ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό: Jeep Avenger 4xe Vs Suzuki Vitara AllGrip - Τετρακίνητα & σκληροτράχηλα

 Σχολιάστε 
37.134 Επισκέψεις στο άρθρο (18/7/2025)
VS: Jeep Avenger 4xe vs Suzuki Vitara AllGrip
2 Φωτογραφίες »

VS: Jeep Avenger 4xe vs Suzuki Vitara AllGrip

Ηλεκτρική 4κίνηση χωρίς απώλειες για το Avenger, πιο παραδοσιακό και πάντα ικανό το Vitara.
To Avenger πάει πιο «μακριά» λόγω απόστασης από το έδαφος και γωνιών του αμαξώματος.
Διαφέρουν σε τεχνολογία, έχουν την ίδια κατανάλωση.
Φθηνότερο, με πιο λιτό εξοπλισμό το Vitara.

autotriti team

Ηλεκτρική 4κίνηση χωρίς απώλειες για το Avenger, πιο παραδοσιακό το Vitara

Τόσο η Jeep, όσο και η Suzuki είναι δύο εταιρείες που ανέκαθεν παρουσίαζαν ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημά τους την ύπαρξη τετρακίνητων εκδόσεων στην γκάμα των μοντέλων τους. Στις επόμενες γραμμές, λοιπόν, συγκρίνουμε τις 4κίνητες εκδόσεις των δημοφιλέστερων μοντέλων τους, δηλαδή των Jeep Avenger και Suzuki Vitara, τα οποία μάλιστα έχουν και διαφορετική προσέγγιση -υλοποίηση της 4κίνησής τους.

Πιο συγκεκριμένα, το Jeep Avenger χρησιμοποιεί ένα έξυπνο σύστημα τετρακίνησης με ηλεκτροκινητήρα στο πίσω άξονα για τη μετάδοση της κίνησης, ενώ το Vitara έχει ένα πιο συμβατικό σύστημα με πολύδισκο συμπλέκτη το οποίο διαθέτει δυνατότητα κλειδώματος. Πρόκειται για μία ουσιαστική διαφορά αφού στην περίπτωση του Avenger δεν υπάρχουν μηχανικές απώλειες, κάτι που αποτυπώνεται και στην κατανάλωση όπως θα δούμε παρακάτω, ενώ το Vitara έχει το κλείδωμα για τους πιο παραδοσιακούς.

To Avenger πάει πιο «μακριά» λόγω απόστασης από το έδαφος και γωνιών του αμαξώματος..

Ιδιαίτερη σημασία -αφού μιλάμε για τετρακίνητα SUV αυτοκίνητα- έχουν οι γωνίες αμαξώματος (σ.σ. προσέγγισης, αποφυγής, ράμπας) του καθενός. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως σε συνδυασμό με την τετρακίνηση και τα δύο είναι αποτελεσματικά στην εκτός δρόμου οδήγηση, η ικανότητά τους όμως για το που μπορούν να φτάσουν καθορίζεται από αυτές τις γωνίες.

Αναλυτικότερα λοιπόν, το Jeep Avenger είναι πιο ικανό να προσπελάσει πιο δύσβατα σημεία έχοντας αυξημένη απόσταση αμαξώματος από το έδαφος στα 21 εκ. έναντι των 17,5 εκ. του Vitara, ενώ έχει 22ο γωνία προσέγγισης (18,2o στο Vitara), 21ο ράμπας (19ο το Vitara) και 35ο φυγής (28,2o στο Vitara) αντίστοιχα, ενώ έχει τη δυνατότητα να περάσει από υδάτινο εμπόδιο με βάθος 40 εκ.. 

Διαφέρουν σε τεχνολογία, έχουν την ίδια κατανάλωση.

Και τα δύο αυτοκίνητα έχουν υβριδικά συστήματα κίνησης με το Avenger να είναι ήπια υβριδικό και το Vitara αυτοφορτιζόμενο υβριδικό. Θεωρητικά, το mild hybrid σύστημα του Avenger λειτουργεί περισσότερο υποστηρικτικά ως προς τον θερμικό κινητήρα, ενώ το full hybrid του Vitara προσφέρει περιορισμένη ηλεκτρική αυτονομία.

Στην πράξη όμως η μπαταρία του Avenger έχει μεγαλύτερο ενεργειακό περιεχόμενο (0,89 kWh έναντι 0,84 kWh της μπαταρίας του Vitara) κάτι που σε συνδυασμό με την τετρακίνηση χωρίς άξονα και το ελαφρύ υβριδικό σύστημα που δεν το επιβαρύνει, του εξασφαλίζει ίδιες τιμές μέσης κατανάλωσης (5,6 λτ.-5,7 λτ./100 χλμ.). Έτσι στην πράξη και τη μεταξύ τους σύγκριση, το μεν Vitara δουλεύει λιγότερο ηλεκτρικά από όσο θα περίμενες ως strong hybrid, ενώ το Avenger δουλεύει περισσότερο ηλεκτρικά, σημειωτέων μάλιστα όχι με τον ηλεκτροκινητήρα στο πίσω άξονα, αλλά με τον ηλεκτροκινητήρα που έχει στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Φθηνότερο, με πιο λιτό εξοπλισμό το Vitara

Η τιμή των δύο τετρακίνητων μοντέλων διαφέρει σημαντικά. Συγκεκριμένα το Suzuki Vitara στην έκδοση GL+ ξεκινά από τα 29.180 ευρώ, ενώ το επίσης τετρακίνητο και αυτόματο Jeep Avenger είναι 5.310 ευρώ ακριβότερο (από 34.490 ευρώ), κάτι που ωστόσο αποτυπώνεται στη νεότερη και πιο σύγχρονη εικόνα του, στη σημαντικά καλύτερη ποιότητα στην κατασκευή σε συνάρτηση και με τον πλουσιότερο και επίσης στο πιο σύγχρονο εξοπλισμό που προσφέρει στην έκδοση Upland.

Σελίδα 2Εσωτερικό: Πιο σύγχρονο και καλύτερο ποιοτικά το εσωτερικό του Jeep Avenger
Σελίδα 3Χωράει επιβάτες 1,87 μ. το Avenger, κάτω από 1,80 μ. το Vitara
Σελίδα 4Κινητήρες-Επιδόσεις: Καλύτερες επιδόσεις αλλά και κατανάλωση το ήπια υβριδικό Avenger απέναντι στο υβριδικό Vitara…
Σελίδα 5Τετρακίνηση: Διαφορετική συνταγή, ίδιος ο σκοπός
Σελίδα 6Οδική συμπεριφορά: Πιο ενδιαφέρον το Avenger, πιο άνετο το Vitara
Σελίδα 7H γνώμη μας & Τεχνικά χαρακτηριστικά
ford
ford
Linglong gia lcv