Το ενδεχόμενο να δώσει επιδότηση της τάξης των 1.000 ευρώ για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων εξετάζει το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας με σκοπό να επιτευχθούν οι στόχοι που έχει θέσει το Εθνικό Σχέδιο για την Ενέργεια και το Κλίμα (ΕΣΕΚ).
Ο υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας, Γιώργος Σταθάκης δήλωσε σε συνέδριο πως το 2030 πρέπει το 1/10 των αυτοκινήτων που θα κυκλοφορούν να είναι ηλεκτροκίνητα, κάτι που σημαίνει πως μετά το 2025, ένα στα τρία νέα αυτοκίνητα που θα ταξινομούνται να είναι ηλεκτρικό. Ο υπουργός δήλωσε συγκεκριμένα: «Μελετάμε προσεκτικά το θέμα των κινήτρων. Στην Ευρώπη είχαμε μια φάση ισχυρών φορολογικών κινήτρων και επιδοτήσεων. Τώρα εγκαταλείπονται τα βαριά φορολογικά κίνητρα, εντούτοις διευρύνονται τα κίνητρα στη χρηματοδότηση και οι φοροαπαλλαγές.»
O κ. Σταθάκης στάθηκε ιδιαίτερα και σε τα προγράμματα ecomobility που προωθούνται σε έξι ελληνικά νησιά μέσω επενδύσεων από την Ε.Ε και προβλέπουν την χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και τις μετακινήσεις των κατοίκων και των τουριστών αποκλειστικά με ηλεκτροκίνητα οχήματα.
Η Νεκταρία Καρακατσάνη, μέλος της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ) τόνισε από την πλευρά της ότι οι επενδύσεις στην ηλεκτροκίνηση από τις εταιρείες κατασκευής φτάνουν τα 300 δις ευρώ και ότι οι εξελίξεις στον τομέα είναι συνεχείς.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις του υπουργείου, αυτή την στιγμή κυκλοφορούν στην χώρα 450 πλήρως ηλεκτρικά οχήματα που μπορούν να επαναφορτιστούν σε 50 σημεία σε όλη την Ελλάδα. Μελλοντικός στόχος των αρμοδίων είναι τα σημεία φόρτισης να πολλαπλασιαστούν και να ξεπεραστούν τα χωροταξικά θέματα που προκύπτουν.
Οταν αλλες χωρες δινουν 5000 €+ και φοροαπαλαγες, φορτιση σε απειρα σημεια σχεδον τζαμπα, δωρεαν parking μονο για ηλεκτροκινητα....Εμεις ειμαστε large και δινουμε 1 χιλιαρικακι!
Χέστηκαν για το περιβάλλον. Το είδαμε με τα μετατρεπόμενα και σε αέριο που τα αγνόησαν ενώ έχουν μηδαμινή ρύπανση αλλά και με τα πετρέλαια που αρχικά δήθεν πληρώνουν τέλη ανάλογα με τους ρυπους και μετά στο τσουβαλι με τα υπόλοιπα και σε χειρότερη μοίρα αφού από τη φύση τους έχουν περισσότερα αναλογικά κυβικά. Επιδότηση από που; Και ποια τα αντισταθμιστικά; Θα πάει μήπως η σακούλα πενταευρω;
Οταν αλλες χωρες δινουν 5000 €+ και φοροαπαλαγες, φορτιση σε απειρα σημεια σχεδον τζαμπα, δωρεαν parking μονο για ηλεκτροκινητα....Εμεις ειμαστε large και δινουμε 1 χιλιαρικακι!
1000 ευρώ, ευτυχώς γιατί έχω τα 37000 ευρώ και μου έλειπαν τα 1000, ευτυχώς
Ξοδεύτηκαν Αν θέλουν να δώσουν ας δώσουν από τα 500κ που μάζεψαν από τις πλαστικές σακούλες
Χέστηκαν για το περιβάλλον. Το είδαμε με τα μετατρεπόμενα και σε αέριο που τα αγνόησαν ενώ έχουν μηδαμινή ρύπανση αλλά και με τα πετρέλαια που αρχικά δήθεν πληρώνουν τέλη ανάλογα με τους ρυπους και μετά στο τσουβαλι με τα υπόλοιπα και σε χειρότερη μοίρα αφού από τη φύση τους έχουν περισσότερα αναλογικά κυβικά. Επιδότηση από που; Και ποια τα αντισταθμιστικά; Θα πάει μήπως η σακούλα πενταευρω;
Ω ρε καταξοδευτικαν ... μη κάψετε φαιά ουσία προσέχετε 🤬
...δεν είναι σωστά, σώφρων, κ.τ.λ. πράγματα αυτά προς τον λαό...
Στην Ελλάδα τά ηλεκτρικά κοστίζουν τό διπλάσιο
μια κυβερνηση που κοροιδευει το κοσμο. οχι, δεν θελουμε 1000. να τα...