ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Γιατί πέθαναν τα ανοιχτά CC με σκληρή οροφή;

Γιατί πέθαναν τα ανοιχτά CC με σκληρή οροφή;

27.654 Επισκέψεις στο άρθρο (18/6/2015)

Ήταν η καλύτερη ιδέα μετά το αυτοκίνητο με τέσσερις ρόδες: Ένα μοντέλο που θα μπορούσε να ήταν κλειστό ή ανοιχτό χωρίς τα προβλήματα μίας πάνινης οροφής. Η ιδέα αγαπήθηκε όσο τίποτε άλλο, όμως σήμερα η κατηγορία πεθαίνει. Γιατί;

autotriti team

Ποιος δεν θα ήθελε ένα μοντέλο που το καλοκαίρι είναι ανοιχτό και το χειμώνα κλείνει και γίνεται «κανονικό»; Ένα μοντέλο που προσφέρει όλο το μεγαλείο ενός κάμπριο χωρίς καμία παραχώρηση από την πάνινη οροφή όταν αυτή είναι κλειστή; 
Η ιδέα ακούγεται εκπληκτική. Όταν τα πρώτα CC μοντέλα παρουσιάζονταν δέκα χρόνια πριν, οι κατασκευαστές νόμιζαν ότι είχαν βρει φλέβα χρυσού. Ακόμη πιο τυχεροί οι μικρότεροι κατασκευαστές που έφτιαχναν τις περίτεχνες σκληρές κατασκευαστές για λογαριασμό των αυτοκινητοβιομηχανιών. 
 Τη μόδα έφερε η Mercedes SLK, όμως το μοντέλο που τη διέδωσε ήταν το Peugeot 206cc. Μετά από αυτό κάθε μάρκα ήθελε ένα κομμάτι από την «πίτα». Από τη Ford που για πρώτη φορά μας έδωσε Focus ανοιχτό, και την Opel, όχι με ένα, αλλά με δύο μοντέλα (ποιος ξεχνάει το Tigra), μέχρι και την Daihatsu και το λιλιπούτειο Copen
Τα CC αγαπήθηκαν από τους αγοραστές και τους κατασκευαστές. Οι πρώτοι τα έβρισκαν πολύ έξυπνα, οι δεύτεροι τα έβλεπαν ως το καλύτερο τρόπο να πουλάνε μικρομεσαία σε τιμές μεγάλων. Η αλήθεια, βλέπεις, ήταν πως ένα μικρομεσαίο CC ήταν πιο ακριβό ακόμη και από τις γρήγορες εκδόσεις GTI του ίδιου μοντέλου. 
Δεν βοηθούσε πολύ και ότι για να μειωθεί το κόστος τα περισσότερα μοντέλα πουλήθηκαν με κινητήρες που δεν μπορούσαν να ανταπεξέλθουν στο αυξημένο βάρος. Μετά το πέρασμα του πρώτου έρωτα, αδυναμίες όπως ο κινητήρας και η αυξημένη κατανάλωση άρχισαν να εμφανίζονται.
Μετά εμφανίστηκαν άλλα θέματα, όπως η αυξημένη πολυπλοκότητα του μηχανισμού οροφής αλλά και το κόστος επισκευής της. Όπως με όλες τις καινοτομίες, μετά την αρχική εντύπωση πολλά μειονεκτήματα άρχισαν να γίνονται εμφανή.
Όπως το ότι προκειμένου οι οροφές να είναι μικρές, το παρμπρίζ των CC ήταν τόσο κεκλιμένο που σχεδόν σκέπαζε τα κεφάλια των εμπρός επιβατών, σε σημείο που δεν θύμιζε καν ανοιχτό μοντέλο από μέσα. 
Η οροφή επηρέαζε φυσικά ολόκληρη τη σχεδίαση των μοντέλων, αναγκάζοντάς τα σε μακριά ουρά, και έτσι δεν ήταν λίγα τα αυτοκίνητα CC που όταν έκλειναν την οροφή όχι μόνο δεν ήταν τόσο όμορφα αλλά γίνονταν ιδιαίτερα άσχημα.
Η εμμονή, τέλος, πολλών κατασκευαστών στην υφασμάτινη κουκούλα, και η διαφορά που είχε σε όλους τους αρνητικούς τομείς για τα CC, έδωσε το τελευταίο χτύπημα. Σήμερα με εξαίρεση τους Γάλλους κατασκευαστές, οι υπόλοιποι δεν ανανέωσαν τη γκάμα τους.
Εσείς όμως πως τα βλέπατε τότε και πως τώρα τα CC μοντέλα; Και τελικά ήταν τόσο καλή ιδέα ή μήπως η πάνινη κουκούλα έκανε μια χαρά τη δουλειά της; Μήπως σας λείπουν τα CC από τους δρόμους ή χαίρεστε που τα είδατε να εκλείπουν; Τι λέτε; 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

4green
NISSAN