• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΠΑ, κ. Θεόδωρος Κιτσάκος, με επιμονή και μεθοδικότητα υλοποιεί το πλάνο για την ανάπτυξη της χρήσης του φυσικού αερίου στην Ελλάδα, παρά τις αντίξοες οικονομικές συνθήκες εν μέσω κρίσης.

Ο ΣΒΑΠ σε συνεργασία με τη ΔΕΠΑ, συνεχίζουν το πρόγραμμα μετατροπών οχημάτων των Δήμων της χώρας για τη χρήση του φυσικού αερίου (FISIKON) ως καύσιμο.

Αυτή τη στιγμή κυκλοφορούν στην Ελλάδα 600 λεωφορεία φυσικού αερίου.

ΔΕΠΑ ανάπτυξη (!) παρά τις δυσκολίες

Διαβάστηκε από 73411 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 19/6/2017
 

Το φυσικό αέριο προσφέρει κορυφαία οικονομία στο κόστος μετακίνησης, αφού και φθηνό είναι στην αγορά του και οικονομικό στην κατανάλωσή του. Σαν αποτέλεσμα, η κίνηση με φυσικό αέριο προσφέρει τουλάχιστον 50% οικονομία σε σχέση με τη βενζίνη και τουλάχιστον 30% σε σχέση με το diesel. Ακόμη και από το LPG είναι πιο οικονομικό, μιας και το συγκεκριμένο καύσιμο μπορεί να έχει φθηνότερη τιμή αγοράς, ωστόσο εμφανίζει αυξημένη κατανάλωση σε λτ./100 χλμ.

Οσοι λοιπόν ψάχνουν την απόλυτη οικονομία στη μετακίνηση, η λύση βρίσκεται στο φυσικό αέριο κίνησης, το οποίο συν τοις άλλοις εξασφαλίζει και μεγάλη αυτονομία, χωρίς καμία έκπτωση σε επιδόσεις.

Η ΔΕΠΑ έχει ξεκινήσει τα τελευταία χρόνια, συντονισμένες προσπάθειες για να ανοίξει το «δρόμο» της αεριοκίνησης στην Ελλάδα και δεν σταματά να σχεδιάζει την περαιτέρω διεύρυνση του δικτύου πρατηρίων στις βασικές ελληνικές πόλεις.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΠΑ, κ. Θεόδωρος Κιτσάκος, με επιμονή και μεθοδικότητα υλοποιεί το πλάνο για την ανάπτυξη της χρήσης του φυσικού αερίου στην Ελλάδα. Ένα πλάνο ανάπτυξης για το οικονομικότερο και φιλικότερο, στο περιβάλλον, καύσιμο, που προχωρά σε πείσμα των δυσκολιών της οικονομικής κρίσης.

Αυτή τη στιγμή, ο εφοδιασμός των επαγγελματικών και I.X. οχημάτων με CNG γίνεται από τα 10 πρατήρια Fisikon στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λαμία, το Βόλο και τη Λάρισα, τα οποία και καλύπτουν έτσι και τον βασικό άξονα της χώρας, Αθήνα-Θεσσαλονίκη, όπως προαναφέραμε.

Η Ελλάδα ακολουθεί τις εξελίξεις
Στο πλαίσιο της επίτευξης των ενεργειακών στόχων μέχρι το 2020, στην Ελλάδα έχει ξεκινήσει η δημιουργία στόλων αυτοκινήτων επαγγελματικών - ιδιωτικών που κινούνται με CNG και πλέον στους ελληνικούς δρόμους κυκλοφορούν ταξί, λεωφορεία, ελαφρά φορτηγά, απορριμματοφόρα αλλά και ΙΧ φυσικού αερίου τα οποία είναι εργοστασιακά κατασκευασμένα καθώς και οχήματα με συστήματα διπλής καύσης. Μέχρι στιγμής, στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν αρκετά ταξί φυσικού αερίου, 600 λεωφορεία ΟΣΥ, 110 απορριμματοφόρα του νομού Αττικής και αρκετά ΙΧ που κινούνται με φυσικό αέριο ενώ στις υπόλοιπες χώρες η χρήση του «πράσινου καυσίμου» είναι ακόμη πιο διαδεδομένη επιβεβαιώνοντας τις προβλέψεις που κάνουν λόγο για δεκαπλασιασμό της χρήσης του φυσικού αερίου στις ευρωπαϊκές μεταφορές (έρευνα ευρωπαϊκού οργανισμού ACER).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 2 σχόλια