• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Η ταινία αναδεικνύει τον σημαντικό ρόλο που παίζουν οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου για τους συλλόγους τους.

Για Champions League η ταινία της Hyundai

Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/4/2019
 

Τι κοινό μπορεί να έχει η Hyundai, με τις Ρόμα, Ατλέτικο Μαδρίτης, Τσέλσι, Χέρτα, και Λυών. Η απάντηση είναι, η σύντομη ταινία «Matchday in Europe».

Η ταινία «Matchday in Europe», ακολουθεί μια ομάδα οπαδών από κάθε συνεργαζόμενο σύλλογο της Hyundai: Ρόμα, Ατλέτικο Μαδρίτης, Τσέλσι, Χέρτα, και Λυών, στη διαδρομή τους προς και από ένα ματς, με έναν αριθμό παικτών από τους πέντε συλλόγους να αναλαμβάνουν μια σειρά υποστηρικτικών ρόλων όπως baristas, φωτογράφοι, πωλητές μαγαζιών και φύλακες με σκοπό να βελτιώσουν την εμπειρία των οπαδών στους αγώνες.

Η ταινία αναδεικνύει τον σημαντικό ρόλο που παίζουν οι φίλαθλοι του ποδοσφαίρου για τους συλλόγους τους και ενισχύει την προσέγγιση της καμπάνιας «For the Fans» της Hyundai που ξεκίνησε στις αρχές της σεζόν 2018/19, τοποθετώντας τους οπαδούς ως πραγματικούς ήρωες στο επίκεντρο.

Συνολικά, 18 παίκτες εμφανίζονται στη διάρκεια της ταινίας συμπεριλαμβανομένου του Ολλανδού διεθνή Memphis Depay (Λυών), του νικητή του Παγκοσμίου Κυπέλλου Antoine Griezmann (Ατλέτικο Μαδρίτης),του Βέλγου αρχηγού, Eden Hazard (Τσέλσι) και πρώην νικητή της Premier Leagueκαι του νικητή του UEFA Champions League, Salomon Kalou (Χέρτα).

Επίσης συμμετέχουν οι Stefan Savić και Thomas Lemar (Ατλέτικο Μαδρίτης), Olivier Giroud και Willian (Τσέλσι), Marvin Plattenhardt και Davie Selke (Χέρτα) και Nabil Fekir, Anthony Lopes, Tanguy Ndοmbele και BertrandTraoré (Λυών).

 
Η Hyundai Motor επέκτεινε τις χορηγικές ποδοσφαιρικές συνεργασίες της τη σεζόν 2018/19, ανακοινώνοντας τετραετείς συνεργασίες με την Τσέλσι της Αγγλικής Premier League και τη Ρόμα της Serie A καθώς και τριετείς συνεργασίες με την Ατλέτικο Μαδρίτης της La Liga και τη Χέρτα της Bundesliga. Επίσης συνεχίζει τη συνεργασία της με την Λυών της Ligue 1.

H Hyundai αποτελεί κορυφαίο συνεργάτη της FIFA από το 1999 καθώς και της UEFA για 18 χρόνια έως το 2017. Το πανευρωπαϊκό πρόγραμμα της Hyundai αποτελεί μέρος μιας εκτεταμένης χορηγικής στρατηγικής του ποδοσφαίρου που στοχεύει στη δημιουργία βαθύτερων και συνεπέστερων συναισθηματικών συνδέσεων με τους φιλάθλους του ποδοσφαίρου σε ολόκληρη την Ευρώπη.
 
Δείτε τη σύντομη ταινία «Matchday in Europe»
 

Tags: HYUNDAI

Αποκλειστικό: Νέα Mercedes EQA

Honda CR-V vs Peugeot 5008

Δοκιμή: Nissan Qashqai diesel με 150 PS

Ρόπαλο & σπασμένα τζάμια μέχρι που...

Η κίνηση στους δρόμους

Νίκη-άθλος του Hamilton στο Μονακό

Τριπλάσια εγγύηση και 2.000 στην τσέπη ή VW T-Cross;

Το πιο όμορφο ελληνικό σπήλαιο

Σκόπελος: 4 παραλίες που μένουν αξέχαστες

10 σημεία του Ιονίου... για χάζι!

H καλύτερη παραλία του κόσμου είναι στην Ελλάδα

«Το απέραντο γαλάζιο» της Αμοργού

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

RENAULT: CLIO Dynamic.Η πλουσιότερη έκδοση CLIO με 12.980€

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »