
Ανεξάρτητο σχέδιο για το πως μπορεί να είναι το ηλεκτρικό Ford Fiesta.
Στέλεχος της VW έκανε λόγο για ενδεχόμενη νέα συνεργασία με τη Ford.
Το Fiesta θα μπορούσε να επιστρέψει ως ηλεκτρικό με βάση την πλατφόρμα του VW ID.2.
Θα πρόκειται για το βασικό ηλεκτρικό της Ford, κάτω από το Puma Gen-Ε.
Δεν επιβεβαίωσε τη φημολογία η Ford.
autotriti team
Ψηφιακή Έκθεση: «Τώρα που τα Ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα από τα βενζινοκίνητα...»
To Fiesta επέστρεψε και πάλι στην επικαιρότητα
Το εμβληματικό Fiesta της Ford θα μπορούσε να αναγεννηθεί από τις στάχτες του και να επιστρέψει στο προσκήνιο, αλλά πλέον ως αμιγώς ηλεκτρικό. Η φημολογία αυτή έρχεται μετά από κάποιες δηλώσεις του επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Volkswagen, Martin Sander. Τι δουλειά έχει η Volkswagen με τη Ford και το Fiesta; Πάμε να ξετυλίξουμε το κουβάρι του μυστηρίου.
Στέλεχος της VW έκανε λόγο για ενδεχόμενη νέα συνεργασία με τη Ford
Πριν από περίπου πέντε χρόνια οι δύο μάρκες είχαν ανακοινώσει επίσημα τη συνεργασία τους στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς η Ford θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα ΜΕΒ της Volkswagen προκειμένου να εξελίξει κάποια από τα ηλεκτρικά της, όπως τα Ford Explorer και Capri, που παρουσιάστηκαν τα επόμενα χρόνια.
Σήμερα, ο επικεφαλής πωλήσεων και μάρκετινγκ της Volkswagen, Martin Sander, με δηλώσεις του στην ιστοσελίδα Auto Express ανέφερε πως η αρχική συνεργασία των δύο εταιρειών ήταν πολύ επιτυχημένη και υπογράμμισε πως δεν αποκλείει στο άμεσο μέλλον οι δύο εταιρείες να μοιραστούν ξανά τις ίδιες τεχνολογίες.
Δεν επιβεβαίωσε τη φημολογία η Ford
Η δήλωση αυτή ενδεχομένως να υπονοεί την πιθανότητα έλευσης μίας νέας γενιάς μικρών αυτοκινήτων της Ford, βασισμένων βασισμένα στην πλατφόρμα MEB Entry που θα υποστηρίξει τα ID.1 και ID.2. Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να φέρει και πάλι πίσω στη ζωή το Fiesta, αλλά ως αμιγώς ηλεκτρικό. Θυμίζουμε πως το τελευταίο Ford Fiesta, με κινητήρα εσωτερικής καύσης βγήκε από τη γραμμή παραγωγής της Ford τον Ιούλιο του 2023.
Επί του παρόντος τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί από τις δύο μάρκες. Μάλιστα, ΜΜΕ του εξωτερικού προσέγγισαν τη Ford προκειμένου να σχολιάσει τη φημολογία αυτή, ωστόσο κάτι τέτοιο δε συνέβη.
Θα πρόκειται για το βασικό ηλεκτρικό της Ford, κάτω από το Puma Gen-Ε
Σε κάθε περίπτωση, αν η Ford αποφασίσει να επαναφέρει το Fiesta ως ηλεκτρικό, τότε θα μιλάμε εκ νέου για το αυτοκίνητο που θα τοποθετηθεί στη βάση της ηλεκτρικής γκάμας, εκεί όπου τώρα βρίσκεται το Puma Gen-Ε. Θυμίζουμε πως το τελευταίο εξοπλίζεται με ένα ηλεκτρικό μοτέρ, το οποίο αποδίδει 168 άλογα και 290 Nm ροπής. Πηγή ενέργειας, είναι μία μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 43 kWh, με την Ford να υπόσχεται αυτονομία έως 376 χιλιόμετρα με τη μέση κατανάλωση στις 14,5 kWh/100 χλμ.. Για τη φόρτιση τώρα, η Ford υπόσχεται πως το 10-80% με ταχυφόρτιση (100 kW) ολοκληρώνεται σε 23 λεπτά, ενώ με την ίδια συνθήκη σε 10 λεπτά φόρτισης κερδίζει 124 χλμ. αυτονομίας.