Η οδηγοκεντρική φιλοσοφία είναι στο επίκεντρο σε Civic και ZR-V, που αποτελούν δύο από τις πιο αξιόλογες προτάσεις της κατηγορίας ως προς την αίσθηση που δίνουν στο χρήστη τους.
Fun to drive & με super τιμόνι το Civic, μεγάλη απόσταση από το έδαφος & πολύ καλή ποιότητα κύλισης για το ZR-V
Η αξιόλογη οδηγική αίσθηση συνδέει Honda Civic και Honda ZR-V, προσθέτοντας έναν ακόμη πόντο στο πολύ ενδιαφέρον πακέτο παροχών τους. Προφανώς η αυξημένη απόσταση από το έδαφος (18 εκ.) δίνει στο ZR-V και προδιαγραφές οδήγησης σε ήπιες εκτός δρόμου «περιπέτειες», την ώρα που ο οδηγός έχει εξαιρετική θέση απολαμβάνει πολύ καλή ορατότητα εμπρός και πίσω. Από εκεί και πέρα, η παρουσία πίσω ανάρτησης πολλαπλών συνδέσμων κάνει τη διαφορά, είτε αναφερόμαστε στην ποιότητα κύλισης, είτε στην χαρακτηριστική σταθερότητα στη οδήγηση υπό πίεση, λαμβάνοντας κιόλας υπόψη τις SUV προδιαγραφές του ZR-V.
Για το Honda Civic το... παρελθόν είναι «οδηγός αισιοδοξίας» ως προς τις περγαμηνές του και η Honda δεν μας αφήνουν παραπονεμένους. Λιγοστά είναι τα υβριδικά αυτοκίνητα με fun to drive αίσθηση και το Civic έχει περίοπτη θέση στη λίστα. Και εδώ η πίσω ανάρτηση είναι αρωγός στο να έχεις μία ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία, με το ακόμη πιο πληροφοριακό και «κοφτερό» τιμόνι να ενισχύει το feedback που λαμβάνει ο οδηγός και να σε πείθει να κινηθείς με περισσότερο δυναμισμό.