• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

SEAT Arona: Κυνηγώντας το 1 χλμ./ώρα παραπάνω

Διαβάστηκε από 3854 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/5/2018
 

Δείτε τις προσπάθειες του SEAT Arona στο τεστ ταράνδου, στο κυνήγι της καλύτερης επίδοσης, που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα του Auto Τρίτη Test Center.

Η συμπεριφορά του SEAT Arona ήταν αποτελεσματική, αλλά και ευχάριστη συνάμα, με λογικές κλίσεις του αμαξώματος και καλή απόκριση στο τιμόνι. Μαζί με το VW T-Roc διαθέτει μια σύγχρονη πλατφόρμα (MQB AO) συγκριτικά με τα άλλα μοντέλα της δοκιμής και αυτό φαίνεται στην πράξη. Πάντως το μοντέλο, που δοκιμάσαμε φορούσε τροχούς 17 ιντσών και όχι 16 όπως συμβαίνει στη μεσαία έκδοση εξοπλισμού του Arona.

65 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
«Αέρινα» πέρασε το Arona με την πρώτη προσπάθεια και τα ηλεκτρονικά μας όργανα να δείχνουν ταχύτητα 65 χλμ./ώρα. Κοφτερό τιμόνι, συγκρατημένη κλίση (παρά τα 191 χλστ. από το έδαφος) και σωστός έλεγχος των κινήσεων του αμαξώματος από την ανάρτηση. Μας έδωσε την αίσθηση πως μπορεί να κάνει καλό ρεκόρ.

76 χλμ./ώρα: Aνεπιτυχής προσπάθεια
Πρώτη και μάλλον τυχερή προσπάθεια στα 76 χλμ./ώρα, όπου το SEAT Arona κατάφερε να περάσει το τεστ, αλλά στο όριο. Χρειάστηκε να τιθασευτεί το ανάλαφρο πίσω μέρος σε συνδυασμό με το διακριτικό ESP. Aκόμα και έτσι όμως το σύστημα διεύθυνσης είχε καλή αίσθηση και απόκριση. Μια προσπάθεια για να είναι επιτυχημένη πρέπει να είναι επαναλήψιμη. Το Arona άσκησε… έφεση ζητώντας να θεωρηθεί πετυχημένη η προσπάθεια. Μετά από την αποτυχία στα 74 χλμ./ώρα η έφεση απορρίφθηκε. 

73 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Πετυχημένη ήταν η προσπάθεια του SEAT Arona στα 73 χλμ./ώρα. Ήταν το πιο ευχάριστο από τα μοντέλα της δοκιμής στην εκτέλεση του τεστ. Μια ελαφριά υπερστροφική τάση διορθώθηκε διακριτικά από το ESP. Πολύ καλό το αρχικό turn in στην πρώτη αλλαγή πορείας, διακριτική επέμβαση του ESP για να διορθώσει τα «μούτρα» από την έντονη μεταφορά εκεί, και απόλυτα ρυθμίσιμο μέσα στο μήκος της όλης διαδικασίας, μέσω του πολύ καλού του τιμονιού. Λόγω τροχών έχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα.

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ ευχάριστη ανάλαφρη αίσθηση από το πλαίσιο, που είναι ρυθμίσιμο ανάλογα με τις ορέξεις του οδηγού. Ασφαλές και ελεγχόμενο ακόμη και όταν το παρακάνεις.
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Το ευχαριστηθήκαμε ακόμα και χωρίς να οδηγούμε. Έχει allegro χαρακτήρα και δείχνει πως έχει μέσα του το σπορτίφ DNA της SEAT.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του SEAT Arona στα 73 χιλιόμετρα/ώρα.
 

Δείτε την αποτυχημένη προσπάθεια του SEAT Arona κυνηγώντας μια υψηλότερη επίδοση.
 

 Η προσπάθεια του SEAT Arona μέσα από το αυτοκίνητο και η έφεση που ακολούθησε.
 


 

 

Tags: SEAT ARONA

25 χρόνια Audi RS με R8, TT RS & RS3

Έρχεται νέο μικρό SUV από τη Lancia

Old Vs New: Hyundai i10

Δοκιμή: Nissan Qashqai 1,3 λτ. 140 PS

Η κίνηση στους δρόμους

Video: «Τέρας» που δε μασάει πουθενά

Υπάρχει ακόμη εκτός δρόμου φιλοσοφία;

Νέο «καυτό» Yaris προ των πυλών

Δοκιμή: Jeep Renegade με 180 PS

Θα πλήρωνες για αυτόματο σε μικρό;

Νέα όρια ρύπων: Όλα τα μοντέλα έως 95 γρ. CO2

Mazda Skyactiv-X: Μοτέρ βενζίνης που «καίει» σαν diesel

Video: Γλίτωσε από του χάρου τα δόντια

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SUZUKI: Υβριδικό για οικονομία, πιο εύκολα από ποτέ!

FORDAdvertisement: Ford Kuga, από 21.375€, επιτόκιο 1% και 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση.

HONDA: Μπες πίσω από το τιμόνι όλων των μοντέλων!

SUZUKI: Δωρεάν χειμερινός έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »