Elk Test στο νέο Honda HR-V: Υβριδικό SUV που στρίβει «τρένο»
6 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Elk Test στο νέο Honda HR-V: Υβριδικό SUV που στρίβει «τρένο»

11.381 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2022)

Το full υβριδικό Honda HR-V δοκιμάστηκε στο τεστ αποφυγής κινδύνου και μάλιστα σημείωσε επιτυχία ισοφαρίζοντας το προηγούμενο ρεκόρ στα μικρομεσαία οικογενειακά SUV.

Το νέο Honda HR-V ισοφάρισε το ρεκόρ στα C-SUV

Με μήκος 4,34 μέτρα, το νέο Honda HR-V ήρθε full υβριδικό για να γίνει μια διαφορετική πρόταση στην κατηγορία των μικρομεσαίων οικογενειακών SUV. Η υποβολή στο τεστ αποφυγής κινδύνου (Elk Test) ήταν επιβεβλημένη και όπως αποδείχθηκε το εξαιρετικά οικονομικό σε κατανάλωση (λόγω υβριδικής τεχνολογίας) ιαπωνικό SUV κατάφερε να πετύχει μια πολύ καλή επίδοση. Το αλμυρό σε τιμή (κακά τα ψέματα) SUV της Honda συνδύασε την αποτελεσματικότητα και τις ασφαλείς αντιδράσεις σε μια οριακή κατάσταση, όπως το Elk Test, με άνεση και ευχρηστία. Να πούμε πως το υβριδικό σύστημα του HR-V αποδίδει συνδυαστικά 131 άλογα και πως η δοκιμή έγινε στον πιστοποιημένο χώρο της σχολής ασφαλούς οδήγησης «Driving Academy», δίπλα από τον Ιππόδρομο στο Μαρκόπουλο Αττικής. Όπως σε κάθε αντίστοιχη περίπτωση επιλέχθηκε το Sport πρόγραμμα λειτουργίας.


Σε επαναλαμβανόμενες προσπάθειες στα 75 χλμ./ώρα, το Honda HR-V κατάφερε να παραμείνει εντός πορείας και να εκτελέσει την δοκιμή αποφυγής κινδύνου χωρίς να ρίξει κορίνες και χωρίς να αγχώσει οδηγό και επιβάτες.

Σε επαναλαμβανόμενες προσπάθειες στα 75 χλμ./ώρα, το Honda HR-V κατάφερε να παραμείνει εντός πορείας και να εκτελέσει την δοκιμή αποφυγής κινδύνου χωρίς να ρίξει κορίνες και χωρίς να αγχώσει οδηγό και επιβάτες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

72 χλμ./ώρα: Επιτυχημένη προσπάθεια

Δεν κατάλαβε τίποτα το Honda HR-V στην πρώτη προσπάθεια-βάση με 72 χλμ./ώρα. Πρόθυμο και άμεσο σε αντίδραση το μπροστινό μέρος, ουδέτερο κράτημα και πολύ διακριτική λειτουργία του ESP έδειξαν με το καλημέρα πως το HR-V μπορεί να σημειώσει μια πολύ καλή επίδοση. Οι στάνταρ τροχοί των 18 ιντσών με ελαστικά 225/50 πρόσφεραν άφθονη πρόσφυση, ενώ σε αυτά τα χιλιόμετρα το πίσω μέρος ήταν απόλυτα σταθερό. Την ίδια εικόνα περίπου είχαμε και στις προσπάθειες με 73 και 74 χλμ./ώρα, που ήταν εξίσου επιτυχημένες με μεγαλύτερη κλίση όμως του αμαξώματος, περισσότερη εμπλοκή του ESP και ελαφριά τάση για υποστροφή.

76 χλμ./ώρα: Αποτυχημένη προσπάθεια

Στα 76 χλμ./ώρα το Honda HR-V δεν κατάφερε να περάσει το τεστ, χωρίς να χτυπήσει κορίνες ως αποτέλεσμα της έντονης, αλλά προοδευτικής και ελεγχόμενης υποστροφής. Δεν υπήρχε καμία τάση του πίσω άξονα για αναπήδηση, ούτε κάποιος τροχός έχασε την επαφή του με τον άσφαλτο με αποτέλεσμα κανείς από τους επιβάτες δεν ένιωσε ανασφάλεια. Η ανάρτηση διαχειρίστηκε άψογα την κατάσταση και συγκράτησε την κίνηση του αμαξώματος. Το ΕSP δεν επεμβαίνει δραματικά, κάτι που μπορεί να επιτρέπει την ομαλή συνέχιση της πορείας, αλλά που δεν αφήνει περιθώρια για μεγαλύτερη ταχύτητα εισόδου. Το τιμόνι αν και ελαφρύ σχετικά σε αίσθηση είναι ακριβές και το μπροστινό σύστημα «ακούει» αμέσως τις εντολές που δίνει ο οδηγός.

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Σχολιάστε
Τα πάντα για επαγγελματικό όχημα
AYGO