
Η Toyota Corolla τιμά το παρελθόν της αναβιώνοντας τον κωδικό FX.
Σπορ εμφάνιση με ζάντες και σπόιλερ που τραβούν τα βλέμματα.
Καμία αλλαγή στα μηχανολογικά μέρη: 2λιτρο βενζίνης με 169 άλογα.
Περιορισμένη παραγωγή 1.600 μονάδων χωρίς κάποιο ουσιαστικό αντίκρισμα.
autotriti team
Η Toyota Corolla τιμά το παρελθόν της αναβιώνοντας τον κωδικό FX
Μετά το sedan, η Toyota επαναφέρει τον κωδικό FX και για τη hatchback εκδοχή της Corolla. Η νέα Toyota Corolla FX είναι μια αποκλειστικότητα της αμερικάνικης αγοράς και τιμά το παρελθόν και τις FX εκδόσεις της πέμπτης γενιάς του αειθαλούς μοντέλου (1983-1987) με κωδική ονομασία «Ε80». Αυτό που φαίνεται μάλιστα να προσπαθούν να επαναφέρουν στη μνήμη οι ιθύνοντες της ιαπωνικής φίρμας στην Αμερική είναι οι γρήγορες εκδόσεις FX-16 και FX-GT, αλλά το αποτέλεσμα είναι μάλλον λίγο κενό ουσίας.
Σπορ εμφάνιση με ζάντες και σπόιλερ που τραβούν τα βλέμματα
Οπωσδήποτε, η εμφάνιση της Corolla FX φέρνει στο νου κάτι από ειδικές διαδρομές rally. Χωρίς να αποπνέει την επιθετικότητα της GR, καταφέρνει ωστόσο να τραβήξει την προσοχή και να εντυπωσιάσει με τις γραμμές της, τους τροχούς 18 ιντσών με τις λευκές ζάντες, την αεροτομή και τα έντονα χρώματα, μαζί και με τα Sport Touring καθίσματα και τις διακριτικές πινελιές που έχουν προστεθεί στο εσωτερικό. Ωστόσο, το σασί παραμένει το ίδιο με τη βασική έκδοση και δε διατίθενται ρυθμίσεις, προγράμματα και επιλογές που να ενθαρρύνουν τη σπορ οδήγηση.
Καμία αλλαγή στα μηχανολογικά μέρη: 2λιτρο βενζίνης με 169 άλογα
Εκεί που γίνεται ξεκάθαρο ότι τα φαινόμενα απατούν είναι όταν κάποιος ρίξει μια ματιά στα ενδότερα του μηχανοστασίου της Corolla FX. Ο γνωστός στην αμερικανική αγορά 2λιτρος κινητήρας βενζίνης των 169 ίππων με 205 Nm ροπής συνεργάζεται με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης που μπορεί να βρει κανείς στο «καθημερινό» οικογενειακό hatchback. Το ίδιο ισχύει και για τα υπόλοιπα μέρη, από τα φρένα έως τις αναρτήσεις και το σύστημα διεύθυνσης.
Περιορισμένη παραγωγή 1.600 μονάδων χωρίς κάποιο ουσιαστικό αντίκρισμα
Η Toyota Corolla FX θα παραχθεί σε 1.600 μονάδες για την αγορά των ΗΠΑ, αλλά πέραν αυτού του περιορισμένου αριθμού δεν υπάρχει κάτι που να τη διαφοροποιεί πραγματικά από μια καθημερινή Corolla. Η εμφάνιση μπορεί να παραπέμπει σε κάτι ανάμεσα στη «γήινη» έκδοση και στην κορυφαία GR, αλλά στην πράξη όποιος ελπίζει σε μια πιο σπορ έκδοση θα μείνει με την εμφάνιση και την επιθυμία.