Το Ford Puma φορά τον 1.0 EcoBoost κινητήρα τεχνολογίας mild hybrid (από 125 έως 155 άλογα) που έχει εξαιρετικές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση. Πλεονέκτημα του η σπορ οδική συμπεριφορά, το μοντέρνο design και το τεράστιο πορτμπαγκάζ. Κορυφαία έκδοση είναι η αγωνιστική Puma ST. Βρείτε πόσο καίει το Ford Puma, τιμές, εξοπλισμό, χρηματοδοτικά προγράμματα και όλες τις τελευταίες ειδήσεις.
Έστριψε με 77 χλμ./ώρα, περισσότερα από κάθε άλλο ηλεκτρικό που έχουμε δοκιμάσει.
Έκανε την ίδια επίδοση με το βενζινοκίνητο Puma ST των 170 ίππων.
Έχει το καλύτερο τιμόνι της κατηγορίας.
Γλιστράει η ουρά και αυτό το βοηθάει στον έλεγχο και την αποφυγή εμποδίου.
Δοκιμή: Νέο Ford Puma Gen-E - Το πιο προσιτό, πρακτικό & fun-to-drive ηλεκτρικό SUV
Με το «στήσιμο» του Puma ST είναι το καλύτερο ηλεκτρικό στο στρίψιμο (Elk Test με 77 χλμ./ώρα).
Έχει τη χαμηλότερη κατανάλωση στην πόλη (11 kWh/100 χλμ.) ανάμεσα σε όλα τα ηλεκτρικά που έχουμε μετρήσει.
Είναι 168 άλογα και στην πόλη βγάζει 400 χλμ. με μια φόρτιση.
Με 523 λτ. έχει μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ και τη χαμηλότερη τιμή (26.906 ευρώ) της κατηγορίας.
Με νέα οθονάρα 12,8 ιντσών για πίνακα οργάνων.
Ταξιδεύει με 100 χλμ./ώρα και μόλις 4,1 λίτρα.
Κρατάει το ρεκόρ της κατηγορίας στο «στρίψιμο» (Elk Test 77 χλμ./ώρα).
Έξτρα 80 λτ. για αντικείμενα σε χώρο που πλένεται, κάτω από το πορτμπαγκάζ των 456 λτ..
Τιμή από 23.650 ευρώ.
- Έχει «τετράγωνο» τιμόνι για να βλέπεις από μέσα του τον πίνακα οργάνων
- Είναι μακράν το πιο fun2drive μικρό crossover
- Υπάρχει έξτρα χώρος 80 λτ. κάτω από το πορτ-μπαγκάζ που πλένεται κιόλας
- Διαθέτει μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ και από οικογενειακό SUV, με 536 λτ. είναι το καλύτερο στα μικρά SUV
- Δεν καίει τίποτα στο ταξίδι & με ηλεκτρική υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές
- Κορυφαίο πορτ-μπαγκάζ, με έξτρα αδιάβροχο χώρο από κάτω
- Στο μέσο όρο σε χώρους επιβατών & επιδόσεις
- Διαβάστε σε ποιους τομείς «πονάει»
Ποτισμένο με το ξεχωριστό οδηγικό φίλτρο της Ford, το Puma έχει έρθει με φόρα στην πολυπληθή κατηγορία των κόμπακτ crossover. Δοκιμάζουμε την mild hybrid έκδοση με τον 1.000άρη Ecoboost με τους 125 ίππους.
Βγαίνει σε mild hybrid (125 & 155 PS), σε έκδοση ST 170 ίππων & ως αμιγώς ηλεκτρικό (Gen-E).
Το Puma ST είναι το τελευταίο ST της μάρκας & το τελευταίο hot μικρό SUV με κινητήρα βενζίνης & σπορ «στήσιμο».
Το Puma Gen-E είναι το πιο ευχάριστο στο δρόμο ηλεκτρικό της αγοράς, έχει την Νο.1 κατανάλωση στην πόλη από κάθε άλλο ηλεκτρικό.
Πλούσιος o εξοπλισμός από τη «βασική», οι ST-Line εκδόσεις έχουν πιο χαμηλή ανάρτηση για πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά.
Υπάρχουν και απλά καθημερινά ηλεκτρικά μοντέλα που στρίβουν:
Η Alfa Romeo Junior είναι ραφιναρισμένη οδηγικά και πολύ ικανή.
To Ford Puma Gen-E είναι το καλύτερο ηλεκτρικό μοντέλο στο Elk Test.
Το smart #1 είναι πισωκίνητο και έχει τη μεγαλύτερη απόδοση (272 ίππους).
156 άλογα η Junior, 125 το Puma, ισοπαλία σε επιδόσεις λόγω διαφοράς βάρους.
Μικρότερο το κόστος κατανάλωσης του ηλεκτρικού (10 ευρώ…).
Μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ το Ford (536 λτ.), τα ίδια για τους επιβάτες.
10/10 σε οδική συμπεριφορά το Ford Puma.
Είναι το ηλεκτρικό SUV πόλης με το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών της κατηγορίας (523 λίτρα).
Κάτω από το κυρίως πορτ-μπαγκάζ έχει 2ο μικρό χώρο 145 λίτρων, το GigaBox.
Μπροστά, στο καπό, έχει χώρο για να βάζεις καλώδια και όχι μόνο (FRUNK 43 λίτρων).
Νέα σχεδίαση κεντρικής κονσόλας, χωρίς τούνελ πίσω για περισσότερο άνεση στο μεσαίο επιβάτη.
Το Ford Puma έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ (536 λτ.), και με διαφορά από τον δεύτερο.
448 λίτρα έχει το MG ZS που είναι το πιο ευρύχωρο SUV πόλης αν βάλεις και τους επιβάτες.
Στα ηλεκτρικά το Kia EV3 είναι το μεγαλύτερο με 460 λίτρα.
Ποιο στρίβει καλύτερα, τι χώρους έχει για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών, τι πραγματικά χωράει το πορτ-μπαγκάζ, πόσο καλά φώτα έχει, πόσο καλά απορροφάει τους κραδασμούς και τις λακκούβες. Δοκιμασίες που δεν θα βρεις αλλού!
Αποφεύγουν τον κίνδυνο στα 77 χλμ./ώρα με ευκολία και με την αίσθηση απόλυτου ελέγχου.
Έχουν κορυφαίο στήσιμο που επιτρέπει στην ουρά να γλιστρήσει και το καλύτερο τιμόνι στη διαδικασία.
Κορυφαία επίδοση για το ηλεκτρικό Gen-E, ίδια με αυτή των Puma ST και ST-Line.
Αποφεύγουν τον κίνδυνο στα 77 χλμ./ώρα με ευκολία και με την αίσθηση απόλυτου ελέγχου.
Έχουν κορυφαίο στήσιμο που επιτρέπει στην ουρά να γλιστρήσει και το καλύτερο τιμόνι στη διαδικασία.
Κορυφαία επίδοση για το ηλεκτρικό Gen-E, ίδια με αυτή των Puma ST και ST-Line.
Ξέρεις πόσο σημαντικό είναι το χρηματοδοτικό πρόγραμμα αν δεν αγοράζεις τοις μετρητοίς;
Για το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχεις έως και 2.000 ευρώ διαφορά, ανάλογα με το πρόγραμμα που θα επιλέξεις.
Η Ford έχει προγράμματα που κόβονται και ράβονται στα μέτρα σου. Εσύ διαλέγεις αν θες χαμηλή μηνιαία δόση ή χαμηλό επιτόκιο.
Το Ford Kuga έχει πρόγραμμα με χαμηλή δόση 333€/μήνα. Τα ηλεκτρικά έχουν extra εκπτώσεις.
Απέκτησε το Ford Puma επιτέλους ανταγωνισμό; Τι λέει η Alfa Romeo Junior γι΄ αυτό;
To Puma μονοπωλεί τα οδηγοκεντρικά SUV στη μικρή κατηγορία.
Η Junior έρχεται με γονίδια Alfa Romeo και παρόμοιες τιμές.
Προσφέρονται βενζινοκίνητες/υβριδικές και ηλεκτρικές εκδόσεις και από τα δύο μοντέλα.
Οι κορυφαίες εκδόσεις ST και Veloce διαφέρουν τελείως.
«Φουλάρει» με 10 ευρώ και βγάζει 500 χλμ. μέσα στην πόλη, 370 χλμ. σε μια μέση διαδρομή
Για να φορτίσεις στην εθνική θέλεις 20 λεπτά
Έχει το μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ της κατηγορίας (574 λτ.)
Είναι ελαφρύ για ηλεκτρικό (1.563 κιλά), πράγμα καλό για την οδική συμπεριφορά και επιδόσεις
Από 25.900 ευρώ & με εξοπλισμό που δεν του λείπει τίποτα (12άρα οθόνη με κάμερα, ζάντες αλουμινίου, κλιματισμός)
- Ηλεκτρικό με 168 άλογα και αυτονομία 376 χλμ.
- Ίδιο ντιζάιν με το mild hybrid Puma, αλλά με ηλεκτρικές «πινελιές» όπως η κλειστή μάσκα
- Κόντρα στον κανόνα: Το Megabox έγινε Gigabox στο ηλεκτρικό Puma και το πορτ-μπαγκάζ χωράει 574 λτ., μεγαλύτερο από το θερμικό
- High-tech καμπίνα με δύο οθόνες: 12,8 ιντσών ψηφιακός πίνακας και 12 ιντσών infotainment
- Τιμή από 25.900 ευρώ στην Ελλάδα, πρώτες παραδόσεις τον Μάρτιο