Γιατί μοιάζουν αντί να διαφέρουν οι γκάμες των VW, Skoda & SEAT;

Γιατί μοιάζουν αντί να διαφέρουν οι γκάμες των VW, Skoda & SEAT;

2.726 Επισκέψεις στο άρθρο (27/9/2022)

Τρεις μάρκες στο ίδιο κομμάτι της αγοράς δεν είναι απαραίτητα η καλύτερη στρατηγική για έναν όμιλο. Αν o όμιλος VW είχε αρχικά ένα πλάνο να τις ξεχωρίσει, τι έγινε και βρεθήκαμε με τη VW, Skoda και SEAT να μοιάζουν τόσο πολύ;

Πως η Skoda δείχνει πλέον πιο premium από την VW;

Δεν μιλάμε (μόνο) για τα μοντέλα. Οι τρεις μάρκες ακόμη και με τις σημαντικές διαφορές τους στις γκάμες τους, απευθύνονται στο ίδιο ακριβώς κοινό. Και αυτό είναι και το πρόβλημα.
 
Σαφώς μιλάμε για αυτοκίνητα με κοινά μηχανικά μέρη σε πολύ μεγάλο ποσοστό. Κινητήρες, πατώματα, αναρτήσεις, κιβώτια, ηλεκτρονικά, και πάει λέγοντας, είναι ακριβώς τα ίδια. Όμως αυτό δεν είναι το πρόβλημα.
 
Πιθανώς να μην είναι καν πρόβλημα το πόσο μοιάζουν οι γκάμες SUV της Skoda με της SEAT. Και σίγουρα δεν είναι πρόβλημα το ότι το Golf και το Leon είναι στην ίδια ακριβώς κατηγορία, αφου το μικρομεσαίο VW έχει το όνομα, και ας είναι το μοντέλο της SEAT που έχει τη χάρη.
 
Το πρόβλημα είναι στην τοποθέτηση της κάθε μάρκας στην αγορά. Η VW θα έπρεπε να είναι κάτω από την Audi, με σαφή απόσταση από την premium κατηγορία, και να χτυπάει στα ίσια Peugeot, Ford, Τoyota, Hyundai κλπ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

H SEAT καλά κάνει και θέλει να πλησιάσει τους νέους οδηγούς, όμως δεν έχει κανένα φθηνό μοντέλο, που σημαίνει πως οι πρώτη φορά αγοραστές δεν θα δουν τη μάρκα ως κάτι που μπορούν να αγοράσουν. Που είναι το αντίστοιχο Marbella, που θα βάλει τους νέους στη μάρκα; Που είναι το less-is-more που θέλουν για ένα αυτοκίνητο στα λεφτά της Dacia αλλά πιο cool;
 
Και η Skoda; Η μάρκα με το μεγαλύτερο περιθώριο κέρδους, σχεδόν 6%, διπλάσιο από την VW και δύο μοναδες πάνω από της SEAT, όχι μόνο έχει τον πιο έντονο χαρακτήρα, αλλά και την καλύτερη ποιότητα, κάτι που την βάζει συχνά στα χωράφια της premium κατηγορίας, πιο πάνω από την VW, και ας βλέπουμε εμείς εδώ τα ταξί να έχουν τα σήματά της. Η Skoda σήμερα είναι σε όλα τα σημεία ουσίας πιο κοντά στην Audi από την VW, και έχει ξεπεράσει μάρκες όπως η Volvo, που θέλουν να λέγονται premium.
 
Τι λέτε εσείς όμως; Είναι η διαφορά ανάμεσα στις μάρκες τέτοια ώστε αναλόγως ηλικίας και budget να κοιτάς μόνο μία από τις τρεις, ή μήπως έχει «παραλειφθεί» η μία πάνω στην άλλη και δεν ξεχωρίζουν μεταξύ τους;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Hyundai
NISSAN