FORD PUMA

FORD PUMA
FORD PUMA
FORD PUMA
FORD PUMA
FORD PUMA
  • FORD PUMA
  • FORD PUMA
  • FORD PUMA
  • FORD PUMA
  • FORD PUMA

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το FORD PUMA

Το Ford Puma φορά τον 1.0 EcoBoost κινητήρα τεχνολογίας mild hybrid (από 125 έως 155 άλογα) που έχει εξαιρετικές επιδόσεις και χαμηλή κατανάλωση. Πλεονέκτημα του η σπορ οδική συμπεριφορά, το μοντέρνο design και το τεράστιο πορτμπαγκάζ. Κορυφαία έκδοση είναι η αγωνιστική Puma ST. Βρείτε πόσο καίει το Ford Puma, τιμές, εξοπλισμό, χρηματοδοτικά προγράμματα και όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

12 Δοκιμες για FORD PUMA

Δοκιμή: Ford Puma ST 1,0 Ecoboost με 170 άλογα & αυτόματο κιβώτιο

Δοκιμή: Ford Puma ST 1,0 Ecoboost με 170 άλογα & αυτόματο κιβώτιο

- Mε 1.000αρι turbo που αποδίδει καλύτερα από… Porsche
- Μόνο με αυτόματο κιβώτιο και paddles για αλλαγές σχέσεων όπως σε αγωνιστικό
- Έχει 30 άλογα λιγότερα, αλλά προσπερνάει πιο γρήγορα από το Puma ST των 200 ίππων
- Αμορτισέρ που μαλακώνουν από μόνα τους στις συνεχείς ανωμαλίες

99 διαθεσιμα αρθρα για FORD PUMA

AutoΤρίτη TEST CENTER για FORD PUMA

Ποιο στρίβει καλύτερα, τι χώρους έχει για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών, τι πραγματικά χωράει το πορτ-μπαγκάζ, πόσο καλά φώτα έχει, πόσο καλά απορροφάει τους κραδασμούς και τις λακκούβες. Δοκιμασίες που δεν θα βρεις αλλού!

Ford Puma: Το κορυφαίο πορτ μπαγκάζ των μικρών SUV

Ford Puma: Το κορυφαίο πορτ μπαγκάζ των μικρών SUV

- Μετρήθηκε 502 λίτρα! 426 ο κυρίως χώρος, 76 λτ. ο έξτρα χώρος από κάτω
- Λέγεται MegaBox, είναι αδιάβροχος με τάπα αποστράγγισης για να τον ξεπλένεις με λάστιχο
- Πλατύ άνοιγμα, βολική εταζέρα & πάτος που ρυθμίζεται σε 3 ύψη
- Η πόρτα φτάνει ψηλά, αλλά ανοιγοκλείνει και ηλεκτρικά, χωρίς χέρια

105 ειδησεις για FORD PUMA

Εξάτμιση που γρυλίζει δίνει στο ήπια υβριδικό Ford Puma ST η Milltek

Εξάτμιση που γρυλίζει δίνει στο ήπια υβριδικό Ford Puma ST η Milltek

- Η Milltek φτιάχνει εξατμίσεις πλέον και για εξηλεκτρισμένα μοντέλα
- Η εξάτμιση της Milltek μειώνει τους θορύβους σε χαμηλές στροφές
- Είναι ήσυχη στην πόλη και γρυλίζει στα πολλά χιλιόμετρα
- Η εξάτμιση έχει δοκιμαστεί ήδη στο ήπια υβριδικό Ford Puma ST και το CUPRA Formentor