• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Στην αρένα του AutoΤρίτη μπαίνουν τα Ford Fiesta και VW Polo στις βενζινοκίνητες turbo εκδόσεις τους. Ποιος θα βγει τελικά νικητής; Εσείς ποιο μοντέλο θα επιλέγατε;

Τα δύο μοντέλα άλλαξαν αρκετά σε εμφάνιση, χωρίς ωστόσο να ξεστρατίσουν από την σχεδιαστική φιλοσοφία της εκάστοτε μάρκας.

Ομορφο αισθητικά είναι στο εσωτερικό του και το Fiesta με την οθόνη αφής του συστήματος Sync 3 να κερδίζει τις εντυπώσεις τόσο αισθητικά όσο και λειτουργικά.

Σύγχρονο και ποιοτικά κορυφαίο είναι το εσωτερικό του VW Polo, έχει μάλιστα κάποια στοιχεία και από το μεγαλύτερο Golf.

Ανετο και ασφαλές είναι το Polo στο δρόμο, με πάτημα αυτοκινήτου μεγαλύτερης κατηγορίας.

Το Fiesta είναι το πιο οδηγοκεντρικό αυτοκίνητο της κατηγορίας, οπότε κερδίζει εύκολα την μάχη στον τομέα με αντίπαλο το Polo.

Ford Fiesta Vs Volkswagen Polo

Διαβάστηκε από 14177 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 16/12/2017
 

Τα Fiesta και Polo βρίσκονται αντιμέτωπα για άλλη μια φορά στην μακρόχρονη ιστορία τους, με τις τελευταίες τους γενιές να μάχονται πιο σθεναρά από ποτέ.

Μπορεί η κατηγορία των μικρών να έχει δεχθεί στις τάξεις της πολλά νέα, σημαντικά και αξιόλογα μοντέλα, στην κορυφή της ωστόσο οι βασικοί «παίκτες» είναι το ολοκαίνουριο VW Polo και το νέο Ford Fiesta. Και τα δύο αποτελούν σημείο αναφοράς για την κατηγορία σε ορισμένους τομείς, ξεφεύγοντας από τα συνηθισμένα αυτοκίνητα πόλης αφού διαθέτουν στοιχεία που συναντούμε στην μεγαλύτερη –μικρομεσαία- κατηγορία. Το μεταξύ τους ντέρμπι αποτελεί συχνά πυκνά πεδίο αντιπαράθεσης. Ας τη δούμε από κοντά.

Εμφάνιση: Πιο κομψό το Fiesta
Η 8η γενιά του Ford Fiesta χωρίς ιδιαίτερες διαφορές από την προηγούμενη, καταφέρνει και δείχνει πιο φρέσκια ενώ συνδυάζει καλύτερα τη δυναμική με τον εκλεπτυσμένο του χαρακτήρα. Το Fiesta έχει μεγαλώσει ελαφρώς σε διαστάσεις με τα πίσω φωτιστικά σώματα να τονίζουν το μεγαλύτερο πλάτος του σε σχεδιαστικό επίπεδο. Κατά τα άλλα εμφανισιακά δεν έχει κάτι το ριζοσπαστικό, παραμένοντας κομψό και ώριμο αισθητικά. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και με το 6ης γενιάς Polo (αποκλειστικά 5θυρο), στο οποίο οι επιρροές από το μεγαλύτερο Golf είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς αλλά μέσω της εφαρμογής πιο δυναμικών στοιχείων από το παρελθόν, είναι αρκετά πιο ενδιαφέρον αισθητικά. 

Κινητήρες- Επιδόσεις: Ελαφρύ προβάδισμα για το Fiesta σε επιδόσεις
Τα δύο μοντέλα έρχονται αντιμέτωπα άμεσα στο πεδίο των κινητήρων εφοδιαζόμενα με 1,0 λίτρου τρικύλινδρους και υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης. Τόσο ο EcoBoost του Fiesta όσο και ο TSI του Polo είναι ιδιαίτερα ικανοί για την σβέλτη κίνησή τους, ενώ παρουσιάζουν και πολιτισμένα χαρακτηριστικά λειτουργίας με περιορισμένα επίπεδα παραγόμενου θορύβου και απουσία κραδασμών. Οι 100 ίπποι του Fiesta και το 6τάχυτο κιβώτιο με πυκνή κλιμάκωση, του εξασφαλίζουν ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις σε σχέση με τους 95 ίππους του TSI και το 5τάχυτο κιβώτιό του, ενώ όσον αφορά στην κατανάλωση και τα δύο μοντέλα απαιτούν 6,1 λτ. βενζίνης ανά 100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.

