Γιατί βγάζουν «κόκκινη κάρτα» στην BMW οι κάτοχοι της;

Γιατί βγάζουν «κόκκινη κάρτα» στην BMW οι κάτοχοι της;

41.785 Επισκέψεις στο άρθρο (1/5/2023)

Γιατί βγάζουν "κόκκινη κάρτα" στην BMW οι κάτοχοι της; Δείτε τι λένε στα πλαίσια της μεγάλης έρευνας για τις after sales υπηρεσίες κάθε μάρκας (Autocheck 2023 του Autotriti).

Πάνω από 5.000 οι αναφορές  για όλες τις μάρκες στην έρευνα Autocheck (για  βλάβες, αξιοπιστία, service, ανταλλακτικά, εγγυήσεις, τιμές , εξυπηρέτηση). Οι κάτοχοι δηλώνουν την ικανοποίηση ή την από-γοήτευση τους (ανάλογα με την εμπειρία τους από την μάρκα, το αυτοκίνητο ή τους ανθρώπους του δικτύου της).

Ανάμεσα σε όλους αυτούς βρίσκονται και οι πελάτες μιας premium γερμανικής μάρκας που εκπλήσσει με τις πολλές “κόκκινες αναφορές” που έχει δεχθεί από κατόχους μοντέλων της. Ο λόγος για την BMW.
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κάτω από τη βάση, για ακόμα μια φορά, λοιπόν, η BMW στην ικανοποίηση κατόχου

Θα λέγαμε καλύτερα πως ο λόγος ανήκει στους κατόχους BMW, οι οποίοι στην έρευνα Autocheck  δήλωσαν πως δεν είναι αρκετά ικανοποιημένοι από τη μάρκα τους δίνοντας της ποσοστό  47%. (με άριστα το 100).

Η έρευνα συνεχίζεται.
Μπορείτε και ΕΣΕΙΣ να γράψετε ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ
για τις After Sales Υπηρεσίες της μάρκας σας.

ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΑΣ ΤΩΡΑ

Αν βάλουμε «κάτω» τα νούμερα, αυτά σημαίνουν πως περισσότεροι από τους μισούς πελάτες της BMW δεν είναι ικανοποιημένοι από τα αυτοκίνητά της σε ότι αφορά βλάβες, αναλογία τιμής-ποιότητας, αξιοπιστίας, καθώς και των after sales υπηρεσιών της φίρμας, όπως το service και τα ανταλλακτικά.

Στην ικανοποίηση των κατόχων της, η BMW κατατάσσεται σχεδόν στο τέλος της λίστας του Autocheck 2023, ξεπερνώντας μόνο τις Volkswagen και Volvo, ενώ από την premium λίγκα των αυτοκινητοβιομηχανιών είναι η τελευταία με το «αντίπαλο δέος» της Mercedes να βρίσκεται πολλές θέσεις παραπάνω.
 Ας πάρουμε μια γεύση όμως από μερικά σχόλια κατόχων της BMW που συνέβαλαν στην κατάταξη της σε αυτήν την πολύ χαμηλή θέση στον τομέα των After sales υπηρεσιών και Ικανοποίησης κατόχων:
  • «Όλα τα σέρβις στην αντιπροσωπεία. Δεν προβλέπεται αλλαγή καδένας χρονισμού, ούτε μου προτάθηκε από το επίσημο σερβις να γίνει αλλαγή, άλλωστε πρέπει να κατέβει ο κινητήρας για τέτοια αλλαγή. Στα 200000 χλμ έσπασε η καδένα στο ρελαντί ! Ζήτησα από την εταιρία αντικατάσταση κινητήρα κ το μόνο που μου έκαναν ήταν έκπτωση 35% που σημαίνει έπρεπε να πληρώσω γύρω στα 9-10000 ευρώ! Το παραπάνω ήταν γνωστό πρόβλημα της BMW κ ενώ στην αρχή έκαναν κάποιες ανακλήσεις μετά το σταμάτησαν. Το δικό μου δεν είχε ανακληθεί.»
     
  • «Πολλές βλάβες από την αρχή. Αγόρασα επέκταση εγγύησης και μερικές φόρες είχα γλυτώσει. Στις 190.000 χλμ έβγαλε βλάβη σασμάν. Και άλλες πολλές. Στην BMW έλαβα απάντηση κόστος 12.000 ευρώ, αγορά σασμάν συν τα υπόλοιπα αφού θεώρησαν το αμάξι γερασμένο. Πολλά παραπόνα από συνεργεία Καλαμάτας και ειδικά Πάτρας (απαράδεκτοι). Τελικά το πούλησα και λέω παντού: BMW ξανά ΠΟΤΕ!» 
Αξίζει να ρίξετε μια ματιά σε θετικά & αρνητικά σχόλια κατόχων μοντέλων της BMW ώστε να σχηματίσετε και από μόνοι σας την συνολική εικόνα.

Τα περισσότερα επικεντρώνονται στο ακριβό service αλλά και στις υψηλές τιμές των ανταλλακτικών, σε θέματα με την αξιοπιστία του οχήματος καθώς και σε κακή εξυπηρέτηση.

Εσείς τι γνώμη έχετε για την BMW; Έχετε υπάρξει κάτοχος κάποιου μοντέλου της;

Πείτε και εσείς την άποψη σας, για ΔΙΚΟ ΣΑΣ αυτοκίνητο, καταγράψτε (εύκολα και γρήγορα) το ΔΙΚΟ ΣΑΣ ΣΧΟΛΙΟ – την ΔΙΚΗ ΣΑΣ αξιολόγηση (για service, βλάβες, αξιοπιστία, τιμές, κλπ) με 1 κλικ εδώ !
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το autotriti.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις!
Δείτε όλες τις τελευταίες ειδήσεις, στο Autotriti.gr
Σχολιάστε
Mercedes
Εκθεση Αυτοκινήτου. Οικονομία στην κατανάλωση. Βρές υβριδικά, ηλεκτρικά, LPG/CNG, plug-in. Τι ισχύει για μεταχειρισμένα και diesel