
Fiat Grande Panda
Το Panda είναι μίνι (σαν το Hyundai i10), το Grande Panda έχει μέγεθος μικρού (π.χ. Citroen C3).
To Panda παρκάρει σαν παιχνίδι γιατί είναι μικρό σε μήκος και έχει τιμόνι που ελαφραίνει πατώντας ένα κουμπί.
Το Grande Panda είναι το φθηνότερο μικρό με 100+ άλογα και έχει τον περισσότερο χώρο για τα πόδια.
Καίνε κάτω από 6 και λίτρα ανά 100 χλμ. (Grande Panda, Panda), ανακοινώνει η Fiat.
Το Fiat Grande Panda πρόσθεσε πρόσφατα στην γκάμα του την τούρμπο έκδοσης βενζίνης 100 ίππων, χωρίς κάποια ηλεκτρική υποβοήθηση, η οποία μάλιστα είναι και η πιο προσιτή επιλογή της αγοράς στα τούρμπο μικρά από 100 ίππους. Συγκεκριμένα στη βασική έκδοση εξοπλισμού POP κοστίζει από 16.990 ευρώ.
Στα ίδια χρήματα ακριβώς τιμολογείται και το κλασσικό Fiat Panda, στην κορυφαία έκδοση Cross. Μάλιστα η έκδοση Cross έχει κάποια SUV χαρακτηριστικά, όπως ακριβώς και το Grande Panda. Τέλος, ως η «καλή» έκδοση έχει και κάποια παραπάνω στοιχεία εξοπλισμού, όπως ζάντες αλουμινίου, προβολείς ομίχλης, αυτόματη μεγάλη σκάλα και το κυριότερο 7άρα οθόνη αφής (το Grande Panda έχει μία θέση όπου τοποθετείς το κινητό σου και το λειτουργείς ως οθόνη του infotainment.
Το Panda είναι μίνι (σαν το Hyundai i10), το Grande Panda έχει μέγεθος μικρού (π.χ. Citroen C3)
Βέβαια τα δύο μοντέλα διαφέρουν αρκετά. Η πρώτη και μεγάλη διαφορά που προδίδεται και από το όνομα Grande είναι οι διαστάσεις των δύο μοντέλων. Στην περίπτωση του Fiat Panda έχουμε ένα αυτοκίνητο μίνι διαστάσεων, 3,7 μέτρων όπως είναι τα Hyundai i10 και Toyota Aygo. Από την άλλη το Fiat Grande Panda, έχει μήκος 4 μέτρα, το οποίο σημαίνει ότι βρίσκεται στην καρδιά των μικρών μοντέλων, εκεί όπου θα συναντήσουμε μοντέλα όπως τα Hyundai i20, Toyota Yaris, Corsa, Citroen C3 κτλ.
Το Grande Panda είναι από τα πιο ευρύχωρα μικρά
Λογικό και επόμενο είναι αυτή η αύξηση διαστάσεων να εξασφαλίζει και μεγαλύτερη-περισσότερη ευρυχωρία για το Fiat Grande Panda. Μάλιστα το μικρό της Fiat είναι ένα από τα πιο ευρύχωρα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Οι μετρήσεις μας το επιβεβαιώνουν, με το Grande Panda να προσφέρει 14,5 εκ. αέρα για τα γόνατα των πίσω επιβατών, τον περισσότερο από κάθε άλλο μοντέλο της κατηγορίας και 6,5 εκ. για τα κεφάλια τους (σ.σ. από τα καλύτερα στην κατηγορία), δίνοντάς του τη δυνατότητα να φιλοξενήσει επιβάτες με ύψος έως και 1,88 μ.. Πολύ καλό είναι και το εσωτερικό πλάτος (1,34 μ.) πάντα σε σχέση με τα δεδομένα της κατηγορίας, το οποίο με κάποιες μικρές παραχωρήσεις μπορεί να χωρέσει και έναν τρίτο ενήλικα. Βέβαια και το Panda αναλογικά καλούς χώρους, οι οποίοι φιλοξενούν άνετα 4 ενήλικους με 3,5 εκ. αέρα για γόνατα και κεφάλι.
To Panda παρκάρει σαν παιχνίδι χάρη στο μικρό κύκλο στροφής και το τιμόνι που ελαφραίνει
Βέβαια οι μικρότερες διαστάσεις του Panda, το ευνοούν μέσα στην πόλη που θα ελιχθεί ευκολότερα μέσα στα στενά και τους δρόμους με παρκαρισμένα αυτοκίνητα αριστερά-δεξιά και ιδιαίτερα στη διαδικασία του παρκαρίσματος. Η κορυφαία ευελιξία του αλλά και η ευχάριστη εικόνα του σε αστικές συνθήκες οδήγησης οφείλεται στον μικρό κύκλο στροφής με 9,7 μ. από κράσπεδο σε κράσπεδο, αλλά και από την επιλογή υποβοήθησης «City» του τιμονιού που ελαφραίνει πατώντας ένα κουμπί όποτε θες και σου επιτρέπει να το στρίβεις κυριολεκτικά με το ένα δάχτυλο.