Εσωτερικό – Χώροι: Πιο ευρύχωρο το Polo
Το εσωτερικό και των δύο μικρών μοντέλων στην τελευταία τους γενιά συνδυάζει με τον καλύτερο τρόπο την όμορφη εικόνα με το σύγχρονο διάκοσμο που τους προσδίδουν κυρίως οι οθόνες αφής στο κέντρο της κονσόλας. Το Fiesta συγκριτικά είναι πιο ευχάριστο μέσω του διακόσμου του, με το Polo ωστόσο να εμφανίζει ελάχιστα καλύτερη ποιότητα κατασκευής και υλικών, τομέας στον οποίο δεν έχει αντίπαλο στην κατηγορία. Η νέα πλατφόρμα πάνω στην οποία χτίστηκε το Polo προσφέρει και ένα πολύ σημαντικό πλεονέκτημα όσον αφορά στους χώρους, αφού είναι πιο ευρύχωρο τόσο για τους επιβάτες όσο κυρίως για τις αποσκευές (όγκος 351 λίτρα έναντι των 292 λίτρων του Fiesta). 

Οδική συμπεριφορά: Κάνει Fiesta τίτλου στο δρόμο
Οδηγικά και τα δύο αυτοκίνητα αποτελούν άξιους συνεχιστές της παράδοσής τους, ικανά να προσφέρουν ασφαλείς και άνετες μετακινήσεις. Το Fiesta επωφελείται μέσω της αναβαθμισμένης πλατφόρμας του ακόμα περισσότερο σε οδηγικό επίπεδο, παρουσιάζοντας τον πιο ευχάριστο χαρακτήρα ανάμεσα στα μοντέλα όλης της κατηγορίας. Είναι σταθερό και άνετο σε μεγάλες ταχύτητες και μέσω της αμεσότητας που το χαρακτηρίζει αλλά και την κορυφαία του αίσθηση αποτελεί μια πιο εμπνευσμένη πρόταση σε σχέση με το πολύ καλό στην τελευταία του γενιά Polo. To τελευταίο δεν έχει πρόβλημα να ακολουθήσει το Fiesta σε όλους τους τομείς, ωστόσο υπολείπεται σε αίσθηση και σε fun to drive χαρακτήρα, αποτελώντας συγκριτικά μια ελαφρώς πιο συμβατική για τα δεδομένα της κατηγορίας, πρόταση. 

Η άποψή μας
Κύριο γνώρισμα και των δύο μικρών αυτοκινήτων στην τελευταία τους γενιά, είναι το γεγονός πως φλερτάρουν με μεγαλύτερης κατηγορίας αυτοκίνητα σε όλους τους τομείς. Το Fiesta κερδίζει πλέον ξεκάθαρα την μεταξύ τους μάχη στις βασικές υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις τους, προσφέροντας πιο εστιασμένο οδηγικό χαρακτήρα και γενικότερα πιο ευχάριστο προφίλ.

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια

Mε ψηφιακό πίνακα οργάνων το νέο Hyundai i20;

Nέο Toyota Wildlander

Προκάλεσε ατύχημα αλλά έφυγε... κύριος!

Αναστολή παραγωγής στη Subaru λόγω τυφώνα

Η κίνηση στους δρόμους

«Σκούπα» της Τροχαίας στον Λυκαβηττό

Σχέδιο δείχνει το νέο Audi E-Tron Sportback

Aston Martin σχεδιασμένη από τον James Bond

Η ονομασία Lexus «LX600» κρύβει νέο κινητήρα;

Βγάζει καπνούς από το καπό;

Ξέρεις να οδηγείς ένα «τουρμπάτο» αυτοκίνητο;

Premium υπηρεσίες σε ιδιωτικά Parking!

Πως τα πλυντήρια προστατεύουν το περιβάλλον

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »