίνητα με τεχνολογία κυψελών υδρογόνου που το κινητήριο σύνολό τους είναι περίπλοκο και απαιτεί ειδική τεχνογνωσία, η Corolla που πήρε μέρος στον αγώνα εξοπλιζόταν με τον ίδιο 3κύλινδρο 1.600άρη κινητήρα που έχει και το GR Yaris των 275 ίππων. Η μάρκα χρειάστηκε να κάνει κάποιες τροποποιήσεις φυσικά για να καταναλώνει υδρογόνο αντί για βενζίνη. Το υδρογόνο αποθηκεύτηκε σε τέσσερα ρεζερβουάρ από ανθρακόνημα στο πίσω μέρος του hatchback.

Μιλώντας μετά τον αγώνα, ο Akio Τοyoda στήριξε για μια ακόμη φορά την τεχνολογία κυψελών υδρογόνου σε σχέση με τα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαταρίας: «Tα ηλεκτρικά με μπαταρία έχουν κυρίαρχο ρόλο στον εξηλεκτρισμό και εάν γίνουν όλα όσα προβλέπονται για τα αυτοκίνητα αυτά, θα χαθούν 1 εκατομμύριο δουλειές στην Ιαπωνία. Πρέπει να το έχουμε αυτό στο μυαλό μας. Θέλαμε να δείξουμε πως τα υδρογονοκίνητα είναι μια επιλογή για τον μηχανοκίνητο αθλητισμό».
 

Σχολιάστε