• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Volkswagen T-Roc: Κυνηγώντας το 1 χλμ./ώρα παραπάνω

Διαβάστηκε από 3967 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/5/2018
 

Δείτε τις προσπάθειες του Volkswagen T-Roc στο τεστ ταράνδου, στο κυνήγι της καλύτερης επίδοσης, που πραγματοποιήθηκε από την ομάδα του Auto Τρίτη Test Center.

Πολύ καλή συμπεριφορά αλλά και καλή επίδοση πέτυχε το νέο Volkswagen T-Roc με τον 1.000άρη TSI κινητήρα των 115 ίππων. Παρά τη σχετικά μονοδιάστατη συμπεριφορά του στο όριο, η επίδοση του T-Roc κατατάσσει το γερμανικό μοντέλο στα καλύτερα μικρά crossover του συγκεκριμένου τεστ. Πάντως έχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα για την ύπαρξη τροχών 17 και όχι 16 ιντσών, που είναι στάνταρ στη έκδοση Advance.

65 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Παρά τη μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, που ευνοεί την αυξημένη κλίση, το VW T-Roc πέρασε με άνεση το τεστ στην σταθερή αναγνωριστική ταχύτητα των 65 χλμ./ώρα. Θετικό το τιμόνι, αλλά οι αντιδράσεις του αμαξώματος δεν είναι ιδιαίτερα άμεσες. Το πάτημα του T-Roc όμως εμπνέει σιγουριά.

75 χλμ./ώρα: Aνεπιτυχής προσπάθεια
Η προσπάθεια στα 75 χλμ./ώρα έδειξε πως η ταχύτητα αυτή είναι πάνω από το όριο του T-Roc. Oι μεγάλες κλίσεις, οι μεταφορές βάρους και η ταλάντωση, επηρέασαν την συμπεριφορά του μέσα στο τεστ και κυρίως στο τελείωμα του πρώτου ελιγμού. Εκεί, είχε έντονα υποστροφική διάθεση με αποτέλεσμα να ρίξει τις κορίνες. Το ESP επενέβη έντονα, αλλά δεν μπόρεσε να κρατήσει το αυτοκίνητο στην πορεία του, η οποία έγινε έρμαιο στις ορέξεις της φυγόκεντρου.

73 χλμ./ώρα: Eπιτυχημένη προσπάθεια
Σε αυτά τα χλμ./ώρα η συμπεριφορά του T-Roc ήταν πολύ καλή με το αμάξωμα να γέρνει αισθητά, αλλά όχι σε σημείο που να οδηγεί σε απώλεια πρόσφυσης ή ελέγχου. Το ESP με την διακριτική αλλά συνεχή του λειτουργία εξασφάλιζε την ομαλή ροή στην κίνηση του αυτοκινήτου, χωρίς να απαιτούνται δραματικές διορθώσεις. Ωστόσο λόγω τροχών 17 ιντσών υπάρχει ποινή 1,5 χλμ./ώρα

Τάση ανατροπής: Όχι
Γενική αίσθηση οδηγού: Πολύ καλό «πάτημα», αλλά η συμπεριφορά του είναι μονοδιάστατη με σαφή υποστροφική διάθεση. Καμία διάθεση για ελάφρωμα του πίσω μέρους και ρύθμισης της συμπεριφοράς, όπως το SEAT Arona. 
Γενική αίσθηση επιβαινόντων: Αν και οι κλίσεις ήταν αισθητές σε γενικές γραμμές δεν νιώσαμε καθόλου άβολα κατά την δοκιμασία.

Δείτε την επιτυχημένη προσπάθεια του Volkswagen T-Roc στα 73 χιλιόμετρα/ώρα.
 

Δείτε την αποτυχημένη προσπάθεια του Volkswagen T-Roc κυνηγώντας μια υψηλότερη επίδοση.
 

Οι προσπάθειες του VW T-Roc από την θέση του οδηγού.
 

 

48 ώρες στα Καλάβρυτα: Τι να κάνεις;

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Νέο concept φέρνει στο Τόκιο η Νissan

Δοκιμή: Nissan Qashqai 4Χ4

Η κίνηση στους δρόμους

Αποκάλυψε το νέο πρωτότυπο του Mirai η Toyota

Tα 5 καλύτερα μικρά SUV στο φρενάρισμα

To νέο Toyota Υaris με «καλούδια» TRD

Πρώτη εικόνα του Subaru Levorg προ-παραγωγής

To νέο Honda Jazz;

Eίναι αυτή η νέα BMW M3;

Υπάρχει «δύσκολη» σχεδιαση;

Το νέο Nissan Juke «παίζει» στο Champions League (+video)

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »